Oja, Verhoek heeft nog bij Feyenoord gespeeldquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft Van Geel die niet ingeruild tegen Verhoek?
Ha ha ha
Verhoek > Gudeljquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Oja, Verhoek heeft nog bij Feyenoord gespeeld![]()
HAHAHAHAHA
Een aankoop die de ambitie van Van Geel mooi weergeeft.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
maar da ging nie want da was te ver van Den Haagquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
Alles wat Rik zegt is overbodig.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
Moreno kan verder. Overbodig om te zeggen dat PSV hem onder andere in Madrid hard nodig zal hebben.
Zo plaats je niet tweetsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
Moreno kan verder. Overbodig om te zeggen dat PSV hem onder andere in Madrid hard nodig zal hebben.
Eerst iets overbodig noemen en het dan zeggenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
Iedereen slaat wel eens de plank mis.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een onzinnige vergelijking van je. Dit is een lager niveau van je dan ik gewend ben
Rik en ik leven op goede voet met elkaarquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:10 schreef GGMM het volgende:
Godver, ik wilde het tegen hem zeggen blijkt hij me geblokkeerd te hebben.
Ik ben hartstikke blij voor je.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rik en ik leven op goede voet met elkaar.
Als hij niet meteen hoeft te komen adviseer ik een foto van je..quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:13 schreef Zorro het volgende:
Alleen Locardia eruit dan. Dat is al een verbetering. Hoeft Lestienne er nog niet eens meteen in te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |