http://www.at5.nl/artikel(...)-poging-tot-doodslagquote:Oud-Ajacied Evander Sno staat volgende week voor de rechter. Hij wordt onder andere verdacht van poging tot doodslag en zware mishandeling.
In augustus 2013 zou Sno samen met twee familieleden, twee personen zwaar mishandeld hebben. Daarbij zouden de slachtoffers meerdere klappen en zelfs schoppen tegen het hoofd en in het gezicht gekregen hebben, terwijl zij al op de grond lagen.
Het Openbaar Ministerie acht de mishandeling van één van de slachtoffers zelfs zo ernstig, dat het de drie verdenkt van poging tot doodslag.
Evander Sno speelde in het seizoen 2008/2009 voor Ajax. Een jaar later werd hij alweer verhuurd aan Bristol City FC, maar hij keerde kort daarna terug naar Amsterdam. Zijn carrière raakte in het slop nadat hij in 2010 een hartaanval kreeg op het veld tijdens een wedstrijd van jong Ajax.
haha ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Evander Snoerjekkmuildichtgraftak
haha ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:31 schreef tompsv18 het volgende:
Toch zonde, had niet misstaan op het huidige Feyenoord-middenveld.
quote:Volgens Sno wordt het incident overdreven en moest hij zichzelf verdedigen. De aanleiding voor de vechtpartij is onduidelijk, maar Sno vindt dat er te zware woorden worden gebruikt in de media en door het Openbaar Ministerie (OM). “Poging doodslag is zwaar overdreven. Ze maken het echt veel groter en zwaarder dan het was. Er was een opstootje waarbij kennissen van mij betrokken waren”, aldus de middenvelder.
Hij zegt dat hij het wilde sussen en vervolgens zelf tikken kreeg. “En ja, ik hoef me niet te laten slaan, dus heb ik mezelf verdedigd. Maar ik heb ze zeker niet geschopt toen ze op de grond lagen”, benadrukt Sno. Hij geeft daarnaast aan dat hij de slachtoffers niet kent en dat hij niet weet waar de ruzie nu precies over ging. Het wordt vooral groot gemaakt omdat hij zelf profvoetballer is, meent Sno. “Als je iemand tegen z'n been schopt als-ie op de grond ligt, noemen ze het al poging doodslag. Maar ik heb niet eens geschopt toen ze lagen.”
Heb je geen slecht geschoten smartphone filmpje?quote:Op maandag 29 februari 2016 18:15 schreef El-Capone het volgende:
Heb het zien gebeuren. Sno kreeg een klap van een gast, viel, stond op en sloeg hem neer. Vervolgens doken er nog wat op elkaar maar daar was Sno niet echt bij betrokken. Er wordt weer eens van een mug een olifant gemaakt.
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:14 schreef Caland het volgende:
Typisch geval van een grote bek en een klein hartje
daarom ook een vraagtekenquote:Op maandag 29 februari 2016 21:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Lekker suggestief al vast "veroordeeld" in de TT zetten.
Je kan er ook inzetten "Evander Sno doodgeschoten?", dat blijkt misschien ook nog wel eens een keer te gebeuren. Levert in ieder geval veel clicks op.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |