Wat verrassend. Wel de naam googlen maar niets doen met het feit dat de dader 39 is en de dame op de foto overduidelijk 50+ is.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:09 schreef Woelwater het volgende:
Als dit haar is (van de frontpage):
[ afbeelding ]
Dan is dat toch heel iemand anders dan dat die ene snuffelfokker had gevonden / geplaatst?
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:40 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden.
Foto genomen in de VS
Deze bitch
Ik ben wel een goede speurder![]()
Oei dat had ik liever niet gezien, dat maakt voor mij het beeld nog aangrijpender als dat het al is.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:59 schreef Dragonetti het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)randishing-head.html
Precies dat gevoel heb ik ook. Het wordt toch ineens anders als je de identiteit/uiterlijk van een slachtoffer ziet.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Oei dat had ik liever niet gezien, dat maakt voor mij het beeld nog aangrijpender als dat het al is.
twitter:Conflicts twitterde op donderdag 03-03-2016 om 00:48:08RUSSIA: Nanny that beheaded child in Moscow allegedly claims it was in revenge for Muslim children killed by Putin in Syria. reageer retweet
Dat strookt niet helemaal met de eerder gegeven verklaring dat ze het van Allah moest doen.. Van een psychotisch verwarde vrouw wordt het nu ineens een bewust overwogen daad..quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:53 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op donderdag 03-03-2016 om 00:48:08RUSSIA: Nanny that beheaded child in Moscow allegedly claims it was in revenge for Muslim children killed by Putin in Syria. reageer retweet
Dat zal de veroordeling wel iets makkelijker maken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat strookt niet helemaal met de eerder gegeven verklaring dat ze het van Allah moest doen.. Van een psychotisch verwarde vrouw wordt het nu ineens een bewust overwogen daad..
Vermoed dat ze daar in Rusland niet zoveel onderscheid in maken als hier, het blijft even verschrikkelijk..quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zal de veroordeling wel iets makkelijker maken.
Kan ook gewoon een uitspraak zijn van een psychotisch verwarde vrouw hoor. Dat ze na de daad met een enigsinds begrijpelijk motief komt, wil niet zeggen dat daar ook maar iets van waar is. Kijk maar naar Bart U., die aangeeft Els Borst te hebben vermoord vanwege een opdracht van God omdat zij voorstander was voor euthanasie. Die opdracht zou hij echter gekregen hebben op een moment dat Els Borst nog helemaal niet in beeld was. Daarnaast waren andere verklaringen die hij gaf totaal niet te volgen en sloegen cht nergens op. Bij iemand die zo erg in de war is, kan je gewoon niks aannemen van wat hij zegt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat strookt niet helemaal met de eerder gegeven verklaring dat ze het van Allah moest doen.. Van een psychotisch verwarde vrouw wordt het nu ineens een bewust overwogen daad..
quote:Reports from Uzbekistan said Bobokulova was known to have suffeed from schizophrenia.
-----
The popular MK newspaper published an interview with a district policeman describing the woman’s mental illness, which had prevented her from getting a job in Uzbekistan.
Haar verklaring (voor degenen die Russisch kennen).quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:53 schreef Houtenbeen het volgende:
Het is schijnbaar zo schokkend dat zelfs YouTube het niet op hun servers wil hebbenquote:
Je maakt jezelf weer eens belachelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:40 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Het is schijnbaar zo schokkend dat zelfs YouTube het niet op hun servers wil hebben![]()
Volgens het bericht riep ze steeds dat GOD GROOT IS we mogen dus aannemen dat dit incident religieus gerelateerd is en dan geef ik Wilders gelijk als hij roep dat het een achterlijke cultuur is
Voor jou of schrijf je hier voor iedereen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:42 schreef Abed het volgende:
[..]
Je maakt jezelf weer eens belachelijk.
Oh okay dan begrijp ik het. Valt nog mee dan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:53 schreef Houtenbeen het volgende:
Gek wijf.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:26 schreef Montagui het volgende:
[..]
Haar verklaring (voor degenen die Russisch kennen).
Комментарий Бобокуловой, убившей ребенка: "это месть за убитых Путиным детей в Сирии"
via google translate:
Opmerkingen Bobokulova dat het kind gedood, "is wraak voor de kinderen gedood in Syri Poetin"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |