jup, en dit gekloot was vorig jaar ook al.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze rijden met Bianchi toch?
En met bellquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze rijden met Bianchi toch?
Die hebben zich gespaard voor morgen neem ik aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Knappe prestatie in de breedte van Katusha. Die zijn er klaar voor!
Staat ook bij Dacne Schippers in de kastquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Staat ook bij Dacne Schippers in de kast
#treinstoringtwitter:LottoJumbo_road twitterde op zondag 28-02-2016 om 09:59:33Change in line-up #KBK.@Tomvanasbroeck will replace @DennisvanWinden, who crashed yesterday in #OHN. reageer retweet
quote:Op zondag 28 februari 2016 10:50 schreef maerk het volgende:
Vanaf 14.00 live beelden bij Sporza als ik het zo zie.
quote:Sporza op zondag
Sportmagazine
- WK Motorcross: GP Qatar. Commentaar: Kris Meertens (samenvatting van 27/2)
- Wielrennen: vanaf 14.30 uur rechtstreeks verslag van Kuurne-Brussel-Kuurne. Commentaar: Michel Wuyts & José De Cauwer; op de motor: Renaat Schotte; interviews: Maarten Vanbramberen
- Autosport: Rally van Haspengouw (BK Rally). Commentaar: Sammy Neyrinck (samenvatting van 27/2)
- Basketbal: Oostende - Charleroi. Commentaar: Kris Meertens (samenvatting van 27/2)
Ah toch anders, bedankt.quote:
Ik vraag me wel af of hij er daadwerkelijk bij had kunnen blijven, als zelfs iemand als Gougeard er maar op het nippertje bij kon blijven met een enorme inspanning.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tjonge, zag net het interview met Kai Reus bij de NOS, maar wat ongelooflijk sneu weer voor die man.
Dat zullen we nooit weten.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of hij er daadwerkelijk bij had kunnen blijven, als zelfs iemand als Gougeard er maar op het nippertje bij kon blijven met een enorme inspanning.
twitter:NOSwielrennen twitterde op zondag 28-02-2016 om 13:59:57124 km - Bij de bevoorrading knijpen twee outsiders in de remmen: de rappe Italianen Nizzolo en Bennati gaan niet meesprinten vandaag #KBK reageer retweet
Had Lotto Jumbo maar deze man een contract gegeven van de winterquote:Op zondag 28 februari 2016 13:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of hij er daadwerkelijk bij had kunnen blijven, als zelfs iemand als Gougeard er maar op het nippertje bij kon blijven met een enorme inspanning.
Sterk gereden gisteren maar als ik z'n resultaten van 2014 en 2015 bekijk is dat nou niet echt bijzonder:quote:Op zondag 28 februari 2016 14:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Had Lotto Jumbo maar deze man een contract gegeven van de winter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |