miepmiep.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is te hopen voor jou dat de aicar net zo goed werkt als vorig seizoen
Lap, die heb je ook nog. Schermen tekort nu.quote:
he madquote:
De wet van Herbert geldt hier niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
40 seconden is normaal te doen, maar niet in de Vlaamse klassiekers
Martin op kop, je denkt die poeft dat wel dicht, maar niet in de Vlaamse klassiekers
Wynants heeft zijn goede benen weer gevonden.quote:
Nee, daar wordt nog niet mee gefilmdquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:14 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wordt er nog niet met drones gefilmt?
Wat een baas.quote:
Rowe is ook een aardige sprinter.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie gaat winnen?
Sagan en Krek zijn het snelst denk ik.
Rowe of d'n Tiesj dus.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie gaat winnen?
Rowe en Benoot zijn ook niet traag. Geen idee wie dit gaat pakken in een sprint.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie gaat winnen?
Jij durftquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even kopje thee en mergpijp pakken
Mergpijp is racistisch.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen lijntje?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oplopende laatste kilometer ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze kunnen alle vier best sprinten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |