quote:Op zondag 28 februari 2016 11:32 schreef Caland het volgende:
Gaan we nu voor elke overtreding ook een apart topic aanmaken?
Dit moeten ze dus aan gaan passen, want de scheidsrechter maakt hier een fout en had rood moeten geven. Nu komt hij dus weg zonder een schorsing, terwijl je hier gewoon 4 wedstrijden voor moet krijgen.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:23 schreef tong80 het volgende:
Nu kan volgens mij de KNVB hem niet meer vervolgen.
Zat schuinachter het doel, kon het niet goed beoordelen of het rood was.quote:
Gastquote:Op zondag 28 februari 2016 11:48 schreef Doublepain het volgende:
Momentopname, als je bij elke tackle een slowmo of zoals nu een foto laat zien lijkt het 10x erger.
Maar ik hoop dat Jetro snel weer fit is anders kan die niks anders dan nog meer spiermassa kweken.
Gewoon een tackle, geen 2 benen, niet gestrekt.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
GastKijk waar die voet geplaatst is
Heb het moment ook nog niet gezien, maar op superslowmo's en foto's lijken dingen vaak al een stuk erger dan ze zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
GastKijk waar die voet geplaatst is
Ik wilde dit posten, maar fijn genoeg heb jij dat alweer gedaan.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:32 schreef Caland het volgende:
Gaan we nu voor elke overtreding ook een apart topic aanmaken?
Ha ha ha haquote:Op zondag 28 februari 2016 14:32 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Ik wilde dit posten, maar fijn genoeg heb jij dat alweer gedaan.
Wat een vetklep, jezus.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Maceo Rigter nog ? Topscorer op het Jeugd-EK.....
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |