SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Oi! Een week of wat gelee was je zo blij dat het ineens wat sneller ging...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:51 schreef LadyOracle het volgende:
Hier gaat het qua eten ruk. Althans, ik eet gezond, maar eet daarnaast te veel troep. Ik probeer maar gewoon extra te bewegen, want stoppen met grazen lukt even niet. Ik beperk het zo veel mogelijk, maar dan gaat het de hele dag goed en steek ik 's avonds uiteindelijk alsnog koekjes in mijn hoofd, of een loempia of zo. Ik eet nog steeds wel minder dan ik verbruik, maar het schiet niet echt op.
Verder zit ik gewoon minder lekker in mijn vel en waar ik twee weken geleden wel tevreden was over mezelf, zie ik nu alleen maar vet. Ik durf dingen niet aan die ik een maand geleden prima vond staan, en zelfs in een jurkje dat te groot wordt was ik me constant bewust van mijn vetrollen.
Wat zou het fijn zijn als je je hoofd gewoon even kon uitzetten af en toe.
Ja, en nu is gewoon niks goed. En het zit tussen mijn oren, dat wéét ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oi! Een week of wat gelee was je zo blij dat het ineens wat sneller ging...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:05 schreef douche-eendje het volgende:
Ik moest nieuwe pasfoto laten maken voor een nieuwe id kaart. Op mn werkpas zit ook mn oude foto...ik wil nu ook een nieuwe werkpashaha, maar op je ID mág je ook geen levensvreugde uitstralenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een smal gezicht heb je! En je haar
disclaimer
Hahahaha inderdaad. En dankjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha, maar op je ID mág je ook geen levensvreugde uitstralen
Wat een smal gezicht heb je! En je haar
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Lo, heb jij misschien ook last van pms gerelateerde klachten? Je schiet zo vaak van het ene uiterste naar het andere met je gevoelens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
Ik heb dat dan weer niet, met dat luxe ontbijt. Als ik echt luxe heb ontbeten / gebruncht denk ik tot het avondeten vaak niet eens meer aan eten..quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Dat herken ik wel, BE. Dat je te luxe ontbijt en dan de rest van de dag zooi blijft eten. Slim om zelf wat mee te nemen, veel plezier!
Mf, dat klinkt echt waanzinnig lekker!is dat een recept of een eigen brouwsel?
Mijn lijstje is wat gek.
O: vier bolletje oerknack dingen. Not worth the caloriestwee met kaas, 1 met banaan, 1 met kipfilet.
L: pakje surimi sticksen een roze grapefruit
T: kringverjaardag bij schoonzus. Afhankelijk van het aanbod dus. Waarschijnlijk een hoop snoepgroente
D: óf frietjes bij schoonzus (ze delen daar altijd 1 grote friet met acht personen dus aanzetten zal het nietóf soep met brood thuis. Of koude wraps dankzij mf
B: 18 km fietsen
En daarna kwam ik erachter dat ik ook nog olijven, rucola en avocado heb. Misschien dat ik er ook nog wat rettich bijrasp.quote:
Ik ben serieus 4 uur aan het frotten geweest voor de foto die nu overal op zitquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahahaha inderdaad. En dankjeik ging nu eerst naar de kapper en dan gelijk door foto maken. Het zal mij niet nog een keer overkomen om jarenlang geconfronteerd te worden met een Huuuuuuu -
-foto.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:42 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nee, ben al klaar met doodbloeden.LO, ben je echt uitgebloed? Anders zou ik zeggen, kijk eens op kraantranen.nl, dat is mijn refding geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eendje, mooi verschil!![]()
En nog even dit hoor, ik ben nog steeds speechless, dit vonden we net bij de post. Geen idee wie mevr Marsman is, het adres was wel het onze:![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 27-02-2016 16:58:37 ]***
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |