idd, dit is zo vermoeiend.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
En weer een post met huilie terwijl er nota bende een post erboven staat met een vraag.
[..]
Omdat ik daar 't antwoord ook niet op weet. Nu is mijn leven gewoon te eentonig en ontmoet ik ook geen nieuwe mensen met sporten e.d.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
En weer een post met huilie terwijl er nota bende een post erboven staat met een vraag.
[..]
Dat maakt geen hol uit toch? Je hebt een aanbod om iets te doen met mensen, zodat je leven niet eentonig meer is. Maar meneer vindt het te moeilijk en huilt liever verder.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik daar 't antwoord ook niet op weet. Nu is mijn leven gewoon te eentonig en ontmoet ik ook geen nieuwe mensen met sporten e.d.
Ga dan iets constructiefs doen ipv hopen dat mensen uit zichzelf met je gaan praten. Je hebt al zoveel hulp aangeboden gekregen en je doet er helemaal niets mee.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ben toe aan wat nieuws, lees: menselijke interactie. Weg van alle schermpjes.
Echt he. Godver, ik denk dat er niemand is die zo vaak ergens voor uitgenodigd wordt als Deezer.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
https://publiek.usc.ru.nl(...)=student&type=aanbodquote:Op zondag 6 maart 2016 10:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En in de tijd dat jij erover praat (al voordat je dit topic opende en nog bezig was in Dating 1) heb ik me aangemeld bij NMLK, een activiteit daar georganiseerd, 11 andere nieuwe mensen ontmoet die mij nu volgen omdat ze mij en mn activiteit leuk vonden, heb ik me aangemeld bij een yoga-klas, en ben ik op zoek naar nieuw vrijwilligerswerk en een nieuwe baan. Ohja en een cursus.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:52 schreef Deezertje het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2016 11:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
En in de tijd dat jij erover praat (al voordat je dit topic opende en nog bezig was in Dating 1) heb ik me aangemeld bij NMLK, een activiteit daar georganiseerd, 11 andere nieuwe mensen ontmoet die mij nu volgen omdat ze mij en mn activiteit leuk vonden, heb ik me aangemeld bij een yoga-klas, en ben ik op zoek naar nieuw vrijwilligerswerk en een nieuwe baan. Ohja en een cursus.
Het verschil? Ik DOE wat en ik post er niet alleen maar over hoe ik van plan ben dingen aan te pakken. Of hoe moeilijk het leven is.
Grow the fuck up.
[..]
En in de tijd dat jij erover praat (al voordat je dit topic opende en nog bezig was in Dating 1) heb ik me aangemeld bij NMLK, een activiteit daar georganiseerd, 11 andere nieuwe mensen ontmoet die mij nu volgen omdat ze mij en mn activiteit leuk vonden, heb ik me aangemeld bij een yoga-klas, en ben ik op zoek naar nieuw vrijwilligerswerk en een nieuwe baan. Ohja en een cursus.
Het verschil? Ik DOE wat en ik post er niet alleen maar over hoe ik van plan ben dingen aan te pakken. Of hoe moeilijk het leven is.
Grow the fuck up.
Is het telkens negatief reageren in dit topic en alle positieve adviezen negeren ook een automatisme van je?quote:Op zondag 6 maart 2016 10:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Inderdaad, bij gebrek aan beter. Maar het is net zoals elke dag rijst eten, op een gegeven moment ben je het zat. Ik kijk meer uit automatisme en elke film/serie komt toch weer op 't zelfde neer dus geniet ik steeds minder van. Ben toe aan wat nieuws, lees: menselijke interactie. Weg van alle schermpjes.
[..]
Grow the fuck up.
Dat heb je volledig zelf in de hand.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik daar 't antwoord ook niet op weet. Nu is mijn leven gewoon te eentonig en ontmoet ik ook geen nieuwe mensen met sporten e.d.
Je hebt al eerder aangegeven dat je het eng vindt mensen van hier te ontmoeten. Die ene keer dat je er wel op in bent gegaan heb je het keihard afgekapt.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Respectquote:Op zondag 6 maart 2016 11:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Grow the fuck up.
Dit heb ik gemist denk ik, heeft Deezer al eens afgesproken met iemand van hier?quote:Op zondag 6 maart 2016 12:28 schreef Koral het volgende:
[..]
Je hebt al eerder aangegeven dat je het eng vindt mensen van hier te ontmoeten. Die ene keer dat je er wel op in bent gegaan heb je het keihard afgekapt.
Ja met Brocolli. Naar verluidt was hij tijdens die meet alleen maar negatief aan het praten en vond hij niks leuk of interessant. Nadat Brocolli dit na afloop hier op het forum aankaartte schoof hij het af op het feit dat ze niet zijn type was en dat hij haar niet aantrekkelijk vond. Bij de juiste persoon zou hij wel een leuke jongen zijn. Maar het was helemaal geen date, gewoon een ontmoeting.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:01 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist denk ik, heeft Deezer al eens afgesproken met iemand van hier?
Dit snapt ie toch niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Grow the fuck up.
Dan moet hij dus eerst een cursus/training volgen om daarmee om te gaan. Maarja daar gaat hij ook al niet op in.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:01 schreef syndroom het volgende:
Ik denk dat het ook een stukje onmacht is. Volgens mij weet hij zelf ook niet echt wat hij nu aanmoet. Hij wil wel geaccepteerd worden maar door zijn autisme komt hij misschien apart of een beetje vreemd op mensen over. Als je altijd al een buitenbeentje bent geweest, ook sociaal beperkt bent dan is de drempel om iets te ondernemen erg groot.
Hij is nu 25, dan is het logisch dat mensen verliefd worden en relaties met elkaar aanknopen. Dus zijn gevoelens, de behoeften die hij heeft zijn logisch en passen bij zijn leeftijd maar het is de autisme die hem belemmert in zijn voortgang.
Kan mij niet anders voorstellen dan dat jij een kloon van Deezer bent. Je likt z'n digitale reet elke keer weer en denkt elke keer voor hem. Schaam je!quote:Op zondag 6 maart 2016 14:01 schreef syndroom het volgende:
Ik denk dat het ook een stukje onmacht is. Volgens mij weet hij zelf ook niet echt wat hij nu aanmoet. Hij wil wel geaccepteerd worden maar door zijn autisme komt hij misschien apart of een beetje vreemd op mensen over. Als je altijd al een buitenbeentje bent geweest, ook sociaal beperkt bent dan is de drempel om iets te ondernemen erg groot.
Hij is nu 25, dan is het logisch dat mensen verliefd worden en relaties met elkaar aanknopen. Dus zijn gevoelens, de behoeften die hij heeft zijn logisch en passen bij zijn leeftijd maar het is de autisme die hem belemmert in zijn voortgang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |