Geen beelden dus?quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://live.tissottiming.(...)FFFFFF1&style=Tissot
Volgens mij laatst nog ergens een kilometer of een keirin gewonnen ofzo, dat verbaasde mij ook al toen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:45 schreef heywoodu het volgende:
Heeft Bos recentelijk eigenlijk ook aan World Cups meegedaan? UCI is zo'n kutsite wat opzoeken van resultaten betreft.
World Cup van Hongkong gereden op de teamsprint. Toen met Van den Berg en Büchli. Werden ze 6e ofzo. Bos reed daar echter op plek 3. Als ik deze slotronde zie, ben ik benieuwd wat hij op positie 3 kan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:45 schreef heywoodu het volgende:
Heeft Bos recentelijk eigenlijk ook aan World Cups meegedaan? UCI is zo'n kutsite wat opzoeken van resultaten betreft.
Ik vraag me echt af of Bos sneller is dan Haak en Büchli op P3, maar dat zou echt eens getest moeten worden.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vd Hoenderdaal - Hoogland - Bos zou ideale samenstelling zijn op OS denk ik
Ze wouden mede op basis van deze 1km een beslissing nemen. Bos zal dan wellicht wat rapper moeten zijn op beginstukquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of Bos sneller is dan Haak en Büchli op P3, maar dat zou echt eens getest moeten worden.
Op het NK was hij 1,5 seconde sneller dan Hoogland die op het EK nog goud had gewonnen (voor Eilers).quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgens mij laatst nog ergens een kilometer of een keirin gewonnen ofzo, dat verbaasde mij ook al toen.
Bos heeft gewoon prima ingedeeld lijkt me, gezien z'n rondetijden.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze wouden mede op basis van deze 1km een beslissing nemen. Bos zal dan wellicht wat rapper moeten zijn op beginstuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |