Klopt, maar dat komt gewoon doordat ie zwakbegaafd is. Kan die jongens zelf ook niks aan doen.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Vilhena juicht altijd kut.
Denkt dat tie heel wat is ofzo.
Beste talent van zijn lichting van Feyenoord.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij raakt die bal vol-ko-men verkeerd.quote:
Dit, ik dacht dat hij naast ging.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:52 schreef exile79 het volgende:
Ik dacht dat Vilhena en Karim over elkaar heen zouden struikelen.
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:53 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Vilhena zijn poot afhakken. Voer de Sharia maar in. Kankermongool dat het is.
Volgens mij maken echt miljoenen voetballers een "wees nou maar stil en hou jullie bekken"-gebaar als zij een tegentreffer scoren.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Vind ie leuk denk ikquote:Op zondag 28 februari 2016 14:53 schreef TC03 het volgende:
Waarom heeft Vilhena zo'n bizarre IS-baard?
En het is complete diarree.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beste talent van zijn lichting van Feyenoord.
Doet maar lekker happen.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:53 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Hij raakt die bal vol-ko-men verkeerd.
Ga je dit nou serieus aangrijpen om je gelijk te halen? Kansloos zeg
Verbaasde me ook dat hij erin ging. Hij gleed ook half uit bij het inschieten, zag hem al naast rollen.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:52 schreef exile79 het volgende:
Ik dacht dat Vilhena en Karim over elkaar heen zouden struikelen.
De lichting met Clasie enz?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beste talent van zijn lichting van Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |