ik vind m een heldquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een mannetjewel lef, die kleine opdonder.
en ze zingt niet het nummer van Xanderquote:
en toch draaien zij alle 3quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok dat dr Instagram vol selfies staat
Da's standaard rond deze leeftijd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok dat dr Instagram vol selfies staat
Luukquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij lijkt op de sidekick van Humberto... Ben zn naam kwijt
Ja klopt. Dit is te slecht trouwens.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij lijkt op de sidekick van Humberto... Ben zn naam kwijt
Hij had beter een makkelijker nummer kunnen nemen. Ik gun het hem zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:04 schreef Nizno het volgende:
ik vind Job wel een liefje, maar geen winnaarsmateriaal denk ik
hij krijgt nog een kans voor een ander nrquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had beter een makkelijker nummer kunnen nemen. Ik gun het hem zo.
Meestal kom je daar pas in de puberteit achter dacht ik. Althans dat was vroeger zo. Tegenwoordig willen ze op hun zesde omgebouwd worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet zo gek, aangezien je zo wordt geboren.
Homoseksuelen worden omgebouwd? Dat is inderdaad nieuw.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:06 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Meestal kom je daar pas in de puberteit achter dacht ik. Althans dat was vroeger zo. Tegenwoordig willen ze op hun zesde omgebouwd worden.
komt meer doordat er nu veel meer over bekend is. Kinderen vroeger waren ongelukkiger omdat ze niet wisten wat het was.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:06 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Meestal kom je daar pas in de puberteit achter dacht ik. Althans dat was vroeger zo.
Ja, rond die leeftijd kom je er ook achter dat je hetero bent. Hormonen doen dat. Maar het ligt wel al in je genen besloten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:06 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Meestal kom je daar pas in de puberteit achter dacht ik. Althans dat was vroeger zo. Tegenwoordig willen ze op hun zesde omgebouwd worden.
Twee Nederlandse ouders.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:09 schreef MrSalazar het volgende:
Het kind is wel lelijk genoeg om duits te zijn.
Vooral zij eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:10 schreef hunter2011 het volgende:
Zij is echt geen Duitse maar ze lijkt echt op een Duitse, vooral die moeder.
bloempotjequote:
Ik ook, van ellendequote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:14 schreef hunter2011 het volgende:
De ouders in deze aflevering vallen bijna flauw
Ze kijken de verkeerde kant op.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:09 schreef MrSalazar het volgende:
Waarom zijn zoveel homo's eigenlijk scheel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:20 schreef iBenny het volgende:
Even de tandarts blij maken met deze popcorn...OEH DAT ZIET ER GOED UIT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dit was geen capsOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Even de tandarts blij maken met deze popcorn...oef! Dat ziet er zeer smakelijk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Dan heb je de andere varianten nog niet gezienquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
OEH DAT ZIET ER GOED UIT.
Nee dit was geen caps
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan heb je de andere varianten nog niet gezien
Ik moet om mn lijn denken dus ik houd het bij verlekkerd kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan heb je de andere varianten nog niet gezien
Even de tandarts blij maken met deze popcorn...Jakkes. Dat kan toch niet lekker zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:27 schreef Nizno het volgende:
50 euro per half uurtje pingelen op je gitaar. En ik vind Nederland te klein. Oke die mag van mij meteen afvallen.
Snap ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:28 schreef Nizno het volgende:
We zijn gezapt, wegens de arrogantie van die kinderen hoor ik naast me
Nou, dat dat in grote hoeveelheden aanwezig is valt niet te ontkennenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:28 schreef Nizno het volgende:
We zijn gezapt, wegens de arrogantie van die kinderen hoor ik naast me
We wilden sowieso eigenlijk al bed en breadkfast kijken, maar met dit soort k kindertjes is het makkelijker wegdrukken.quote:
Normaal gesproken is hij er binnen een paar minuten als je zn naam noemtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
waar is Fylax ???? ze is fan van Ariana Grande
Vorige topicTT was zijn naam en daar reageerde hij niet eens opquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Normaal gesproken is hij er binnen een paar minuten als je zn naam noemt
ik heb hem vorige week proberen op te roepen door zijn naam in de tt te zetten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Normaal gesproken is hij er binnen een paar minuten als je zn naam noemt
Summon Fylax!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb hem vorige week proberen op te roepen door zijn naam in de tt te zetten.
Ik denk niet dat het Elvisquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:39 schreef iBenny het volgende:
Net hadden we al iemand die elf is, nu een rendier en sneeuw... het is toch geen kerst jongens
Nou, die kleren maken het anders wel weer goed...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Maaike lijkt dan weer jonger dan ze is.
Past wel bij het nummer.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:43 schreef hunter2011 het volgende:
Professional, wel een rare stijl van kleding voor een kind
DIVA!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:58 schreef Kroelo het volgende:
best een lief meiske maar die moeder...
dit iddquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:58 schreef Kroelo het volgende:
best een lief meiske maar die moeder...
dat is haar moederquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:00 schreef richolio het volgende:
Niet zo goed helaas. Vind ik altijd sneu als ze niet omdraaien
o, zij, ja, die ziet er niet verkeerd uitquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:01 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Die met dat witte aan toch niet?
Misschien familiebedrijf.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
werken er alleen maar kinderen bij dat hondenpension?
Hoeveel heliumballonnen zouden we nodig hebben?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:06 schreef Antaris het volgende:
Echt jammer dat niemand de moeite neemt om Jamai te kidnappen
gewoon aan een weerballon vastknopenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeveel heliumballonnen zouden we nodig hebben?
Daar hebben er veel last van deze avondquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:12 schreef BabeWatcher het volgende:
maar dat handjedat kan echt niet
Dat wel, maar een heleboel met air en divagedrag.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:14 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk vallen de optredens me vanavond enorm mee. Zaten best goede tussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:
De 1e die de band bedankt!ik geloof dat het echt uit hem zelf komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Voordat het seizoen was begonnen kon je je online al aanmeldenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:17 schreef BabeWatcher het volgende:
de inschrijving voor 2017 start nu al
Japanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:17 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Japanse vrouwen zien er vaak goed uit met bril
De mooiste Aziatische supermodellen zijn vaak Japans.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Japanik wil Kyary Pamyu Pamyu ontmoeten
geweldige reclamequote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:24 schreef iBenny het volgende:
True colors. Goed nummer. Wordt met elke Lidl reclame beter.
quote:
Wat is dat dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Japangaat ze iets van Babymetal doen?
mijn team zit helaas al volquote:
Beterrrrrquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
volgende week alweer de laatste audities
Ik mag over een uurtje weer beginnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
zometeen dan maar slapenmoet morgen weer vroeg op om te werken
quote:
quote:
quote:
welkomquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:41 schreef vencodark het volgende:
Kreeg geen verbinding!![]()
Maar nu ben ik hier.
ik had ooit bijna een Kaapverdische vriendinquote:
leuke familie, ik zou wel eens een tuinfeestje met ze willen hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:44 schreef Nizno het volgende:
hoop wel dat ze dr familie thuis laat volgende keren
duh dat is toch zodat wij niet door hebben wie op welke dag auditie deed....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
de coaches hebben al vijf weken dezelfde kleren aan
nog gewoon rauw.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:46 schreef vencodark het volgende:
Euh mijn pagina ziet er gaar uit. En bij jullie?
niks aan de hand hierquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:46 schreef vencodark het volgende:
Misschien in één dag opgenomen? Maar dan zou ik me toch, voor de vorm omkleden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
de coaches hebben al vijf weken dezelfde kleren aan
hier geen probleem (Linux/Firefox)quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:46 schreef vencodark het volgende:
pino!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |