quote:Op zondag 28 februari 2016 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
hopelijk wint DiCaprio hem dadelijk
wolf of wall streetquote:Op zondag 28 februari 2016 23:31 schreef deadprez het volgende:
basketball diaries is een coole film met leonardo dicaprio
heb ik nie gezienquote:
die manquote:Op zondag 28 februari 2016 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
hopelijk wint DiCaprio hem dadelijk
Dus alle opgevouwen handdoeken bevatten wat plaksel?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat altijd 1 tv met seksreclames aanstaan als ik werk
je krijgt al een hartaanval als je iets van 40 min moet zien, stel je voor dat je iets van 3 uur gaat kijkenquote:
alsnog tekort.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je krijgt al een hartaanval als je iets van 40 min moet zien, stel je voor dat je iets van 3 uur gaat kijken
is van de vorige kamergastenquote:Op zondag 28 februari 2016 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus alle opgevouwen handdoeken bevatten wat plaksel?
gore verheerlijking van het kapitalismequote:Op zondag 28 februari 2016 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt eens doen, jouw droomleven. wat een acteur
ik kijk amper films heeequote:Op zondag 28 februari 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij heeft wel betere films heee
ja maar wel het beste ervan maken, en lekker alle shit gebruiken die je kan gebruiken. echt zo geniaal neergezetquote:Op zondag 28 februari 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
gore verheerlijking van het kapitalisme
meh, t schijnt idd een coole film te zijn, maar vind het een beetje te langquote:Op zondag 28 februari 2016 23:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar wel het beste ervan maken, en lekker alle shit gebruiken die je kan gebruiken. echt zo geniaal neergezet
allemaal in een vrij hoog tempo, gewoon proberenquote:Op zondag 28 februari 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh, t schijnt idd een coole film te zijn, maar vind het een beetje te lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |