abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 februari 2016 @ 13:39:02 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_160257042
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_160257087
Eten <3
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 13:42:34 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_160257109
DeLuna, wat gaaf zeg! *O*

Lijstje so far:
O: kwarktaart
T: kruidkoek
S: 4,5km hardlooplesje
L: salade met geitenkaas en cranberries, half breekbroodje met gezouten boter, 2 gekookte eitjes

T weet ik nog niet
D wordt stokbrood paté

Vanavond feestje van vriendinnetje, het voornemen is om maar gewoon niks van hapjes te nemen en zo wel, dat pas om 11 uur te doen ofzo.
En we nemen een kwarktaart mee voor het ontbijt. :Y :9 Ze ontbijten daar vaak met afbakbroodjes en een tafel vol brie en filet americain enzo. En als ik zo de dag start dan vind ik het heel moeilijk om de rest van de dag goede keuzes te maken.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 13:48:19 #4
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160257242
DeLuna *O*
Bloedworst *O*

Mijn D wordt wraps met gerookte makreel, avocado, rucola en zwarte olijven.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Redactie Sport zaterdag 27 februari 2016 @ 13:49:35 #5
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160257278
Dankjullie voor de *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_160257338
Hier gaat het qua eten ruk. Althans, ik eet gezond, maar eet daarnaast te veel troep. Ik probeer maar gewoon extra te bewegen, want stoppen met grazen lukt even niet. Ik beperk het zo veel mogelijk, maar dan gaat het de hele dag goed en steek ik 's avonds uiteindelijk alsnog koekjes in mijn hoofd, of een loempia of zo. Ik eet nog steeds wel minder dan ik verbruik, maar het schiet niet echt op.

Verder zit ik gewoon minder lekker in mijn vel en waar ik twee weken geleden wel tevreden was over mezelf, zie ik nu alleen maar vet. Ik durf dingen niet aan die ik een maand geleden prima vond staan, en zelfs in een jurkje dat te groot wordt was ik me constant bewust van mijn vetrollen.

Wat zou het fijn zijn als je je hoofd gewoon even kon uitzetten af en toe.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_160257360
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:51 schreef LadyOracle het volgende:
Hier gaat het qua eten ruk. Althans, ik eet gezond, maar eet daarnaast te veel troep. Ik probeer maar gewoon extra te bewegen, want stoppen met grazen lukt even niet. Ik beperk het zo veel mogelijk, maar dan gaat het de hele dag goed en steek ik 's avonds uiteindelijk alsnog koekjes in mijn hoofd, of een loempia of zo. Ik eet nog steeds wel minder dan ik verbruik, maar het schiet niet echt op.

Verder zit ik gewoon minder lekker in mijn vel en waar ik twee weken geleden wel tevreden was over mezelf, zie ik nu alleen maar vet. Ik durf dingen niet aan die ik een maand geleden prima vond staan, en zelfs in een jurkje dat te groot wordt was ik me constant bewust van mijn vetrollen.

Wat zou het fijn zijn als je je hoofd gewoon even kon uitzetten af en toe.
Oi! Een week of wat gelee was je zo blij dat het ineens wat sneller ging...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 27 februari 2016 @ 13:56:18 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_160257418
Dat herken ik wel, BE. Dat je te luxe ontbijt en dan de rest van de dag zooi blijft eten. Slim om zelf wat mee te nemen, veel plezier!

Mf, dat klinkt echt waanzinnig lekker! :9 is dat een recept of een eigen brouwsel?

Mijn lijstje is wat gek.

O: vier bolletje oerknack dingen. Not worth the calories :N twee met kaas, 1 met banaan, 1 met kipfilet.
L: pakje surimi sticks :@ en een roze grapefruit
T: kringverjaardag bij schoonzus. Afhankelijk van het aanbod dus. Waarschijnlijk een hoop snoepgroente
D: óf frietjes bij schoonzus (ze delen daar altijd 1 grote friet met acht personen dus aanzetten zal het niet :') óf soep met brood thuis. Of koude wraps dankzij mf :9
B: 18 km fietsen :P
disclaimer
pi_160257437
Oh ik heb ook nog makreel. en wraps :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_160257445
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oi! Een week of wat gelee was je zo blij dat het ineens wat sneller ging...
Ja, en nu is gewoon niks goed. En het zit tussen mijn oren, dat wéét ik.

Want dit was 1 februari:
Gewicht: 82.7
Vet (over een maand): 43.6%
Taille: 85
Heupen: 112

En dit is vandaag:
Gewicht: 80.9
Vet (over een maand): 43.4%
Taille: 83
Heupen: 110

Maar ik zie het niet en in mijn hoofd word ik alleen maar zwaarder.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  zaterdag 27 februari 2016 @ 13:57:26 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_160257450
Lo, heb jij misschien ook last van pms gerelateerde klachten? Je schiet zo vaak van het ene uiterste naar het andere met je gevoelens :*
disclaimer
  zaterdag 27 februari 2016 @ 14:01:54 #12
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160257573
Vriendje kwam me wakker maken met tosties en koffie O+
Nu huiswerk maken, straks lekker toeteren en dan op de bank, film kijken, mét luchtgepopte popcorn uit mijn kringloopwinkelvondst.
Wat een geweldig apparaat is dat!
Prrrrr
pi_160257658
Ik moest nieuwe pasfoto laten maken voor een nieuwe id kaart. Op mn werkpas zit ook mn oude foto...ik wil nu ook een nieuwe werkpas :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 14:06:24 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_160257679
Ziet er intrigerend uit! Is dat nou echt makkelijker dan een pannetje?

Ik pak nog een espresso met tien gram pure chocolade als T O+
disclaimer
  zaterdag 27 februari 2016 @ 14:07:33 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_160257705
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:05 schreef douche-eendje het volgende:
Ik moest nieuwe pasfoto laten maken voor een nieuwe id kaart. Op mn werkpas zit ook mn oude foto...ik wil nu ook een nieuwe werkpas :')

SPOILER
haha, maar op je ID mág je ook geen levensvreugde uitstralen :P

Wat een smal gezicht heb je! En je haar O+
disclaimer
pi_160257756
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

haha, maar op je ID mág je ook geen levensvreugde uitstralen :P

Wat een smal gezicht heb je! En je haar O+
Hahahaha inderdaad. En dankje :+ ik ging nu eerst naar de kapper en dan gelijk door foto maken. Het zal mij niet nog een keer overkomen om jarenlang geconfronteerd te worden met een Huuuuuuu - :X -foto.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 14:16:05 #17
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_160257888
DeLuna *O*
  zaterdag 27 februari 2016 @ 14:20:55 #18
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160257981
Wat een verschil douche-eendje!

SQ: ja, is super makkelijk, geen spetters meer overal en vooral: 100 kcal voor een slakom vol (ongeveer drie eetlepels ongepofte maisjes)!

[ Bericht 0% gewijzigd door mrspoeZ op 27-02-2016 14:30:15 ]
Prrrrr
pi_160258104
Eendje O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 27 februari 2016 @ 14:32:27 #20
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_160258190
Dinsdag jarig geweest, mij ingehouden tot vandaag (komt mijn moeder op visite) om taart te eten! Wel als vervanging voor de lunch natuurlijk! Vind mijzelf zo knap dat ik mij kan beheersen! Maar genieten van dat taartje zal ik!!!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_160258401
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Lo, heb jij misschien ook last van pms gerelateerde klachten? Je schiet zo vaak van het ene uiterste naar het andere met je gevoelens :*
_O-

Nee, ben al klaar met doodbloeden.

SPOILER
  zaterdag 27 februari 2016 @ 15:01:08 #22
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160258707
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Dat herken ik wel, BE. Dat je te luxe ontbijt en dan de rest van de dag zooi blijft eten. Slim om zelf wat mee te nemen, veel plezier!

Mf, dat klinkt echt waanzinnig lekker! :9 is dat een recept of een eigen brouwsel?

Mijn lijstje is wat gek.

O: vier bolletje oerknack dingen. Not worth the calories :N twee met kaas, 1 met banaan, 1 met kipfilet.
L: pakje surimi sticks :@ en een roze grapefruit
T: kringverjaardag bij schoonzus. Afhankelijk van het aanbod dus. Waarschijnlijk een hoop snoepgroente
D: óf frietjes bij schoonzus (ze delen daar altijd 1 grote friet met acht personen dus aanzetten zal het niet :') óf soep met brood thuis. Of koude wraps dankzij mf :9
B: 18 km fietsen :P
Ik heb dat dan weer niet, met dat luxe ontbijt. Als ik echt luxe heb ontbeten / gebruncht denk ik tot het avondeten vaak niet eens meer aan eten..

De wraps zijn zelf bedacht. Aangezien mijn vrouw om een uur of 4 naar haar paart gaat en ik voor zij terug is alweer pleite ben (eerst een jeugdwedstrijd kijken, daarna naar m'n wedstrijd) moest ik iets voor me alleen verzinnen, wat ik liefst ook nog mee kan nemen zodat ik niet te vroeg hoef te eten.

Het begon ongeveer zo:

quote:
2s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:57 schreef Lonaa het volgende:
Oh ik heb ook nog makreel. en wraps :9
En daarna kwam ik erachter dat ik ook nog olijven, rucola en avocado heb. Misschien dat ik er ook nog wat rettich bijrasp.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_160258835
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:10 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hahahaha inderdaad. En dankje :+ ik ging nu eerst naar de kapper en dan gelijk door foto maken. Het zal mij niet nog een keer overkomen om jarenlang geconfronteerd te worden met een Huuuuuuu - :X -foto.
Ik ben serieus 4 uur aan het frotten geweest voor de foto die nu overal op zit :D Ik ging echt all-out :D scrubben, plukken, maskers voor haar en huid, zelfs alles keurig geschoren, want dan straal je toch meer uit :') Make up zat nog nooit zo vlekkeloos, haar zat fantastisch, leukste kleedje aan, wat je ook niet terugziet op een pasfoto, maar draagt allemaal bij aan de uitstraaaaaling :')

Nu had ik toen al een paar weken zin in zo'n dagje en die avond ook een kekke fuif, dus het was een fijne 3-vliegen-in-1-klap-ding, maar ik had ook in een spijkerbroek naar die fuif gekund zakmazegge.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 15:11:44 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_160258916
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:42 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

_O-

Nee, ben al klaar met doodbloeden.

SPOILER
LO, ben je echt uitgebloed? Anders zou ik zeggen, kijk eens op kraantranen.nl, dat is mijn refding geweest. :Y

Eendje, mooi verschil! :Y O+

En nog even dit hoor, ik ben nog steeds speechless, dit vonden we net bij de post. Geen idee wie mevr Marsman is, het adres was wel het onze:

:D :?

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 27-02-2016 16:58:37 ]
pi_160258967
DE

Fuck.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')