En m'n vriendin altijd zeuren dat slippers/sandalen met sokken écht niet kan.quote:
Wilde die vorige witte met gum sole ook maar vond hem behoorlijk tegenvallenquote:Op maandag 21 maart 2016 13:12 schreef Xurk het volgende:
Nice pick-up.
Daaammmnnnn Opening Ceremony, back at it again with the sick Vans!
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
Ze waren nu allemaal snel uitverkocht, maar ik gok erop dat ze binnenkort een restock krijgen. Zo ging dat namelijk ook met de vorige (nóg betere) collectie Old Skool en Sk8-Hi van ze afgelopen herfst. Die kwamen een week of twee later met FSRs online en waren tot een paar weken terug gewoon volop te bestellen.
Alleen wel fucked dat hun collabs met Vans Vault steeds OC-exclusives zijnIk heb geen zin om international shipping + importkosten te betalen, ook al zijn de Old Skools slechts $90 en de Sk8-His $120. Vooral die vorige wilde ik hebben met witte upper en gum zool, dus ik houd al sinds november eBay en K'lekt in de gaten maar er bestaat gewoon geen resell markt voor
In levende lijve mogen aanschouwen (hook me upquote:Op maandag 21 maart 2016 13:47 schreef Atta-boy het volgende:
Wilde die vorige witte met gum sole ook maar vond hem behoorlijk tegenvallen
Ah, op die fiets. Dan ga ik ook maar on foot foto's zoekenquote:Op maandag 21 maart 2016 15:38 schreef Atta-boy het volgende:
Omdat ik ze eerst zo cool vond ging ik overal plaatjes zoeken en vind die gum zool op andere foto's dan stock foto's veel minder mooi. Is een stuk donkerder ook.
Als je die zool zo ziet zou je zeggen: 3-6 maanden wear.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:28 schreef Atta-boy het volgende:
Nu we het toch over vans grails hebben, gvd wat wil ik deze graag
[ afbeelding ]
Beated zien ze er alleen maar cooler uit![]()
Ik zat net naar aanleiding van jouw post een beetje te Googlen en kwam deze tegen:quote:Op maandag 21 maart 2016 15:38 schreef Atta-boy het volgende:
Omdat ik ze eerst zo cool vond ging ik overal plaatjes zoeken en vind die gum zool op andere foto's dan stock foto's veel minder mooi. Is een stuk donkerder ook.
Nee bedoel die, vind de gum sole een tint lichter veel mooier. Vind deze nog wel ok hoor maar op stock pics vond ik ze veel mooierquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:20 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik zat net naar aanleiding van jouw post een beetje te Googlen en kwam deze tegen:
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
Bedoel je niet die? Lijkt er namelijk erg veel op alleen dan inderdaad met een donkerdere gum zool, minder fraai ogend leer en een minder mooie shape. Je kunt ook zien dat het een andere uitvoering is aan bijv. het logo aan de achterkant van de zool (check de OC website productpagina).
Ik heb (na 2 minuten Googlen) maar 1 on-foot foto van de Opening Ceremony Sk8-Hi kunnen vinden en dat is onderstaande. Daar ziet de zool er ook niet al te donker uit
[ afbeelding ]
afbeelding
Ik ga er dus nog steeds voor op de uitkijk staanHopelijk wordt die Easter Pack gerestocked, want mijn vrouw ziet de blauwe Sk8-Hi's wel zitten maar die waren natuurlijk ook allang uitverkocht toen ik ze eenmaal aan haar liet zien
Hemaquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:59 schreef isgeschiedenis het volgende:
Weet iemand nog dope brands for portemonnees? Max 50 euro ofzo. Ik had er 1 van Carthartt besteld, maar die was echt huge. Heb nog naar Hershell gekeken, maar alles was zo preppy.
Secrid.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:59 schreef isgeschiedenis het volgende:
Weet iemand nog dope brands for portemonnees? Max 50 euro ofzo. Ik had er 1 van Carthartt besteld, maar die was echt huge. Heb nog naar Hershell gekeken, maar alles was zo preppy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |