Islam draait gewoon niet zo om de liefde en het goede in de mens, maar om strijd, 'winnen' en 'de grootste worden'. Zie de radicale Islam maar als de uitvergroting van een psychopaat.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:41 schreef Alektorophobia het volgende:
Terrorist, hobbyist of simpelweg gestoord, als het uit de islam komt dan gaat het wel verdacht vaak om kelen doorsnijden of onthoofdingen. Waar komt die obsessie binnen de islam toch vandaan?
Jonge ik los alle problemen opquote:Op maandag 29 februari 2016 12:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Bij de recherche zochten ze nog mensen als ik me niet vergis.
Precies, geef die vrouw een sticker! Dat zal haar leren!quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klinkt bijzonder islamitisch allemaal.
Duidelijk een religieus gemotiveerde daad dit.
Voor die is het natuurlijk erg,al denk ik dat die het niet direct gevoeld hebben?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:52 schreef nikky het volgende:
Arm kind!
Verschrikkelijk voor de ouders!
Goede mening wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:56 schreef john2406 het volgende:
En mensen die zoiets doen, sorry, opruimen die handel, maar dat is mijn mening.
Die onthoofden geen kinderen gek.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:54 schreef Grems het volgende:
Autochtonen doen dit ook gewoon, niets aan de hand.
Autochtone moordmoeders lopen er letterlijk en figuurlijk niet zo mee te koop.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
De bijzondere vruchten van de multi-culturele samenleving. Sommige mensen moeten daar nog aan wennen.
Jawel hoor. Verwarde autochtone Russische vrouwen lopen met enige regelmaat met kinderhoofden te zwaaien.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:02 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Die onthoofden geen kinderen gek.
Daarom staat er bij mij mensen die zoiets doen opruimen die handel, dit heeft voor mij niks met links of rechts te doen, en dat zeg ik linkse.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:04 schreef Grems het volgende:
[..]
Jawel hoor. Verwarde autochtone Russische vrouwen lopen met enige regelmaat met kinderhoofden te zwaaien.
Beetje impliceren dat dit iets met de wereldwijde prachtreligie te maken heeft. Extreemrechts in de kaart spelen
Alles, lijkt mij dat choqueren de doelstelling is.. Is der wel gelukt.... Pffquote:Op maandag 29 februari 2016 16:08 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
zo'n onschuldig kind er nou mee te maken.
Verwarde mensen executerenquote:Op maandag 29 februari 2016 17:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Daarom staat er bij mij mensen die zoiets doen opruimen die handel, dit heeft voor mij niks met links of rechts te doen, en dat zeg ik linkse.
En dan vind ik een kogel of een strik te schande ervoor, maar dat is weer mijn mening.
Weet nu niet of je aant trollen bent of dit meent.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:04 schreef Grems het volgende:
[..]
Jawel hoor. Verwarde autochtone Russische vrouwen lopen met enige regelmaat met kinderhoofden te zwaaien.
Beetje impliceren dat dit iets met de wereldwijde prachtreligie te maken heeft. Extreemrechts in de kaart spelen
Mjah, geen twijfel meer mogelijkquote:Op maandag 29 februari 2016 17:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Verwarde mensen executeren![]()
Waarschijnlijk kon deze arme vrouw niet aan een stageplek komen door extreemrechtse anti islam tokkies. Als ze gewoon die baan bij de kinderopvang had gekregen was ze nooit verward geraakt.
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mjah, geen twijfel meer mogelijk
Toont wel aan hoe ver ik linkse mensen vind gaan in hun "je mag geen onderscheid maken tussen groepen"quote:
Nee dat doen ze niet, net als dat Islamitische vrouwen dat niet doen.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:04 schreef Grems het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |