abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160459122
quote:
9s.gif Op zondag 6 maart 2016 10:55 schreef Etsu het volgende:

[..]

En weer een post met huilie terwijl er nota bende een post erboven staat met een vraag.

[..]

idd, dit is zo vermoeiend.
pi_160459129
quote:

[..]

En weer een post met huilie terwijl er nota bende een post erboven staat met een vraag.

[..]

Omdat ik daar 't antwoord ook niet op weet. Nu is mijn leven gewoon te eentonig en ontmoet ik ook geen nieuwe mensen met sporten e.d.
pi_160459166
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 10:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik daar 't antwoord ook niet op weet. Nu is mijn leven gewoon te eentonig en ontmoet ik ook geen nieuwe mensen met sporten e.d.
Dat maakt geen hol uit toch? Je hebt een aanbod om iets te doen met mensen, zodat je leven niet eentonig meer is. Maar meneer vindt het te moeilijk en huilt liever verder.

Anyways, ik ga ergens op bezoek :) Succes met alleen zijn vandaag.
pi_160459355
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 10:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ben toe aan wat nieuws, lees: menselijke interactie. Weg van alle schermpjes.
Ga dan iets constructiefs doen ipv hopen dat mensen uit zichzelf met je gaan praten. Je hebt al zoveel hulp aangeboden gekregen en je doet er helemaal niets mee.

Voor de zoveelste keer: Ga naar een NMLK meet als je zo graag menselijke interactie wilt. Tik die 60 euro gewoon af en neem eens een 'risico'.
pi_160459361
quote:

[..]

[..]

Echt he. Godver, ik denk dat er niemand is die zo vaak ergens voor uitgenodigd wordt als Deezer. :')
  zondag 6 maart 2016 @ 11:22:02 #206
374442 R-K
Jawohl!
pi_160459413
quote:

[..]

https://publiek.usc.ru.nl(...)=student&type=aanbod
  zondag 6 maart 2016 @ 11:25:21 #207
47102 Elvi
miemkwien
pi_160459448
quote:
En in de tijd dat jij erover praat (al voordat je dit topic opende en nog bezig was in Dating 1) heb ik me aangemeld bij NMLK, een activiteit daar georganiseerd, 11 andere nieuwe mensen ontmoet die mij nu volgen omdat ze mij en mn activiteit leuk vonden, heb ik me aangemeld bij een yoga-klas, en ben ik op zoek naar nieuw vrijwilligerswerk en een nieuwe baan. Ohja en een cursus.

Het verschil? Ik DOE wat en ik post er niet alleen maar over hoe ik van plan ben dingen aan te pakken. Of hoe moeilijk het leven is.

Grow the fuck up.
pi_160459461
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:25 schreef Elvi het volgende:

[..]

En in de tijd dat jij erover praat (al voordat je dit topic opende en nog bezig was in Dating 1) heb ik me aangemeld bij NMLK, een activiteit daar georganiseerd, 11 andere nieuwe mensen ontmoet die mij nu volgen omdat ze mij en mn activiteit leuk vonden, heb ik me aangemeld bij een yoga-klas, en ben ik op zoek naar nieuw vrijwilligerswerk en een nieuwe baan. Ohja en een cursus.

Het verschil? Ik DOE wat en ik post er niet alleen maar over hoe ik van plan ben dingen aan te pakken. Of hoe moeilijk het leven is.

Grow the fuck up.
*O* *O* *O*
pi_160459468
quote:

[..]

Grow the fuck up.
_O_
pi_160459477
quote:

[..]

Inderdaad, bij gebrek aan beter. Maar het is net zoals elke dag rijst eten, op een gegeven moment ben je het zat. Ik kijk meer uit automatisme en elke film/serie komt toch weer op 't zelfde neer dus geniet ik steeds minder van. Ben toe aan wat nieuws, lees: menselijke interactie. Weg van alle schermpjes.
Is het telkens negatief reageren in dit topic en alle positieve adviezen negeren ook een automatisme van je?
pi_160459539
https://judithsblogjes.wo(...)ijn-het-pijnlichaam/

Hier moest ik denken aan Deezer.
pi_160459756
quote:

[..]

Grow the fuck up.
^O^

Jij doet tenminste actief iets ipv alleen maar te lopen jammeren. Kan Deezer nog wat van leren. Ik had ook in deel 1 kunnen zeuren dat ik momenteel wat weinig hobbies heb. Ipv dat ben ik op zoek gegaan naar in casu een toneelvereniging en heb ik gevraagd of ik een keer mee mag komen kijken. Je kunt niet verwachten dat je vanuit je luie zolderkamertje ineens allemaal nieuwe contacten opdoet. Daarvoor moet je uiteindelijk toch echt de deur uit en iets gaan doen.
pi_160459807
quote:

[..]

Dat heb je volledig zelf in de hand.
  zondag 6 maart 2016 @ 12:27:06 #214
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160460323
Tja maar als het moeilijke vragen zijn gaat de negeer modus er op :{
pi_160460339
quote:

[..]

Je hebt al eerder aangegeven dat je het eng vindt mensen van hier te ontmoeten. Die ene keer dat je er wel op in bent gegaan heb je het keihard afgekapt.

Zelf heb je ook gezegd dat je je minder dan anderen voelt sinds je weet dat je asperger hebt.

Kortom, je hele leven speelt je al iets parten. Je hebt nooit geleerd om er mee om te gaan. En nog steeds zal je geen mensen om je heen verzamelen (bij voorkeur professionals - zelfs Obama doet dat, ook de gehandicapte die elke week in het zwembad ligt en toch haar diploma haalt) die je verder kunnen helpen.

En dan roep je nota bene dat andere mensen je vrijheid kunnen inperken. Lekker makkelijk, dan hoef je ook niet met je angst aan de slag. Maar ja, wilde je maar iets (verbondenheid) waarvoor je niet bang hoeft te zijn.

If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zondag 6 maart 2016 @ 12:30:24 #216
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160460382
quote:

[..]

Grow the fuck up.
Respect :Y
pi_160460857
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 12:28 schreef Koral het volgende:

[..]

Je hebt al eerder aangegeven dat je het eng vindt mensen van hier te ontmoeten. Die ene keer dat je er wel op in bent gegaan heb je het keihard afgekapt.

Dit heb ik gemist denk ik, heeft Deezer al eens afgesproken met iemand van hier?
pi_160461661
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:01 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dit heb ik gemist denk ik, heeft Deezer al eens afgesproken met iemand van hier?
Ja met Brocolli. Naar verluidt was hij tijdens die meet alleen maar negatief aan het praten en vond hij niks leuk of interessant. Nadat Brocolli dit na afloop hier op het forum aankaartte schoof hij het af op het feit dat ze niet zijn type was en dat hij haar niet aantrekkelijk vond. Bij de juiste persoon zou hij wel een leuke jongen zijn. Maar het was helemaal geen date, gewoon een ontmoeting.
pi_160461755
Komop deezer! Doe iets!
Je wilt sociaal contact, maar als mensen dat aanbieden wil je toch niet? Je bent toch niet dom, waarom pak je die kans niet met beide handen aan, wat kan er nou mis gaan?

Je hoeft niet zo hard te gaan als Elvi, respect daarvoor, maar je wijst alles af. Zonde.
pi_160462128
quote:

[..]

Grow the fuck up.
Dit snapt ie toch niet.
pi_160462160
Ik denk dat het ook een stukje onmacht is. Volgens mij weet hij zelf ook niet echt wat hij nu aanmoet. Hij wil wel geaccepteerd worden maar door zijn autisme komt hij misschien apart of een beetje vreemd op mensen over. Als je altijd al een buitenbeentje bent geweest, ook sociaal beperkt bent dan is de drempel om iets te ondernemen erg groot.

Hij is nu 25, dan is het logisch dat mensen verliefd worden en relaties met elkaar aanknopen. Dus zijn gevoelens, de behoeften die hij heeft zijn logisch en passen bij zijn leeftijd maar het is de autisme die hem belemmert in zijn voortgang.
  zondag 6 maart 2016 @ 14:02:47 #222
47102 Elvi
miemkwien
pi_160462187
Mag ik dan wel even reclame maken voor een nieuwe meet? :P R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 57

Als je het aandurft mag je meekomen Deezertje, het kost je alleen een treinreis.
pi_160462223
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 14:01 schreef syndroom het volgende:
Ik denk dat het ook een stukje onmacht is. Volgens mij weet hij zelf ook niet echt wat hij nu aanmoet. Hij wil wel geaccepteerd worden maar door zijn autisme komt hij misschien apart of een beetje vreemd op mensen over. Als je altijd al een buitenbeentje bent geweest, ook sociaal beperkt bent dan is de drempel om iets te ondernemen erg groot.

Hij is nu 25, dan is het logisch dat mensen verliefd worden en relaties met elkaar aanknopen. Dus zijn gevoelens, de behoeften die hij heeft zijn logisch en passen bij zijn leeftijd maar het is de autisme die hem belemmert in zijn voortgang.
Dan moet hij dus eerst een cursus/training volgen om daarmee om te gaan. Maarja daar gaat hij ook al niet op in.
  zondag 6 maart 2016 @ 14:58:49 #224
416020 K44S
The bearded man
pi_160463675
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 14:01 schreef syndroom het volgende:

Kan mij niet anders voorstellen dan dat jij een kloon van Deezer bent. Je likt z'n digitale reet elke keer weer en denkt elke keer voor hem. Schaam je!

En Deezer is een narcist pur sang. Het is allemaal de schuld van de Rabobank, de vluchtelingen en de zwartepieten discussie dat meneer geen sociaal leven heeft :').

Iedereen is anders en wat is normaal? Ik heb bij mijn voormalige werk als vrijwilliger ook mensen leren kennen die speciaal zijn (autisme etc) allemaal stuk voor stuk bijzonder(-leuke) mensen. En zij DOEN wat om onder de mensen te komen en te communiceren.

Schaam je Deezertje, schaam je Syndroom.

Ik ga weer voetbal kijken :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_160464418
Het vervelende is dat je ook een nare persoonlijkheid lijkt te hebben en dat in combinatie met autisme is dodelijk. Ken je de films forest gump of rain man? In tegenstelling tot hen, de autisten van die films, ben je bitter en pessimistisch. Je bent gewoon niet een goedzak die je denkt te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')