Voor een leuk prijsje ergens toevallig? Ik wil ze ook wel maar niet voor 200.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:59 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik heb net flyknit mercurials gecopt, techboyz we in this
Helaas niet, cali heeft een actie waarbij je vanaf ¤200 ¤50 korting krijgt maar deze viel daar ook buitenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Voor een leuk prijsje ergens toevallig? Ik wil ze ook wel maar niet voor 200.
Pfff, 200 is me wat teveel. Mijn ninja steez is ook al redelijk on point met mijn adidas doom primeknits. Heb maar woven free inneva's gekocht voor 160.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Helaas niet, cali heeft een actie waarbij je vanaf ¤200 ¤50 korting krijgt maar deze viel daar ook buiten
Deed me pijn in m'n hart maar je moet wat als je ninja wilt zijn
Zijn dat die waar een soort patroontje in het donkergrijs in zit? Hoopte dat die helemaal zwart warenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Pfff, 200 is me wat teveel. Mijn ninja steez is ook al redelijk on point met mijn adidas doom primeknits. Heb maar woven free inneva's gekocht voor 160.
[ afbeelding ]
vind ze nice zo zonder speckled midsole.
Patroon? Welk patroon? In dit donkergrijs?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:46 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Zijn dat die waar een soort patroontje in het donkergrijs in zit? Hoopte dat die helemaal zwart waren
In het woven gedeelte. Als het dezelfde zijn als bij woei lagen iig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Patroon? Welk patroon? In dit donkergrijs?
[ afbeelding ]
Ooh dat bedoel je! Bij de zwarte schoen valt het me helemaal niet op eigenlijk, bij blauw en wit vind ik het niezo mooi staan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:20 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
In het woven gedeelte. Als het dezelfde zijn als bij woei lagen iig.
Ze zijn er ook in het blauw, daar zie je het patroon wat beter in. Maar dat zit dus ook in het donkergrijs op deze.
Sowieso, free zoolquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:54 schreef Atta-boy het volgende:
Valt idd niet zo op maar zou ze daardoor net sneller laten liggen![]()
Lijken me wel lekkere schoenen voor de zomer
Die ook onder de tubular dooms zitten? Zijn superchill idd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:07 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind lunar ook wat lekkerder denk ik. Maar die nieuwe adidas zool lijkt me nog chiller, maarja... Adidas
Flieft manquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Pfff, 200 is me wat teveel. Mijn ninja steez is ook al redelijk on point met mijn adidas doom primeknits. Heb maar woven free inneva's gekocht voor 160.
[ afbeelding ]
vind ze nice zo zonder speckled midsole.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |