Niemand boeitquote:
wel een klassieker aan het worden hequote:Op zondag 28 februari 2016 20:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kun je kappen met dat zure gedrag iedere x weer? Ik neig weer naar klagen bij Danny.
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kun je kappen met dat zure gedrag iedere x weer? Ik neig weer naar klagen bij Danny.
ja hoiquote:Op zondag 28 februari 2016 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik was 16, volwassen was het inderdaad niet. Maar ik was 16.
Val nog steeds op oudere mannen tho.
Kan er echt niet genoeg van krijgen.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel een klassieker aan het worden he
Ik begrijp niet wat zo'n man met een meisje van 16 moet, behalve der helemaal scheel neuken.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:41 schreef Crip het volgende:
Ik was 16, volwassen was het inderdaad niet. Maar ik was 16.
Val nog steeds op oudere mannen tho.
Ik ook niet, vooral uit haar zure bekquote:Op zondag 28 februari 2016 20:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan er echt niet genoeg van krijgen.
Dit jaquote:Op zondag 28 februari 2016 20:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat zo'n man met een meisje van 16 moet, behalve der helemaal scheel neuken.
Een relatie kan je met zo'n leeghoofdig, onzeker hoopje mens niet beginnen.
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ook niet, vooral uit haar zure bek
Ik care het minste dus lekker puhquote:Op zondag 28 februari 2016 20:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje de essentie van deze SC, niemand boeit/cared enzo
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat zo'n man met een meisje van 16 moet, behalve der helemaal scheel neuken.
Ga klagen danquote:Op zondag 28 februari 2016 20:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zei dan ook dat ik wat had met hem, niet hoe lang of hoe srs het was.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Durf ik niet. Je hebt mijn bluf door.quote:
Kasteel Rougequote:Op zondag 28 februari 2016 20:43 schreef hoink581 het volgende:
Mijn vriendin zei dat Kasteel Rouge goed bier was. Nu ben ik sowieso een dikke fan van Kasteel bier, maar dit is gewoon bijna kriek man.
Maar dat maakt het niet veel beter dan de drama relaties van 18-25-jarigen.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:43 schreef Crip het volgende:
Ik zei dan ook dat ik wat had met hem, niet hoe lang of hoe srs het was.
Braddie, nu moet je echt even je bek houden.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:44 schreef MrBradge het volgende:
Kasteel Rouge![]()
Klinkt als een heel goedkoop hotel.
Jij hebt het over krieg.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Braddie, nu moet je echt even je bek houden.
We gaan geen Belgisch bier afkraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |