iewl xdquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:17 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik had gisteren wel haar tieten gevoeld. En zij voelde mij piemel. En dat allemaal in de bus.
Daar is mijn lul te klein voor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:18 schreef Magemelvin het volgende:
Meiden houden van penisplaatjes, daarna komt de socializing pas, vertrouw me maar.
Begin anders daarover.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:17 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik had gisteren wel haar tieten gevoeld. En zij voelde mij piemel. En dat allemaal in de bus.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:19 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Daar is mijn lul te klein voor.
Op elke smartphone is een zoom functie.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:19 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Daar is mijn lul te klein voor.
Zelfs dat past niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:20 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
[..]
Op elke smartphone is een zoom functie.
Ze heeft je piemel gevoeld man, strikt gesproken zijn jullie al getrouwd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:27 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Maar dan denkt ze dat ik een relatie met haar wil.
Ee niet in de onderbroek he.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:29 schreef ketchupzone het volgende:
[..]
Ze heeft je piemel gevoeld man, strikt gesproken zijn jullie al getrouwd.
Dat is een goeie maar wat als ze vraagt waarom ik haar een bericht stuur? 🤔quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:31 schreef ems. het volgende:
Stuur een smiley. Bitches zijn dol op smileys.
We zaten in de bus terug naar Nederland. We lagen bij elkaar dus ze zagen het niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:35 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Op wat voor zwakbegaafde school zit jij dan als je aan elkaars geslachtsdelen kunt zitten?
Verloofd dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:33 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ee niet in de onderbroek he.![]()
Ze ging het gewoon aaien omdat ik met mij hand over haar tieten lag.
(Ze kon mij dan ook niet aftrekken omdat dan alle andere scholieren zouden schreeuwen.
Maar ik weet niet als ze dat wel leuk vind, ook is het zo dat ik haar niet wil stalken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:37 schreef Aardbei16 het volgende:
Je bent toch wel capabel genoeg om een gesprek via internet met een meisje te beginnen? Begroet haar gewoon en dan komt het vanzelf wel.
Gastquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:39 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Maar ik weet niet als ze dat wel leuk vind, ook is het zo dat ik haar niet wil stalken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |