SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Islam is vrede.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
NWS / Vrouw in zwart met onthoofde kinderhoofd bij de metro in Moscow
Sick filmpje.
Die vrouw is mentaal niet in orde, damn.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
NWS / Vrouw in zwart met onthoofde kinderhoofd bij de metro in Moscow
Sick filmpje.
op slaat sws nergens opquote:Op maandag 29 februari 2016 13:27 schreef HPLC het volgende:
Wie is nou die dude tussen Bradster en VK? En waarom moet hij met 3 posts in de OP? Maar verder care ik niet
mwa, niet nutteloos, want als ik naar de lessen ging onthield ik vrij veel waardoor ik voor toetsen nauwelijks nog hoefde te leren.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:26 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Eigenlijk volkomen nutteloos, ik was op de middelbare echt een nerd. En er waren toen kinderen die niets uitvoerde en evengoed door de leraren door het jaar heen getrokken werden en zelfs de examen. Deze kinderen hebben alle energie bespaard voor het vervolgonderwijs. En toen was ik ineens uitgebrand. Daar hebben zij meer geluk gehad want zitten nu op hbo, terwijl ik 6 jaar over mijn niv. 3 gedaan heb.(2 jarige opleiding) Lifeeeee oh lifeee oh lifeeeee.
quote:
hehequote:Op maandag 29 februari 2016 13:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Die vrouw is mentaal niet in orde, damn.
inb4 2nutz
Had je op hbo aanwezigheidsplicht dan? Lekker boeiend hoe vaak je er bent als je alles haalt.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
middelbare school was ik ook nog een goede leerling. op hbo werd dat wel wat minder.
Waarom niet je braddie account?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:27 schreef MrBradge het volgende:
Hulde trouwens aan degene die mij in de OP heeft gezet
nee, alleen bij practicaquote:Op maandag 29 februari 2016 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je op hbo aanwezigheidsplicht dan? Lekker boeiend hoe vaak je er bent als je alles haalt.
Dat wel, maar gwn zelf de op maken was beste.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt al een tijd geen ruzie meer geweest te zijn over die OP
Ook alweerquote:Op maandag 29 februari 2016 13:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Omdat die door de shredder is gehaald.
Ik leerde heel veel, dat zelf leraren zeiden dat ik minder moest leren want ze vonden het niet gezond. Dwangmatig leren zeg maar, bij overhoring 100 x een woord op schrijven. Dan had je dat bij ene woord gedaan en dan voelde ik me schuldig tegenover het andere woord dus moest ik die ook 100 keer opschrijven.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, niet nutteloos, want als ik naar de lessen ging onthield ik vrij veel waardoor ik voor toetsen nauwelijks nog hoefde te leren.
op de uni gingen lessen echter zo snel dat dat helaas niet meer zo werkte
Wij hadden idd ook praktijklessen die verplicht waren (hooguit 1 keer ziek per periode, en dat moest je inhalen, anders had je pech). En volgens mij wat basisvakken in het eerste jaar waar je verplicht moest zijn, verder wel gewoon vrij. Ach je doet het voor jezelfquote:Op maandag 29 februari 2016 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, alleen bij practica
al hielden sommige leraren het wel bij.
maar bij sommigen was de les zoo saai, of zo letterlijk uit het boek dat het toch geen nut had om te gaan
Dat wel, maar ik ben blij dat we geen Beauty SC meer hebbenquote:Op maandag 29 februari 2016 13:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat wel, maar gwn zelf de op maken was beste.
Beetje doorgeslagen? compleet gek eerder.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik leerde heel veel, dat zelf leraren zeiden dat ik minder moest leren want ze vonden het niet gezond. Dwangmatig leren zeg maar, bij overhoring 100 x een woord op schrijven. Dan had je dat bij ene woord gedaan en dan voelde ik me schuldig tegenover het andere woord dus moest ik die ook 100 keer opschrijven.
Beetje doorgeslagen. Extreem of niets is vaak bij mij. Je moet een middenweg kunnen. Leven in uiterste heb je alleen je zelf mee.
Laat jij een gezonken Titanic maar weer varenquote:Op maandag 29 februari 2016 13:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wil je niet die brede boy worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |