SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:35 schreef Crack_ het volgende:
Dat klopt écht niet in mijn hoofd.
Als ik niet zou weten of iemand het leuk zou vinden, dan zou ik diegene ook uitnodigen en dan misschien zeggen van 'maar weet niet of je 't leuk vindt want die en die komen' maar je gaat dan toch niet iemand gewoon NIET uitnodigen en compleet negeren?!![]()
Dat is dan toch omdat die persoon mij daar eigenlijk gewoon niet wilde hebben, lijkt mij?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik weet geen namen meer met de 'a'.
Ik geef je gelijk hoor.quote:
Ik heb diegene in de tussentijd gezien en gepraat over het feestje, dus nee. Ze zijn me niet vergetenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor.
Maar dat laatste weet ik niet zo. Zou me niet zo druk om maken. Wellicht zijn ze je vergeten.
2 weken geleden was er ook ergens een groot huisfeest en ik was ook niet uitgenodigd, terwijl een vriendin van me in dat huis woont. Wellicht wilden haar huisgenoten het niet ofzo, kan mij het schelen.
Oh oh.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Maar ik moest jou hebben.
Oh, dat is wel naar dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb diegene in de tussentijd gezien en gepraat over het feestje, dus nee. Ze zijn me niet vergeten
Ik heb vanmiddag boodschappen gedaan bij de AH en heb 3 punten verzameld voor de Efteling (4 punten is 10 euro korting ofzo). Interessant voor zoals vorig jaar?quote:
Mag ik dan wel komenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over uitnodigen gesproken, ik ga denk ik binnenkort een meetje/feestje doen. Als ik het eerste deel van mijn afval doel heb gehaald
Kun je korting opstapelen dan? Moet je dat eerst even checkenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag boodschappen gedaan bij de AH en heb 3 punten verzameld voor de Efteling (4 punten is 10 euro korting ofzo). Interessant voor zoals vorig jaar?
Weet ik niet, ik had haast bij de kassa.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je korting opstapelen dan? Moet je dat eerst even checken
Want volgens mij is de efteling best wel duur. Ik denk dat het beter is om te wachten tot de Jumbo weer korting sparen voor dagjes uit heeftquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik had haast bij de kassa.Maar volgens mij is 1 zo'n voucher met 4 volle punten 10 euro korting, en ik heb al 3 punten.
Als jij het zegt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want volgens mij is de efteling best wel duur. Ik denk dat het beter is om te wachten tot de Jumbo weer korting sparen voor dagjes uit heeftDan is het nog goedkoper.
Ik ben wel eens vergeten iemand uit te nodigen, maar soms ook wel bewust.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
En het gaat ook over iemand met echt vijf vrienden dus euh ja. Vergeten, nee gewoon nee.
Er is echt een reden waarom ik niet ben uitgenodigd en waarom er zelfs niks tegen me is gezegd, en die reden is vast niet negatief. Kom er alleen nooit achter.
Helaas vind ik het echt wel ja, heel kut want diegene ja, betekent wel veel voor mij eigenlijkdus gewoon kut
Ofcourse. Moet toch wel mijn boys laten checken door jullie.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:45 schreef Amarantha het volgende:
En Etsu.. Ik verwacht af en toe wel wat foto's uit Amerika hoor
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over 3,5 kilo zal ik aan je denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |