Onthoofding is wel iets wat Moslims leuk vindenquote:Op maandag 29 februari 2016 17:27 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee dat doen ze niet, net als dat Islamitische vrouwen dat niet doen.
Dat wordt ze met de paplepel ingegeven ja:quote:Op maandag 29 februari 2016 17:39 schreef ludovico het volgende:
Onthoofding is wel iets wat Moslims leuk vinden
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:46 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat wordt ze met de paplepel ingegeven ja:
Dat meisje heeft het vast wel gevoeld. Ik wil me niet eens indenken hoe haar laatste minuten warenquote:Op maandag 29 februari 2016 16:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Voor die is het natuurlijk erg,al denk ik dat die het niet direct gevoeld hebben?
Denk eens eraan hoe snel zou zoiets gaan?
Dat moet toch een lijdensweg zijn om die te gaan of niet?
En mensen die zoiets doen, sorry, opruimen die handel, maar dat is mijn mening.
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Verwarde mensen executeren![]()
Waarschijnlijk kon deze arme vrouw niet aan een stageplek komen door extreemrechtse anti islam tokkies. Als ze gewoon die baan bij de kinderopvang had gekregen was ze nooit verward geraakt.
Er is een grote kans dat je gewoon de verkeerde te pakken hebt. Wees daar nou voorzichtig mee. Daar kan je nog behoorlijk in de problemen door komen. De opgepakte dame is 39 en de dame op de foto ziet er een stuk ouder uit.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[..]
Zoek haar eens op voordat je wat zegt
Ik kan in de problemen komen omdat ik een Oezbeekse vrouw op internet zet terwijl ik hier in NL ben? Geen schijn van kans.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:10 schreef idefixide het volgende:
[..]
Er is een grote kans dat je gewoon de verkeerde te pakken hebt. Wees daar nou voorzichtig mee. Daar kan je nog behoorlijk in de problemen door komen. De opgepakte dame is 39 en de dame op de foto ziet er een stuk ouder uit.
Het getuigt sowieso van een enorm stoere-jongen-gehalte om foto's van mensen op het internet te flikkeren waarvan jij vindt dat het nodig is. Grootheidswaanzin, wat een bitch.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik kan in de problemen komen omdat ik een Oezbeekse vrouw op internet zet terwijl ik hier in NL ben? Geen schijn van kans.
Trouwens je overschat vrouwen in die regio. Ze worden snel oud
Youtube verwijdert de beelden?quote:
kijk maar op dumpertquote:Op maandag 29 februari 2016 19:46 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Youtube verwijdert de beelden?
De internationale vredesparade is nogal gevoelig wat betreft het afbeelden van hun helden.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:46 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Youtube verwijdert de beelden?
Kinderen onthoofden? Dat geloof ik niet. Deze vrouw is gek.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hier kijk ik niet van op. Is gewoon gemeengoed in een bepaalde cultuur en religie.
Het maakt natuurlijk niet uit of het een baby, kind, jij of een bejaarde is. Iemand die ongelovig is moet dood.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kinderen onthoofden? Dat geloof ik niet. Deze vrouw is gek.
Gek noem je dat?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch he. Onze voorvaderen hebben ook heel wat keeltjes doorgezaagd. En het glas is half vol. De vrouw kan prima functioneren na enkele cursussen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zij gewoon hoorquote:Op maandag 29 februari 2016 19:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het getuigt sowieso van een enorm stoere-jongen-gehalte om foto's van mensen op het internet te flikkeren waarvan jij vindt dat het nodig is. Grootheidswaanzin, wat een bitch.
Ook foto's van afgehakte hoofd? Of iets in die richting.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:52 schreef Montagui het volgende:
Uitgebreid stuk met diverse foto's, ook van het betreffende kind in leven en de ouders, getuige quote's etc.
https://themuslimissue.wo(...)n-her-cot-for-allah/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |