Verdomd. Nog waar ook.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
het is houd je gore tyfusbek, pedofiele pisflikker
Genoeg strijd in m'n leven. Geen zin om dat hier ook nog te hebben en Chloro had gelijk, dus waarom moeilijk doen?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
deze reactie had ik niet verwacht
Je ben echt veranderd?
Kort ritje wordt dat, gewoon over grens dumpenquote:Op maandag 29 februari 2016 17:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Rabat neemt snel ongewenste Marokkanen terug
Ik zie een kans om van crip af te komen
ze kan het lopen vanaf haar huis, ik heb al een mail gestuurdquote:Op maandag 29 februari 2016 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kort ritje wordt dat, gewoon over grens dumpen
Polizei is er klaar voorquote:Op maandag 29 februari 2016 18:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze kan het lopen vanaf haar huis, ik heb al een mail gestuurd
mooi zoquote:Op maandag 29 februari 2016 17:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Genoeg strijd in m'n leven. Geen zin om dat hier ook nog te hebben en Chloro had gelijk, dus waarom moeilijk doen?
nou nou nou...quote:Op maandag 29 februari 2016 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze past prima tussen andere kippen en varkens in een vrachtvliegtuig
quote:Op maandag 29 februari 2016 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze past prima tussen andere kippen en varkens in een vrachtvliegtuig
Niet haten op Cripquote:Op maandag 29 februari 2016 18:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Direct achter een punt een smiley plaatsen
Kom dan.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet haten op Crip
Anders klap ik je
Dit.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet haten op Crip
Anders klap ik je
Ken ik nietquote:Op maandag 29 februari 2016 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat ebola, zika is de nieuwste trend
Ok mongoolquote:Op maandag 29 februari 2016 17:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet mee spotten, HPLC zijn moeder had dat....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |