quote:schijnt idd goed te verdienen
Op zondag 24 november 2002 20:43 schreef -roys- het volgende:
wordt hoer
quote:is dat echt zo? kewl, maar hoe gaat dat dan in zijn werk dat dat zo gevaarlijk is?
Op zondag 24 november 2002 20:43 schreef Lortnoc het volgende:
Op krabben vissen in Alaska...wel de gevaarlijkste baan ter wereld, maar verdient supergoed.
quote:Ja, een keer op discovery gezien. Het is in het stormseizoen dus het risico dat je overboord wordt geslagen is erg groot. Verder is het ernorm zwaar werk en moet je goed opletten met het overboord gooien van kooien en met touwen e.d. Werkdagen van 16 uur geloof ik.
Op zondag 24 november 2002 20:44 schreef kula het volgende:[..]
is dat echt zo? kewl, maar hoe gaat dat dan in zijn werk dat dat zo gevaarlijk is?
quote:Op een vissersboot...met weer en wind. Vaak extreem hoge golven. En dat moet jij visjes vangen met een heel groot netje.
Op zondag 24 november 2002 20:44 schreef kula het volgende:[..]
is dat echt zo? kewl, maar hoe gaat dat dan in zijn werk dat dat zo gevaarlijk is?
Edit: Precies Lortnoc.
[Dit bericht is gewijzigd door jochem8 op 24-11-2002 20:48]
Ik noem maar wat
quote:Was laatst een leuke docu over op discovery
Op zondag 24 november 2002 20:43 schreef Lortnoc het volgende:
Op krabben vissen in Alaska...wel de gevaarlijkste baan ter wereld, maar verdient supergoed.
quote:stel...
Op zondag 24 november 2002 20:43 schreef Steeeeven het volgende:
Stel dat ik momenteel met nogal zware gokschulden zit, 3maanden huur achterloop en de belasting in m'n nek hijgt. Hoe ga ik zosnel mogelijk veeeeel geld verdienen? Wie heeft tips voor extreem betalende bijbaantjes?
quote:dat kost voorlopig alleen maar geld
Op zondag 24 november 2002 20:58 schreef Skinkie het volgende:
Je verzint een heel goed wetenschappelijk iets... en vraagt er patent op aan?
Naar het uitzendbueau heen en zeggen dat je losse nachtdiensten wilt draaien bij een steenwolfabrikant of dat je graag bij -20 vlees snijdt in een slachthuis. Kutwerk, verdient wel goed.
quote:het gaat om geld verdienen, niet geld úítgeven
Op zondag 24 november 2002 21:17 schreef Fatality het volgende:
Doe mee met zielige belspellen en quizzen
quote:En daar gaat het vaak fout, net als met de topicstarter die dacht geld te kunnen verdienen met gokken.
Op zondag 24 november 2002 21:20 schreef DaafAzuil het volgende:[..]
het gaat om geld verdienen, niet geld úítgeven
quote:kans-loos
Op zondag 24 november 2002 21:21 schreef Pjederdy het volgende:[..]
En daar gaat het vaak fout, net als met de topicstarter die dacht geld te kunnen verdienen met gokken.
quote:wel een gokverslaafde miljardair...Kerry Packer
Op zondag 24 november 2002 20:53 schreef Leonardo1504 het volgende:
Lijkt me zinloos als je als gokker opeens over veel geld zou beschikken. Het is misschien goed als je financieel eens door een diep dal gaat. Ik had een huisgenoot met enorme gokschulden en ook huurachterstand. Als hij geld had ging hij niet zijn schulden aflossen, maar gokken, gokken en meer gokken. Gokschulden zijn ongezond, ze worden groter voor je er erg in hebt. Ik heb nog nooit een gokverslaafde miljonair gezien.
quote:Right, er staat ''stel''. Ben gewoon op zoek naar geld.
Op zondag 24 november 2002 21:21 schreef Pjederdy het volgende:[..]
En daar gaat het vaak fout, net als met de topicstarter die dacht geld te kunnen verdienen met gokken.
quote:Dan refereer ik naar mn eerste post in dit topic !
Op zondag 24 november 2002 21:40 schreef Steeeeven het volgende:[..]
Right, er staat ''stel''. Ben gewoon op zoek naar geld.
Als je student bent en een beetje kunt verkopen druk dan eens op de volgende link:
http://www.hotnetworkz.com/jobs_form.htm
Bij dit bedrijf kun je dan wel echt veel geld bijverdienen. Gemiddeld gezien 80 Euro per zaterdag (echt werken van 12 tot 17 uur). Kun je echt goed verkopen dan kun je wel 200 euro per zaterdag verdienen..
Het gaat wel om directe verkoop dus het moet je wel liggen. Het bedrijf heeft vestigingen in Eindhoven, Haarlem en Groningen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |