en toffe manieren om de bewaking te omzeilen. Of er gewoon dwars door heen te gaanquote:Op woensdag 13 april 2016 09:36 schreef StefanW het volgende:
Wel lekker eten en drinken altijd bij Sony
quote:Op woensdag 13 april 2016 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
en toffe manieren om de bewaking te omzeilen. Of er gewoon dwars door heen te gaan
Volgens mij niemand.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie gaat er dit jaar vanuit FOK!?
*checkt staatsloterijtrekking: nope.quote:
Onder de naam Take Twoquote:Op woensdag 13 april 2016 21:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
2k games is de studio achter Mafia3, maar zij zijn er niet zie ik?
Mafia 3, waarschijnlijk een Bioshock Collection. Fire-axis is al klaar met XCOM, dus misschien een uitbreiding? Al is dat denk ik net een jaartje te vroegquote:
Ik hoef alleen Mafia 3quote:Op woensdag 13 april 2016 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mafia 3, waarschijnlijk een Bioshock Collection. Fire-axis is al klaar met XCOM, dus misschien een uitbreiding? Al is dat denk ik net een jaartje te vroeg
NBA en WWE is pas speelbaar op gamescom.
Ik gok dat ie wel aanwezig is, dat was ie op gamescom 2015 al. Het is ook een van de twee titels die aangekondigd is door de uitgever. En NBA, kreeg ik vandaag in de mailquote:
houd ik je aan.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik de Staatsloterij win gaan we volgend jaar op mijn kosten okay?
quote:Ubisoft confirms date and time for its E3 2016 press conference
It looks as though the lovely Aisha Tyler will be returning to host it. You can see her name on the side of the building under the “Devs At Work” street sign.
The conference starts at 1pm PT/4pm ET/9PM UK and will be livestreamed per the usual.
Microsoft will host its press conference the same day, at 9.30am PT/1.30 ET/6.30 UK.
mooi: 19:30 in NL voor MS.quote:
Tot nu toe zit iedereen op zijn standaard-tijd, behalve EA omdat die niet meer meedoen met E3.quote:
Laatste 2 afbeeldingen zijn amper te lezenquote:Op donderdag 5 mei 2016 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
14 juni 18 uur Nederlandse tijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit wordt waarschijnlijk de eerste Zelda sinds OoT die de formule voor altijd zal veranderen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:09 schreef Pheno het volgende:
Focus op zelda. Ook een manier om te zeggen dat je voor de rest niets hebt.
Daar mag best wat focus op komen te liggenquote:Op onbekende datum schreef Eiji Aonuma het volgende:
I think the base of our secret sauce has always been Ocarina of Time. But this time, the change in flavor will be like going from Japanese food to Western style food. Perhaps, players will be surprised. Please look forward to it, because I think we’ll be able to make ‘something new’ like Ocarina of Time was
er zijn genoeg uitgevers op een E3 met meerdere games naast hun focus-game. Ze hebben helaas niets en laten ons nu een jaar in de kou staanquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit wordt waarschijnlijk de eerste Zelda sinds OoT die de formule voor altijd zal veranderen.
[..]
Daar mag best wat focus op komen te liggen
de keuze valt me inderdaad ook op. Wat me nog meer opvalt is het gigantische Sheikah symbool op de website van nintendo!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
er zijn genoeg uitgevers op een E3 met meerdere games naast hun focus-game. Ze hebben helaas niets en laten ons nu een jaar in de kou staan
Ubi is vervroegd, die zit nu op de oude EA-tijd.quote:Op zondag 17 april 2016 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tot nu toe zit iedereen op zijn standaard-tijd, behalve EA omdat die niet meer meedoen met E3.
Dat zou betekenen dat Nintendo om 18u begint op de dinsdag en Sony om 3u in de nacht komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |