Eh ja en zeggen je bent net zo slecht, ik denk dat een kogel te schande is ervoor?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:15 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Wil je nou daadwerkelijk van iemand horen wat voor gruwelijke straf hij in gedachte heeft, zodat je kan zeggen "zie je wel, jij bent net zo slecht"?
Ik heb het even opgezocht. Het dreigen met bomgordel zou als poging tot suicide (by cop) opgevat kunnen worden. Daar staat 200 zweepslagen voor. Na de zweepslagen kan het doodvonnis voltrokken worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:15 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Wil je nou daadwerkelijk van iemand horen wat voor gruwelijke straf hij in gedachte heeft, zodat je kan zeggen "zie je wel, jij bent net zo slecht"?
Dat is alleen voor het dreigen of niet, dan over dat andere hoeveel daarvoor?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:20 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Het dreigen met bomgordel zou als poging tot suicide (by cop) opgevat kunnen worden. Daar staat 200 zweepslagen voor. Na de zweepslagen kan het doodvonnis voltrokken worden.
http://www.dailymail.co.u(...)prisoned-lashed.html
Och een beetje dan valt het toch mee he?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit persoonlijk ook een beetje te ver gaan.
Nou ja, gezien de omstandigheden is het wel logisch dat de vrouw boos is, maar ja om dan maar een kind te onthoofdenquote:Op maandag 29 februari 2016 12:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Och een beetje dan valt het toch mee he?
Haal het slechte maar in me bovenquote:Op maandag 29 februari 2016 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, gezien de omstandigheden is het wel logisch dat de vrouw boos is, maar ja om dan maar een kind te onthoofden
Bij de recherche zochten ze nog mensen als ik me niet vergis.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:40 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden.
Foto genomen in de VS
Deze bitch
Ik ben wel een goede speurder![]()
Voornamelijk licht getint.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Bij de recherche zochten ze nog mensen als ik me niet vergis.
Dat is rasistisch!quote:
Komt misschien omdat ze een kinderhoofd meedraagt.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:16 schreef Childofthe90s het volgende:
Komt op mij over als een vrouw met psychische problemen, en nee, niet alleen omdat ze in doeken is gewikkeld.
Jij hebt oog voor detailquote:
Ik wou zeggen dat ik zo'n islamitische doekenvrouw nooit en te nimmer in de buurt van mijn kinderen zou laten maar ik zie dat er inmiddels foto's van haar zonder religieuze kenmerken zijn gepost. En zoals ze er daar op staat was ik er ook ingetrapt.quote:
Gewoon geen moslimvrouwen bij je kinderen laten.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:41 schreef Alektorophobia het volgende:
Ik wou zeggen dat ik zo'n islamitische doekenvrouw nooit en te nimmer in de buurt van mijn kinderen zou laten maar ik zie dat er inmiddels foto's van haar zonder religieuze kenmerken zijn gepost. En zoals ze er daar op staat was ik er ook ingetrapt.
Jij bent echt vreselijk dom.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gewoon geen moslimvrouwen bij je kinderen laten.
Hoe weet jij dat, misschien heeft ze het wel niet zelf gedaan?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Jo Frost kom er maar in.
Jezus, laat je je kind achter bij de nanny en dan onthoofdt ze je kind gewoon
ze heeft alles behalve een gezond verstandquote:
Wat een onzin. Op het kdv van mijn kinderen werkten er genoeg moslima, dat waren stuk voor stuk onwijs aardige meiden.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou, stel een ander heeft het gedaan. Ze heeft het hoofd gepakt en is ermee aan de wandel gegaan.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, misschien heeft ze het wel niet zelf gedaan?
En of gewoon dat kan op vele manieren denk ik?
quote:Op maandag 29 februari 2016 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, stel een ander heeft het gedaan. Ze heeft het hoofd gepakt en is ermee aan de wandel gegaan.
Stukken beter al.
Dat je nog serieus ingaat op zo'n zwakzinnige.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Op het kdv van mijn kinderen werkten er genoeg moslima, dat waren stuk voor stuk onwijs aardige meiden.
Geen onthoofdingen (zover we weten) in Nederland maar tot voor kort waren er geen onthoofdingen in heel Europa. Inmiddels heeft er in Frankrijk wel een onthoofding plaatsgevonden en ook in Engeland alhoewel bij die laatste (Lee Rigby) gezegd moet worden dat zijn hoofd nog aan een paar spiertjes vastzat.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En hoeveel onthoofden moslims die in Nederland wonen gemiddeld?
.
Ik beweer het ene nog het ander ik weet nog niet voldoende erover, maar het zou kunnen, ik laat die optie voorlopig even open.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, stel een ander heeft het gedaan. Ze heeft het hoofd gepakt en is ermee aan de wandel gegaan.
Stukken beter al.
Leefde die dan nog met die paar spiertjes?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:50 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Geen onthoofdingen (zover we weten) in Nederland maar tot voor kort waren er geen onthoofdingen in heel Europa. Inmiddels heeft er in Frankrijk wel een onthoofding plaatsgevonden en ook in Engeland alhoewel bij die laatste (Lee Rigby) gezegd moet worden dat zijn hoofd nog aan een paar spiertjes vastzat.
Ik gok van niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Leefde die dan nog met die paar spiertjes?
Deze vrouw was ook onwijs aardig, anders hadden de ouders haar niet alleen gelaten met hun kind. Denk je ook niet?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Op het kdv van mijn kinderen werkten er genoeg moslima, dat waren stuk voor stuk onwijs aardige meiden.
quote:Op maandag 29 februari 2016 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Hitler was soms ook onwijs aardig tegen bepaalde mensen. En z'n hond.
Zo, is die ook weer geweest.
nearly headless Nickquote:Op maandag 29 februari 2016 12:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
zeker. elke PvdA-er vindt dit soort uitingen een culturele verrijking voor het westenquote:Op maandag 29 februari 2016 12:58 schreef superniger het volgende:
Dit mag gewoon volgens Allah en Diederik Samsom.
Nee hoor, helemaal niet. Ik geef alleen gedegen advies zodat die user niet mogelijk hetzelfde overkomt.quote:
daar is de google voorquote:Op maandag 29 februari 2016 13:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Plak dan een stukje youtube erbij voor die welke het niet snappen.
Tsja. Hitler was ook aardig tegen Eva Braun.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nog beter.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
In Frankrijk (Europa) is de guillotine uitgevonden.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:50 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Geen onthoofdingen (zover we weten) in Nederland maar tot voor kort waren er geen onthoofdingen in heel Europa. Inmiddels heeft er in Frankrijk wel een onthoofding plaatsgevonden en ook in Engeland alhoewel bij die laatste (Lee Rigby) gezegd moet worden dat zijn hoofd nog aan een paar spiertjes vastzat.
Kijk uit hoor, GGMM gaat je nu dom vinden!!!quote:
Tot het einde zou zei de cyaankali vrijwillig genomen hebben?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Tsja. Hitler was ook aardig tegen Eva Braun.
Islam is een psychose. De ergste tussen alle ideologieėn.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat heeft een vrouw met een psychose precies met de islam te maken?
Sjongejongejongequote:Man man man.
Nee, dan wordt je toch gestenigd als vrouw binnen de islam omdat jij als vrouw er voor heeft gezorgd dat je man niet genoeg aan je had....quote:Of heb ik ergens een islamitische regel gemist die voorschrijft dat je een kinderhoofd moet rondlopen als je man is vreemdgegaan en dan flauw moet vallen?
Waren dat 'gewone' of hoofddoek en regenjas moslima's? Ik vind dat hij namelijk wel een punt heeft. Natuurlijk is de kans op onthoofdingen heel klein maar mij gaat het meer om de (religieuze en 3de wereld)mentaliteit die ze bij zich dragen. Ik zat zelf op een Jenaplan school maar er zaten destijds nog veel zusters uit naburige kloosters die lessen gaven en toch hun persoonlijke mening over religie e.d. aan kinderen opdrongen. Ik heb liever geen reli's bij mijn kinderen in de buurt.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 februari 2016 12:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Je kan toch lezen? Niets wat deze vrouw wordt aan gedaan maakt goed wat zij zelf heeft veroorzaakt.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Mits dat alles klopt, aan welke straf zou je dan denken?
Ben ik al wel gewend. Als je namelijk ietswat rechts bent in het politieke spectrum, ben je al snel een fascistische pvv tokkie racist in de ogen van de policor + islamaanhangers.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, GGMM gaat je nu dom vinden!!!
Nee resultaat is hetzelfde. Hartstikke dood.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Nog een halve minuut na decapitatie.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |