Andere tijden toch maarquote:Op zondag 28 februari 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moeten we nu kijken?
RTL5 voor tietenquote:Op zondag 28 februari 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moeten we nu kijken?
quote:
Denk dat ik zo toch maar de binnenkant van mijn ogen ga bekijken.quote:
Niet weer dat schijtwijf. Waar Derksen zogenaamd fan van is.twitter:NOSsport twitterde op zondag 06-03-2016 om 21:22:35Over een uur een nieuwe #studiovoetbal met @vkwillemvissers, Jan Mulder, @KeesJansmaNL en @marykokwillems1. Om 22.20 op NPO 1 en NOS.nl. reageer retweet
Voorspelling: uiteindelijk blijf je de hele wedstrijd kijken.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Ik laat de eerste 15 minuten voor mij bepalen of ik de hele uitzending ga kijken.
Spoiler: PSV wint en wordt kampioen.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV > Ajax
Maar die wedstrijd op 20 maart wordt allesbeslissend
Zou wel verdiend zijnquote:Op zondag 6 maart 2016 22:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Spoiler: PSV wint en wordt kampioen.
Helaas.
Verrassend goed.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
THE WIRE!!!!!!!
Jij kijkt die serie momenteel toch? Hoe vind je hem?
Samen met PSV de enige clubs in Nederland die er toe doen.quote:
Hoop jij dat PSV kampioen wordt, Sked?quote:
Ik gun het die twee jongens van harte.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoop jij dat PSV kampioen wordt, Sked?
Mooi, weer een goeie voetballer?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:28 schreef Coco98 het volgende:
Mexicanobakker sprak ooit legendarische woorden over Pröpper
quote:Op zondag 6 maart 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi, weer een goeie voetballer?
Maar hij heeft zich de laatste paar maanden wel goed ontwikkeld, ja
Mad en jellyquote:Op zondag 6 maart 2016 22:31 schreef PSVCL het volgende:
ajax laat volgende week punten liggen tegen Faber
[..]
Zoals gewoonlijk
Heeft Ajax nog 'lastige' potjes eigenlijk?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen wordt angstvallig nog hooggehouden.
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:32 schreef Evertjan het volgende:
Degene met de meeste punten gaat kampioen worden
FC Utrecht thuis.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Ajax nog 'lastige' potjes eigenlijk?
Welke uitwedstrijden nog? De Graafschap, Cambuur, Excelsior ofzo?quote:
PSVquote:Op zondag 6 maart 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke uitwedstrijden nog? De Graafschap, Cambuur, Excelsior ofzo?
En dan ben je een calimero als je zegt studio ajaxquote:Op zondag 6 maart 2016 22:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jan loopt al weken te roepen dat Bazoer kut is en nu is hij ineens beter dan Guardado
Ja da's niet echt lastig inderdaad. Heerenveen uit kan misschien nog vervelend worden.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV
SC Cambuur
sc Heerenveen
De Graafschap
Doe geen moeite. Je krijgt geen antwoord terug.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
PSG hapert wel een 'beetje' laatste twee wedstrijden.
PSV is geen lastige uitwedstrijd?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV
SC Cambuur
sc Heerenveen
De Graafschap
Hoezo zou dat vervelend kunnen worden?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja da's niet echt lastig inderdaad. Heerenveen uit kan misschien nog vervelend worden.
Ado en Utrecht wonnen er met grote cijfersquote:Op zondag 6 maart 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja da's niet echt lastig inderdaad. Heerenveen uit kan misschien nog vervelend worden.
Er mag toch wel even over een topclub gepraat worden?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En dan ben je een calimero als je zegt studio ajax
Als ze weer in vorm zijn hebben ze wel een paar gevaarlijke spelers.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zou dat vervelend kunnen worden?
Guardado heeft geen randement.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:37 schreef GGMM het volgende:
Guardado heeft 5 leuke passes gegeven in z'n tijd bij PSV en hij wordt door die simpele supporters op handen gedragen.
Bazoer gaat hem slopen.
Ik kan me niet voorstellen dat hier veel mensen op gaan happen.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:37 schreef GGMM het volgende:
Guardado heeft 5 leuke passes gegeven in z'n tijd bij PSV en hij wordt door die simpele supporters op handen gedragen.
Bazoer gaat hem slopen.
eerst had ie nog een eigen baliequote:Op zondag 6 maart 2016 22:37 schreef Evertjan het volgende:
Altijd een raar moment als Sjoed binnen komt
Als ze weer in vorm zijn, hou op. Ze hebben een extreem instabiele organisatie. Hoogstens Van den Berg kan het goed organiseren maar die heeft ook 6 van de 7 keer een mentale inzinking.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze weer in vorm zijn hebben ze wel een paar gevaarlijke spelers.
Maar dat zullen ze vast niet zijn. Die speelden dit seizoen werkelijk alleen aardig tegen PSV(al speelden die daar hun zwakste wedstrijd samen met Heracles uit)
Lijkt qua spel op Timmy Simonsquote:Op zondag 6 maart 2016 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Guardado heeft geen randement.
Matige speler.
Ja, 3 onsuccesvolle pogingen tot nu toe.quote:
Hoe gaat het eigenlijk met mister Showduik? Nog steeds veel met zijn vissen bezig?quote:
Beetje met zijn vissen, beetje zijn kind vergeten, beetje mekkerenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met mister Showduik? Nog steeds veel met zijn vissen bezig?
Ja het lijkt me ook onwaarschijnlijk maar ze hebben wel een aantal aardige spelersquote:Op zondag 6 maart 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze weer in vorm zijn, hou op. Ze hebben een extreem instabiele organisatie. Hoogstens Van den Berg kan het goed organiseren maar die heeft ook 6 van de 7 keer een mentale inzinking.
Schattigquote:Op zondag 6 maart 2016 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ADO supporters steunde Twente nog wel afgelopen vrijdag.
*steundenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ADO supporters steunde Twente nog wel afgelopen vrijdag.
Die moet de Griezelbus nog uitlezen.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met mister Showduik? Nog steeds veel met zijn vissen bezig?
Ik denk dat ze komend weekend slechts geluk hebben dat PSV bij 2/3-0 op de mentale rem trapt.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het lijkt me ook onwaarschijnlijk maar ze hebben wel een aantal aardige spelers
LMFAOquote:Op zondag 6 maart 2016 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat een infantiele, zwakzinnige user ben jij eigenlijk.
Klopt.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
sowquote:Op zondag 6 maart 2016 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jeetje.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
slow downquote:Op zondag 6 maart 2016 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nou zegquote:Op zondag 6 maart 2016 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje.
Dat je dit nu pas door hebt.
Hij gebruikte net nog het woord 'tering'quote:Op zondag 6 maart 2016 22:48 schreef Vatta het volgende:
Ik ben zeker de enige die zich altijd zo ergert aan Kees Jansma. Zo ongelooflijk politiek correct allemaal.
Huilen.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zullen ze het nog over PSV gaan hebben?
PSVCL wat denk jij?
Is pas volgende week toch?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSVCL wat denk jij?
Je hebt er een handje van onzin te spuien en infantiele posts te maken.quote:
20 maart wordt een heerlijke uitzending !, dan zijn ze verplicht om over de aanstaande kampioen te praten.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSVCL wat denk jij?
Huilen.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze hebben het al lang over PSV gehad.
Ik pas me alleen maar aan om er bij te horenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt er een handje van onzin te spuien en infantiele posts te maken.
Onmogelijk.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij gebruikte net nog het woord 'tering'
Zeer policor, ja
Het woord is een paar keer gevallen. Maar een echte analyse ofzo?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze hebben het al lang over PSV gehad.
quote:
Ga gewoon huilen.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze het al lang over PSV hebben gehad. Waarom zou ik dan moeten huilen?
Niet happen.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze het al lang over PSV hebben gehad. Waarom zou ik dan moeten huilen?
Tijd om het over VROUWENVOETBAL te hebbenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Over PSV valt niet veel te vertellen.
Alles is perfect.
Kloptquote:Op zondag 6 maart 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Over PSV valt niet veel te vertellen.
Alles is perfect.
Heb je weer een van je 'bijzondere' buien?quote:
Ongesteldquote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je weer een van je 'bijzondere' buien?
Nee, nog niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
Hebben ze het al over vrouwenvoetbal gehad?
Hij denkt wel eens na over wat hij zegt, daardoor lijkt het wat politiek correct. Kees heeft echter een zeer scherpe blikquote:Op zondag 6 maart 2016 22:48 schreef Vatta het volgende:
Ik ben zeker de enige die zich altijd zo ergert aan Kees Jansma. Zo ongelooflijk politiek correct allemaal.
Ik zou graag zien dat ze het hebben over de opmars van FC Utrecht of het opzienbarende gekut in Arnhem.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijd om het over VROUWENVOETBAL te hebben
Ze hebben het nog niet over Feyenoord gehad nee. Xdquote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
Hebben ze het al over vrouwenvoetbal gehad?
Gelukkig, vrouwen krijgen te weinig aandacht op TV.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Daar gaan ze het hierna over hebben.En als er nog tijd over is, PSV.
sowquote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben het nog niet over Feyenoord gehad nee. Xd
Nee, die huilende posts van supporters van provincieclubs die opmerken dat het niet over hun club gaat vind ik gewoon wat zieligs hebben.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je weer een van je 'bijzondere' buien?
quote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig, vrouwen krijgen te weinig aandacht op TV.
Nu Vitesse heeft gewonnen en nog steeds goede kans maakt op plek drie kan je ze ook moeilijk helemaal afbrandenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat ze het hebben over de opmars van FC Utrecht of het opzienbarende gekut in Arnhem.
Maar dat is allemaal niet relevant voor ze.
FC Utrecht dient pertinent doodgezwegen te worden. Ik vrees nu al voor de hype in de krantjes en de gesprekken in de trein morgenochtend. De gruwel.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat ze het hebben over de opmars van FC Utrecht of het opzienbarende gekut in Arnhem.
Maar dat is allemaal niet relevant voor ze.
Dit is echt niksquote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben het nog niet over Feyenoord gehad nee. Xd
quote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat valt voor jou als moslim natuurlijk verkeerd. sorry.
Ik geniet van iedere seconde succes in Utrecht. Dat pijnigt jou.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
FC Utrecht dient pertinent doodgezwegen te worden. Ik vrees nu al voor de hype in de krantjes en de gesprekken in de trein morgenochtend. De gruwel.
Rob Maas is echter een vreselijke lul.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu Vitesse heeft gewonnen en nog steeds goede kans maakt op plek drie kan je ze ook moeilijk helemaal afbranden
Ik vond dat plaatje van die knol met Fer leuker.quote:
Walgelijke supporters. Maar ja.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geniet van iedere seconde succes in Utrecht. Dat pijnigt jou.
Wie zou jij graag als vervanger zien?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rob Maas is echter een vreselijke lul.
Daar moet je doorheen zien.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Walgelijke supporters. Maar ja.
Die heb ik gemist. Deze hing vrijdag kort bij Ado. Moest alleen weg van de stewards.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond dat plaatje van die knol met Fer leuker.
Klopt. Kwam hem regelmatig tegen in het wilde nachtleven van Waalwijk. Waar hij zich ronduit arrogant gedroeg.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rob Maas is echter een vreselijke lul.
Het gaat me wat ver om te degradatie toe te wensen, maar Utrecht dient gewoon grijs en grauw in de middenmoot te voetballen. Heb ik er geen last van, is er geen hype, kan ik lekker de krantjes openslaan zonder te moeten lezen over de 'Guardiola van de Domstad'. Eng, eng, eng.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geniet van iedere seconde succes in Utrecht. Dat pijnigt jou.
Jou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |