quote:Op zondag 28 februari 2016 20:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja natuurlijk die hadden een ervaring
Heerlijke kerel toch? praten hoeft niet, is nergens voor nodig.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Cemal is lachend de pruim van zijn moeder uitgekomen volgens mij die lacht altijd
quote:
full time? in utopia, met een werkweek van 4 uur per week wel jaquote:Op zondag 28 februari 2016 20:29 schreef Cir het volgende:
Rob ; moet ik Do dan een beetje gaan inwerken
ik voel me oempah loempah
Fikkie ; komt goed dan heb ik 2 full time banen
oh dat had ik niet eens gezienquote:Op zondag 28 februari 2016 20:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik dacht al wat ik heb ik zitten tikken daar
aanvaring dus
Gabri heeft een zwaar jaar gehad buiten het afvallenquote:Op zondag 28 februari 2016 20:31 schreef Dotteke het volgende:
Die Vic is ook een lui wijf, ligt ook veel op bed, net als Gabs
[ afbeelding ]
mormel en werkenquote:Op zondag 28 februari 2016 20:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
full time? in utopia, met een werkweek van 4 uur per week wel ja
echt ..wat een wijfquote:Op zondag 28 februari 2016 20:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
full time? in utopia, met een werkweek van 4 uur per week wel ja
gabs is al heel lang gek op eiwan..quote:Op zondag 28 februari 2016 20:33 schreef Dotteke het volgende:
Gabs kruipt ook maar bij Ivan en Gina in bed
Ivan zoekt handcontact met Gabs
[ afbeelding ]
DAT GEHANG DAAR ALLEMAAL BIJ ELKAAR, valt mij mee dat ze nog niet allemaal sex hebben door elkaarquote:Op zondag 28 februari 2016 20:33 schreef Dotteke het volgende:
Gabs kruipt ook maar bij Ivan en Gina in bed
Ivan zoekt handcontact met Gabs
[ afbeelding ]
bjorn is al druk bezig met muziekquote:
Unne grote orgie jonguh!quote:Op zondag 28 februari 2016 20:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
DAT GEHANG DAAR ALLEMAAL BIJ ELKAAR, valt mij mee dat ze nog niet allemaal sex hebben door elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |