Uh ja want als ik uit het raam keek dan kon ik zwembad zienquote:Op maandag 29 februari 2016 16:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hanze Instituut voor Sportstudies. Stond jij ook altijd te loeren bij het zwembad?
droeg hij een speedo ballenknijper?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohja ik zag mcgrath een keer bij zwembad, leuke trilbillen heeft hij.
Wnnrquote:Op maandag 29 februari 2016 16:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet je toch maar een keer mijn huisje komen bekijken
je hoeft toch niet te praten als je niet wil, zeg dat je je wilt concentreren. Gwn radio opquote:Op maandag 29 februari 2016 16:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Straks een uur geforceerd babbelen met rij instructeur RIP
Heb jij eigenlijk een rijbewijs?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:20 schreef Crip het volgende:
[..]
je hoeft toch niet te praten als je niet wil, zeg dat je je wilt concentreren. Gwn radio op
ik mocht nooit de radio aan tijdens rijlesquote:Op maandag 29 februari 2016 16:20 schreef Crip het volgende:
[..]
je hoeft toch niet te praten als je niet wil, zeg dat je je wilt concentreren. Gwn radio op
Succes.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Straks een uur geforceerd babbelen met rij instructeur RIP
Mijn eerste instructeur zette hem altijd op 538quote:Op maandag 29 februari 2016 16:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik mocht nooit de radio aan tijdens rijles
Dus dat was altijd ongemakkelijk.quote:Dat leid teveel af man
Dat was een hele chille surinaamse instructeurquote:Zet hem even op Veronica of Sublime wil je? Kunnen we lekker gaan cruisen
Aflijdenquote:Op maandag 29 februari 2016 16:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn eerste instructeur zette hem altijd op 538
Mijn 2e instructeur wilde nooit dat ik de radio aanhad
[..]
Dus dat was altijd ongemakkelijk.
En m`n 3e instructeur zei altijd
[..]
Dat was een hele chille surinaamse instructeurWist ook precies was mijn probleem was m.b.t rijden
Daarom, enorm dom. En vervolgens gaat die 2e instructeur welquote:Op maandag 29 februari 2016 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aflijden![]()
Maar als je zelf in je eentje rijd terwijl je je rijbewijs hebt luister je toch ook radio? wat een dom gezever als je al niet kan autorijden en muziek luisteren tegelijk
*Zingen* Tijdens het rijden en met z`n pen tikkenquote:tididititi lalalalala
wrm dat ;squote:Op maandag 29 februari 2016 16:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik mocht nooit de radio aan tijdens rijles
Idd beter als je alleen rijdt dit zelf gaan aanleren terwijl er niemand op je let i.p.v. gelijk vanaf het begin te leren en op te pakken terwijl er een begeleider naast je zitquote:Op maandag 29 februari 2016 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Lijkt me niet meer dan normaal dat je afgeleid raakt van radio als je het aan het leren bent. Eenmaal onder de knie maakt het niet meer uit, dan gaat het rijden vanzelf.
Oké.quote:
Is ook gewoon beter om zoveel mogelijk dat soort zaken gelijk mee te nemen. Word je ook zelfverzekerder door.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Daarom, enorm dom. En vervolgens gaat die 2e instructeur wel
[..]
*Zingen* Tijdens het rijden en met z`n pen tikken
Deze man!quote:Op maandag 29 februari 2016 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd beter als je alleen rijdt dit zelf gaan aanleren terwijl er niemand op je let i.p.v. gelijk vanaf het begin te leren en op te pakken terwijl er een begeleider naast je zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |