Teiltje?quote:
quote:
quote:
That's life, ik hou van kroketten en kaviaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 03:12 schreef CrashO het volgende:
[..]Van Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmbop naar Evangoddes
![]()
Over stuiterende muziekinteresses gesproken
Vind jijquote:Op zondag 28 februari 2016 03:13 schreef flufffy het volgende:
[..]
Dit soort geluid is gewoon een belediging voor echte muziek
quote:Op zondag 28 februari 2016 03:15 schreef Impressme het volgende:
[..]
That's life, ik hou van kroketten en kaviaar.![]()
Dan hoor ik toch liever no leaf cloverquote:Op zondag 28 februari 2016 03:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Van deze moet je de S&M live versie hebben trouwens. Die is onmeunig baas![]()
![]()
Werelds toch?quote:Op zondag 28 februari 2016 03:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Van deze moet je de S&M live versie hebben trouwens. Die is onmeunig baas![]()
![]()
Heheh, daar is mijn username op gebaseertquote:
quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Deathly lost, this can't be real
Cannot stand this hell I feel
Emptiness is filing me
To the point of agony
Growing darkness taking dawn
I was me, but now He's gone
Ik vind het eerlijk gezegd niet al teveel toevoegen aan onze prachtige muziekgeschiedenis.quote:
Nee, dit nummer van Doe Maar is een mooie toevoegingquote:Op zondag 28 februari 2016 20:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd niet al teveel toevoegen aan onze prachtige muziekgeschiedenis.
Geluid is wel prima.
En daarom deze klassieker nog maar eens:
Die Kadanz is prachtig inderdaad. Subtiel. En gewoon een geweldig nummer.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dit nummer van Doe Maar is een mooie toevoegingBanaal...
Zo even luisteren. Joan Baez heeft hier ook mooie uitvoeringen van.quote:
Mooi nummer. Prachtige sfeerbeelden. En niet geheel onverwacht nooit van deze mevrouw gehoord. Eens googelen.quote:
Opaquote:Op zondag 28 februari 2016 21:19 schreef Bart2002 het volgende:
Prachtig hoor. Er valt zoveel te ontdekken. Ook voor de oude lul, zo blijkt.
Offtopic, is hij niet pas overledenquote:
26 januari. 53 jaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Offtopic, is hij niet pas overledenNog best jong geloof ik...
Verkeersongeluk.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Offtopic, is hij niet pas overledenNog best jong geloof ik...
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
26 januari. 53 jaar.
[ afbeelding ]
Gatver. En jong idd.quote:
Het klinkt heel zoetquote:Op zondag 28 februari 2016 21:41 schreef Bart2002 het volgende:
Dit vind ik 1 van de mooiste nummers allertijden.
Dat is dezelfde muziek met een andere tekst inderdaad. Goed gevonden.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
Tegelijkertijd doet het me, heel fout I know, aan dit nummer denken
Hoi Herman. U hier?quote:
Zo gruwelijk goed live.quote:
Dat nummer is zo mooi.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:05 schreef -Miauw- het volgende:
Dit vond ik vroeger zo'n enge videoclip. Ben nog steeds niet gecharmeerd van die spin....
Dat wel!quote:
Ik heb haar n keer live gezien en ik vond haar ook echt heel erg goed!quote:
Die wou ik net gaan luisteren!quote:Op zondag 28 februari 2016 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
Dit is mijn laatste jeugdtrauma ok...enge videoclip, naargeestig nummer.
Phil Collins is sowieso per definitie eng.quote:
Ahquote:Op zondag 28 februari 2016 22:17 schreef Bart2002 het volgende:
Mooi clipje met die hondjes. Knap gedaan.
Dan vind ik jouw keuze toch echt een stuk prettigerquote:Op zondag 28 februari 2016 22:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die wou ik net gaan luisteren!
Daarna deze op zetten.
Wat een negativiteit zeg.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:22 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Phil Collins is sowieso per definitie eng.
En hij kan niet zingen en hij kan niet drummen.
Hij is een waste of time. Ons trauma's bezorgen, dat kan ie dan weer wel.
Garpje hoor.quote:
H, gisteren zong ik deze nogquote:
Mooi!quote:
Helemaal niet! Doe dat maar na twaalven. Als de fatsoenlijke mensen naar bed zijn. Omdat ze morgen weer keihard moeten beulen in de ratrace. Tot die tijd houden we het graag gezellig.quote:
Ik kan op dit moment het beste luisteren naar duistere muziek, vooral als alles niet gaat zoals je hoopte en uit de hand loopt. Tijd voor Joy Division.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Helemaal niet! Doe dat maar na twaalven. Als de fatsoenlijke mensen naar bed zijn. Omdat ze morgen weer keihard moeten beulen in de ratrace. Tot die tijd houden we het graag gezellig.
Sehr gut. Vooral als het tegen zat.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kan op dit moment het beste luisteren naar duistere muziek, vooral als alles niet gaat zoals je hoopte en uit de hand loopt. Tijd voor Joy Division.
Er zijn grenzen.quote:
Joy Division helpt mij juist bij slechte tijden, probeer het wel af te wisselen want de hele dag negatieve nummers gaan compleet niet helpen.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Sehr gut. Vooral als het tegen zat.
Oh dan had je nog veel moois in te halenquote:Op zondag 28 februari 2016 23:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mijn eerste ervaring met mijn favoriete band.
Ik heb/had altijd een beetje moeite met Jan Rot, maar dit vind ik wel heel lief. Dat gefluitquote:
Dat sowieso!quote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dan had je nog veel moois in te halen![]()
Ik ben wel een fan. Hij heeft ook een boek geschreven. "Rot is liefde"quote:Op zondag 28 februari 2016 23:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb/had altijd een beetje moeite met Jan Rot, maar dit vind ik wel heel lief. Dat gefluit![]()
Ik ken hem niet goed, maar ik vond hem vroeger wel erg wazig en nogal zoekend overkomen.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:08 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik ben wel een fan. Hij heeft ook een boek geschreven. "Rot is liefde"
Heb hem altijd een bijzonder sympathiek mens gevonden.
Oh dat klinkt wel lekkerquote:Op maandag 29 februari 2016 18:18 schreef playirelia het volgende:
n van mijn favoriete nummers van 2015
Nee, die kende ik nog nietquote:
Absoluut. Het origineel komt op mij vooral heel suf over, sinds deze versie er is...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
Deze versie vind ik leuker dan het origineel. Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |