Je moet toch wat als je mod van het meest nutteloze stukje van FOK! bent.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:58 schreef Catkiller het volgende:
Wel mooi hoe hard Fylax toch bezig is met zo'n dood stukje FOK!. En dat hij niet door heeft dat ze hem expres een stuk hebben gegeven waar enkel vooruitgang mogelijk is zodat hij niks kan slopen.
Weblog, fotoboek, prima cv zoquote:Op maandag 29 februari 2016 16:58 schreef Catkiller het volgende:
Wel mooi hoe hard Fylax toch bezig is met zo'n dood stukje FOK!. En dat hij niet door heeft dat ze hem expres een stuk hebben gegeven waar enkel vooruitgang mogelijk is zodat hij niks kan slopen.
Wat een onzinpost is dit.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou ik alleen op cv zetten als je een baan zoekt bij de NVU
Ok.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat respecteer ik
Fylax = Teun confirmedquote:Op maandag 29 februari 2016 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zit niet zo op die arme fylax in te hakken joh, dat jong is nog kwetsbaar
okquote:Op maandag 29 februari 2016 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zit niet zo op die arme fylax in te hakken joh, dat jong is nog kwetsbaar
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Op de één of andere manier zegt mijn windows startscherm dat Hoink morgen jarig is... ben ik nu gehackt?
quote:
ja godverdomme help me dan ik ben in blinde paniekquote:
Gehijacked denk ikquote:Op maandag 29 februari 2016 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja godverdomme help me dan ik ben in blinde paniek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |