Misschien dat ik vanavond weer eens ga als ik zin heb. Vast niet.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee daarom, maar anders moet ik sporten ofzo
quote:Op maandag 7 maart 2016 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga zondag met de familie, als het goed is.
Ik heb vandaag al 16 verdiepingen trapgelopen. Is wel weer genoeg beweging voor vandaag.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren 8 km gewandeld, dat was weer genoeg beweging deze week. Plus blaren dus ik kom m'n wandelschoenen niet eens meer in.
Doorzettingsvermogen of gewoon te stom om op te geven?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Troost je, mij ook niet. Al tien jaar niet. En ik blijf het proberen.
Ze zal toch een keer voor de bijl moeten gaan.... Of de politie bellen natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen of gewoon te stom om op te geven?
Gewoon de ladder een zetje geven voldoet ook wel vermoed ik.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze zal toch een keer voor de bijl moeten gaan.... Of de politie bellen natuurlijk.
Welke ladder?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon de ladder een zetje geven voldoet ook wel vermoed ik.
Die tegen het raam staat om te stalken natuurlijk!quote:
Doen we nog niet aan drones?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die tegen het raam staat om te stalken natuurlijk!
Koppig.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen of gewoon te stom om op te geven?
Alsof camerabeelden ooit de real life experience van het met broek op de knieën op de ladder staan wiebelen zullen kunnen vervangen!quote:
Absoluut, 3D en motiongevoel ofzo weet ik veelquote:Op maandag 7 maart 2016 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof camerabeelden ooit de real life experience van het met broek op de knieën op de ladder staan wiebelen zullen kunnen vervangen!
Virtual reality is aardig ontwikkeld schijnt het.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Absoluut, 3D en motiongevoel ofzo weet ik veel
Dat is inderdaad een unieke ervaring.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof camerabeelden ooit de real life experience van het met broek op de knieën op de ladder staan wiebelen zullen kunnen vervangen!
Reken maar dat ik daar mooie beelden van maak voor op Facebook.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is dat niet tegen de policy van Facebook?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reken maar dat ik daar mooie beelden van maak voor op Facebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |