Dat dat uitwijken wellicht een rare manouvre was valt over te te dicsuseren. Feit is wel dat die motor (veel) te hard er langs reed. Wellicht ook wat te dichtbij, maar daarvoor moet ik het nog een keertje zien.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Hij had dan ook in 1e instantie vrij baan. Tot dat Broeckx uit het niks uitweek. Daar kun je onmogelijk op anticiperen als motard.
Die renner doet wat hij wil, de motor is altijd fout.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat dat uitwijken wellicht een rare manouvre was valt over te te dicsuseren. Feit is wel dat die motor (veel) te hard er langs reed. Wellicht ook wat te dichtbij, maar daarvoor moet ik het nog een keertje zien.
Ben ik niet helemaal met je eens, maar in dit geval is die motor zeker wel fout.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die renner doet wat hij wil, de motor is altijd fout.
Heb je hier bewijs van?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Poppel kan helemaal niet zingen.
elk jaar weerquote:
Hij gaat ook hard vooruit, maar nergens werken ze verder samen. In het peloton zitten ook veel meer ploegen die kunnen rijden.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Stuyven geeft geen duimbreed toe op de rest.
Wat ben jij goed zeg!!!!!quote:Op zondag 28 februari 2016 16:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit had ik 4 minuten geleden al gezegd
Castelijns zat net gewoon in de voorste groep, totdat Stuyven ervan door gingquote:Op zondag 28 februari 2016 16:32 schreef Evertjan het volgende:
Reed Lotto Jumbo wel mee in dit openingsweekend?
Ja dat is logisch he.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Castelijns zat net gewoon in de voorste groep, totdat Stuyven ervan door ging
Jep, Stuyven loopt alweer drie seconden uit.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om P2 zal wel gesprint worden denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |