quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ook voor het eerst dat ik Humberto zich niet lachend ergens in zie likken.
Wat een jankiequote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Fleur Agema, altijd terechte klacht.
We hebben een liberalere versie van de D66 nodig.quote:
Hij bagatelliseerde het ookquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:09 schreef Fok-it het volgende:
Humberto benoemt Keulen als iets walgelijks om vervolgens beschuldigd te worden van bagataliserenwalgelijk mens
Het feit benoemen als iets walgelijks getuigd al van het niet minder maken dan dat het is. Niks bagataliseren dusquote:
Veel duidelijker dan 'Jaa was walgelijk, MAAR 80% blabla' wordt bagatelliseren niet hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het feit benoemen als iets walgelijks getuigd al van het niet minder maken dan dat het is. Niks bagataliseren dus
Je kent haar persoonlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:49 schreef bamibij het volgende:
Marine Le Pen is een fantastische vrouw.
Doe eens niet zo infantielquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:30 schreef bamibij het volgende:
Hugecooll neukt Fleur Agema in gedachten
Nee jijquote:
bagatelliserenquote:
Dat is toch gewoon feiten benoemen? Dat hij het woordje maar gebruikt is dan wat onhandig maar ik zie niet in hoe hij hier bagatelliseert. Zou wat anders zijn als hij andere voorbeelden van massa-aanranding had gebruikt om de gebeurtenissen in Keulen te ontkrachtenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
bagatelliseren
ba·ga·tel·li·se·ren
/bAFatElizer«(n)/
overgank. werkw.; bagatelliseerde; h. gebagatelliseerd
woordvormen
als een bagatel, iets onbeduidends voorstellen of behandelen
synoniem: futiliseren, minimaliseren
de kunstenaar in het relativeren en bagatelliseren: Hugo Brandt
Je kan iets niet eerst walgelijk noemen om het vervolgens 'maar 20%' te noemen en dan te zeggen dat je niet bagatelliseert. 20% is een schijntje op het geheel, aangezien de overige 80% de overgrote meerderheid is.
Weet je ook meteen hoe je dat woord spelt
Inderdaad. Vies holmaatje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ook voor het eerst dat ik Humberto zich niet lachend ergens in zie likken.
Fok-it plzquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon feiten benoemen? Dat hij het woordje maar gebruikt is dan wat onhandig maar ik zie niet in hoe hij hier bagatelliseert. Zou wat anders zijn als hij andere voorbeelden van massa-aanranding had gebruikt om de gebeurtenissen in Keulen te ontkrachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |