SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:35 schreef Crack_ het volgende:
Dat klopt écht niet in mijn hoofd.
Als ik niet zou weten of iemand het leuk zou vinden, dan zou ik diegene ook uitnodigen en dan misschien zeggen van 'maar weet niet of je 't leuk vindt want die en die komen' maar je gaat dan toch niet iemand gewoon NIET uitnodigen en compleet negeren?!![]()
Dat is dan toch omdat die persoon mij daar eigenlijk gewoon niet wilde hebben, lijkt mij?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik weet geen namen meer met de 'a'.
Ik geef je gelijk hoor.quote:
Ik heb diegene in de tussentijd gezien en gepraat over het feestje, dus nee. Ze zijn me niet vergetenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor.
Maar dat laatste weet ik niet zo. Zou me niet zo druk om maken. Wellicht zijn ze je vergeten.
2 weken geleden was er ook ergens een groot huisfeest en ik was ook niet uitgenodigd, terwijl een vriendin van me in dat huis woont. Wellicht wilden haar huisgenoten het niet ofzo, kan mij het schelen.
Oh oh.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Maar ik moest jou hebben.
Oh, dat is wel naar dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb diegene in de tussentijd gezien en gepraat over het feestje, dus nee. Ze zijn me niet vergeten
Ik heb vanmiddag boodschappen gedaan bij de AH en heb 3 punten verzameld voor de Efteling (4 punten is 10 euro korting ofzo). Interessant voor zoals vorig jaar?quote:
Mag ik dan wel komenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over uitnodigen gesproken, ik ga denk ik binnenkort een meetje/feestje doen. Als ik het eerste deel van mijn afval doel heb gehaald
Kun je korting opstapelen dan? Moet je dat eerst even checkenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag boodschappen gedaan bij de AH en heb 3 punten verzameld voor de Efteling (4 punten is 10 euro korting ofzo). Interessant voor zoals vorig jaar?
Weet ik niet, ik had haast bij de kassa.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je korting opstapelen dan? Moet je dat eerst even checken
Want volgens mij is de efteling best wel duur. Ik denk dat het beter is om te wachten tot de Jumbo weer korting sparen voor dagjes uit heeftquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik had haast bij de kassa.Maar volgens mij is 1 zo'n voucher met 4 volle punten 10 euro korting, en ik heb al 3 punten.
Als jij het zegt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want volgens mij is de efteling best wel duur. Ik denk dat het beter is om te wachten tot de Jumbo weer korting sparen voor dagjes uit heeftDan is het nog goedkoper.
Ik ben wel eens vergeten iemand uit te nodigen, maar soms ook wel bewust.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
En het gaat ook over iemand met echt vijf vrienden dus euh ja. Vergeten, nee gewoon nee.
Er is echt een reden waarom ik niet ben uitgenodigd en waarom er zelfs niks tegen me is gezegd, en die reden is vast niet negatief. Kom er alleen nooit achter.
Helaas vind ik het echt wel ja, heel kut want diegene ja, betekent wel veel voor mij eigenlijkdus gewoon kut
Ofcourse. Moet toch wel mijn boys laten checken door jullie.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:45 schreef Amarantha het volgende:
En Etsu.. Ik verwacht af en toe wel wat foto's uit Amerika hoor
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over 3,5 kilo zal ik aan je denken
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ofcourse. Moet toch wel mijn boys laten checken door jullie.
Oh.. Nou ik ga hem misschien alsnog kopen. Ligt beetje aan. Moet wel een nieuwe hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zelfs een ietsjepietsje vrouwelijks in mij, vindt het afschuwelijk
Als jij gelukkig zou zijn met zo'n badjas, vooral doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh.. Nou ik ga hem misschien alsnog kopen. Ligt beetje aan. Moet wel een nieuwe hebben
Ik heb nu een roze met sterretjesquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Als jij gelukkig zou zijn met zo'n badjas, vooral doen.
Roze.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu een roze met sterretjes![]()
Overloperquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was eerst mijn favoriete kleur
Roken en er geen stuk of vijf hebben in je broekzak, tas, naast je bed, op het aanrecht en in de vensterbank.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Dat moment dat je aansteker leeg gaat en dan dat je je peuk moet opsteken via je gasfornuis en dan naar boven moet rennen zodat het huis niet vol met de stank zit
Aanstekers die leeg gaan
Sowieso: niet rokenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Roken en er geen stuk of vijf hebben in je broekzak, tas, naast je bed, op het aanrecht en in de vensterbank.
Lekker is da the.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:31 schreef Ezell het volgende:
Wilde net niet op het ov wachten, want was een kwartiertje, toen maar met de taxi naar huis gegaan. Niet dat ik ver moest... Twijfel over of het zonde van mijn geld was of niet...
Was je op Utrecht centraal toevallig rond 11-en?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:31 schreef Ezell het volgende:
Wilde net niet op het ov wachten, want was een kwartiertje, toen maar met de taxi naar huis gegaan. Niet dat ik ver moest... Twijfel over of het zonde van mijn geld was of niet...
Doe ik ook wel eens als ik VIESLUI benquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja was chill
maar echt een ritje van 2/3 minuten
Als je kwart over 12 bedoelt... Ja. Maar ik ging weg van Utrecht.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was je op Utrecht centraal toevallig rond 11-en?
Het kostte me wel doekoes. Maar ja, ben deze maand gelukkig rijke tata met chille inkomsten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens als ik VIESLUI ben
Wash et toen ook nog zo achterlijk druk?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je kwart over 12 bedoelt... Ja. Maar ik ging weg van Utrecht.
Ik zag een oude man die met bloed uit zijn hoofd komen op het perron. En dat zo'n boa'tje op de grond lag.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Was meisje onwel geworden daar, deed heel raar maar kan er niks over vinden op twitter behalve dat er een ambulance met spoed naar toe is gegaan
Geen idee, ik ga bijna nooit via het stationsplein.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wash et toen ook nog zo achterlijk druk?
Ging helemaal nergens over
Ging lekker danquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zag een oude man die met bloed uit zijn hoofd komen op het perron. En dat zo'n boa'tje op de grond lag.
Drugs.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging lekker danZe werd weggevoerd met haar ogen telkens wegvallend.
Heel eng
Klinkt logisch wel ja, stond grote groep omheen die elkaar kende en waren paar boos op elkaarquote:
Even koekeloeren wat voor evenementen er warenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt logisch wel ja, stond grote groep omheen die elkaar kende en waren paar boos op elkaar
State of Trancequote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even koekeloeren wat voor evenementen er waren
Was marrokkaans meisje, verrassend wel danquote:
Oh, dan kan het ook wat anders zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was marrokkaans meisje, verrassend wel dan
Goed, net vliegtickets geboekt dus ben in OPPERBESTE stemming.quote:
waarheen en hoelangquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed, net vliegtickets geboekt dus ben in OPPERBESTE stemming.
Prima hoor. Ik ben over een paar weken geen Wajongtrekker meerquote:
Weekendje weg gewoon, casablanca.quote:
Watquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Had al gezien wat ik wilde doen daar.
O, vertel? Ja, wel prima. Lekker druk bezig met van alles.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima hoor. Ik ben over een paar weken geen Wajongtrekker meer
Daar?
Wanneer ga je nou trouwen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weekendje weg gewoon, casablanca.
wel met royal air maroc dus kan ook enkeltje zijn xD
Moet naar die Moskee daar, een van de grootste ter wereld.quote:
Aangenomen als magazijnmedewerkerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, vertel? Ja, wel prima. Lekker druk bezig met van alles.
[..]
Wanneer ga je nou trouwen?
Oki, en school dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aangenomen als magazijnmedewerkerDuurt nog wel even voor alles geregeld is qua inwerken en voor ik ingepland ben maar oke.
Is ook zo inderdaad, was ik even vergeten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet naar die Moskee daar, een van de grootste ter wereld.
In die mall daar kun je ook duiken in de aquarium lol en schaatsbaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook zo inderdaad, was ik even vergeten.
Ik denk dat ik meer heb hier aan op dit momentquote:
Haha baasquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In die mall daar kun je ook duiken in de aquarium lol en schaatsbaan.
Dus je bent gestopt?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer heb hier aan op dit moment
Ik wil volgend jaar ook half jaar/jaar gaan reizen (evt werken) dus
Nog niet. Als ik nog een stage vind komende maanden kan ik altijd kijken wat ik doe.quote:
1,5 jaar is niks johquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niet. Als ik nog een stage vind komende maanden kan ik altijd kijken wat ik doe.
Heb nog officieel 1,5 jaar dus
?quote:
Nee I know, maar ik heb alleen stage nog nodig en die is ook niet heel langquote:
Haha, sushi in Marocquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook al beste Sushi restaurant gevonden.
oh genooot
Couscous is wel smerig manquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt echt goede restaurants daar.
Heb niets met die keuken, veel vlees ook.quote:
Tajine moet je wel eten. Dat is lekker.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb niets met die keuken, veel vlees ook.
Ga lekker die goede restaurants van andere keukens eten hoor ik zeg eerlijk
Al vaak zat gegeten hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tajine moet je wel eten. Dat is lekker.
Toch is het local food altijd lekkerder, maar verder is de keuken niet heel bijzonder neequote:
Ach die luxere restaurants zullen ook prima eten hebben van buitenlandse keukensquote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Toch is het local food altijd lekkerder
Sowiesoquote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach die luxere restaurants zullen ook prima eten hebben van buitenlandse keukens
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Tis alleen helaas geen goedkope prijzen
Als ik Jelle Brandt Cortius own straks dan mag ik zelf ook wel reisdocu`s gaan makenquote:
Zo, lekker dan. Hoe?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:18 schreef Mortaxx het volgende:
3 Britten verongelukt hier met canyoning. Wilde dat ook doen
moet ook niet van die gekkigheid doenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:18 schreef Mortaxx het volgende:
3 Britten verongelukt hier met canyoning. Wilde dat ook doen
Lekker compleet van de wereld in zo`n ronde opblaasshit dobberen in Laos tochquote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet ook niet van die gekkigheid doen
Daar gaan er ook veel dood ajquote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker compleet van de wereld in zo`n ronde opblaasshit dobberen in Laos toch
Las gister ook voor de grap een subreddit speciaal over Goa.quote:
met z`n 3en? Lekker danquote:
?quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Royal Air Maroc met 3/10 op airlinequality
We vlogen van amsterdam naar Oujda. We kwamen aan boord en er stond geen enkele steward of stewardess. Toen ze de drankjes en de maaltijd gingen uitdelen kwamen ze langs met een zuur gezicht en of een lachje teveel was gevraagd. Het eten aan boord was gele rijst met slijmerige kip wat aan de ene kant hard was en aan de andere kant zacht. de vliegveiligheid instructies werden maar voor de helft gedaan.quote:
Waarom wil je niet via Amsterdam dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Scheelde wel bijna een rug met zn 2en dus ach
Heb echt geen zin om een overstap te doen voor een weekendje weg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom wil je niet via Amsterdam dan?
Scheelt toch niet zoveel met reistijd?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb echt geen zin om een overstap te doen voor een weekendje weg.
Je hebt dan toch een layoverquote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheelt toch niet zoveel met reistijd?
Dat is waar, maar voor een vluicht van een uurtje of 4 zou ik dat niet zo erg vindenquote:
Achja, zal niet veel slechter zijn dan een prijsvechtertje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar, maar voor een vluicht van een uurtje of 4 zou ik dat niet zo erg vinden
Ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achja, zal niet veel slechter zijn dan een prijsvechtertje.
Heb namelijk net zo min zin om een overstap te zetten om dan in een transavia vliegtuigje te stappenquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb namelijk net zo min zin om een overstap te zetten om dan in een transavia vliegtuigje te stappen
Omdat het naar Marokko is bedoel je?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zullen er weinig in zitten hoor
ja, daar zal dan vanuit Nederland nauwelijks tatas in zittenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het naar Marokko is bedoel je?
ik ben in het begin in thailandquote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:07 schreef Fok-it het volgende:
Door m`n werk ga ik wel echt alle wedstrijden van het ek missen![]()
Met tijdsverschil ook nog eens. Daar is het dan smiddags toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben in het begin in thailand
Dat lijkt me niet als het daar later is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met tijdsverschil ook nog eens. Daar is het dan smiddags toch?
Maar vind het toch wel leuk om zoveel mogelijk te zien. Zelfde met Rio. Had dat echt jammer gevonden als ik dan op reis was geweest ofzoquote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar toch groepsfase die boeit echt niemand meer als er zoveel doorgaan
Vind het allemaal niet zo heel boeiend meer.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar vind het toch wel leuk om zoveel mogelijk te zien. Zelfde met Rio. Had dat echt jammer gevonden als ik dan op reis was geweest ofzo
Waarom niet? Is toch leuk om te volgenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het allemaal niet zo heel boeiend meer.
Vind voetbal rap achteruit gaan qua amusement, ook CL enzo.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Is toch leuk om te volgen
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
En die 3e rangs sporten van de OS vind ik bijna genant dat mensen daar opeens naar kijken
Ik vind OS verder wel leuk hoor. Maar ga die idiote sporten niet kijken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dan speelt het nationalisme wel mee ja.
Weet ik nog wel toen met die Nederlandse handboogschieter die toen heel ver kwam
Rugby voor het eerst ofniet?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind OS verder wel leuk hoor. Maar ga die idiote sporten niet kijken.
Gewoon lekker de sporten die ik altijd kijk, voetbaltoernooitje is daar altijd wel leuk. Atletiek, rugby 7s is er, gewoon die echte a-sporten
6 nations is dat.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rugby voor het eerst ofniet?
Ik zat dat laatst hier in de kroeg beetje te kijken met 7 nations. Al die Ieren vies fanatiek daar
Waarom doen ze neit gewoon normaal danquote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
6 nations is dat.
Voor het eerst in heel lang terug.
Maar is hele matige versie van de sport, met 7 op het veld.
Commercieel niet interessant genoeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom doen ze neit gewoon normaal dan
Doen ook maar paar landen dan mee zekerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
En je kan rugby niet snel genoeg spelen.
Moet te veel rust tussen
Dagdagquote:
Hoelaat moetje werken?quote:
Lol, ga nog ff pitten danquote:
Ik d uik er ook maar eensquote:
Gewoon niet kijken zonder Nederlandquote:Op zaterdag 27 februari 2016 03:07 schreef Fok-it het volgende:
Door m`n werk ga ik wel echt alle wedstrijden van het ek missen![]()
Nee, wel pap. Vanmorgen om 06.30. Godverdomme wat vroeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dag vriend
Heb je de kleine al een potje olvarit door de strot geduwd?
Hey Haags, ik zit te kijken op die website van Zwaluwhoeve, maar er zijn zoveel en ik weet niet wat ik wilquote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, wel pap. Vanmorgen om 06.30. Godverdomme wat vroeg.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon niet kijken zonder Nederland
Ik ga mijne ook omzetten denk ikquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:12 schreef Amarantha het volgende:
Zo. Ik heb mij eindelijk maar eens als donor opgegeven.
Oh zoquote:
Ik heb het nu veranderdquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh zoAch ik heb zelf zoiets van als ik iemand ermee kan helpen.. prima. Andersom zou ik ook dol blij zijn als ik iemand zijn orgaan kan krijgen als het nodig is.
Nu nog een graad of 20 buiten en het plaatje is compleet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Heerlijk zonnig weer vandaag.
Over 3 weken is het weer lente.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu nog een graad of 20 buiten en het plaatje is compleet.
Hopelijk gaan de temperaturen ook een beetje omhoog.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Over 3 weken is het weer lente.
Het is NL,dat weet je.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de temperaturen ook een beetje omhoog.
Haha lekker man. Gewoon alles heel pakket hoppaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hey Haags, ik zit te kijken op die website van Zwaluwhoeve, maar er zijn zoveel en ik weet niet wat ik wil
Duur wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha lekker man. Gewoon alles heel pakket hoppa
Ik ook weer dankzij iemand hier op FOK! hoorquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
M'n eetlust is echt helemaal verdwenen
rotterdam altijd leukquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Wat is een leuke stad om er te bezoeken?
Op een dinsdag/woensdag/donderdag.
Kutdagen, I know.
Utrechtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Kutdagen, I know.
nee, rotterdamquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Utrecht
Of gaat dit over wat specifieks
Madurodamquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Kutdagen, I know.
nee niet meer, is het spannend?quote:
Valt meequote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nee niet meer, is het spannend?
wie is de molquote:
Dan moet je geen tv kijkenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ohh zulke commerciele kut zooi kijk ik niet
De Mol zelf wordt pas volgende week bekend toch? Alleen de winnaar nuquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:36 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond WIDM finale. Spannend![]()
Maar kan het toch pas morgen kijken.
Oh echt?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De Mol zelf wordt pas volgende week bekend toch? Alleen de winnaar nu
Oh ik weet dat niet meerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker hoor, maar dacht dat dat elk jaar zo was
Ouwe reus. Al een keuze gemaakt bij de Zwaluwhoeve?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik heb nog 4 minuten tussen mijn aankomsttijd en de tijd dat de Etos dichtgaat.
Zou ik het halen?
Nee. Ik moet er nog even over nadenken. En ik moet iemand fixen om mee te gaan. Alleen is saai.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ouwe reus. Al een keuze gemaakt bij de Zwaluwhoeve?
Dat is zo.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nee. Ik moet er nog even over nadenken. En ik moet iemand fixen om mee te gaan. Alleen is saai.
Dinsdag is de meest ideale dag.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En dan doordeweeks want geen zin in dat drukke gedoe
Dus als ik een halfnaakte Haags wil spotten, moet ik dinsdag gaan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dinsdag is de meest ideale dag.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dus als ik een halfnaakte Haags wil spotten, moet ik dinsdag gaan?
Oké, dan weet ik dat. Veel oudjes?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Je kan mij er wel eens vinden op dinsdag ja. Maar laatste twee keer ging ik op woensdag. Dat beviel ook prima.
Soms wel ja. Maar daar trek ik mij vrij weinig van aan. Ik ga mijn gang wel. Chill hem sowieso.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oké, dan weet ik dat. Veel oudjes?
Oké.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Soms wel ja. Maar daar trek ik mij vrij weinig van aan. Ik ga mijn gang wel. Chill hem sowieso.
Komt goed man.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oké.Zal binnenkort eens rondvragen.
wat rellen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ah geregeld even een krat kopen daarna word het rellen!
rellen in de hel want in de hemel is geen hardstylequote:
ahquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
morgen feyenoord utrecht
gewoon eraf.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja dus moeten even duidelijk maken dat we gaan winnen
nee nee feyenoord gaat die allebei winnenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
1-1 ofzo dan donderdag eraf tegen az klaar
Dat zou me heel erg verbazen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee nee feyenoord gaat die allebei winnen
mij ookquote:
wat heeft dat te maken met dat ze eraf gaan??quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
liefde voor de club broertje
ze gaan gewoon winnen klaar niks erafquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met dat ze eraf gaan??
Tegen dit AZ zijn ze kansloos. En ik heb er ook allang vrede mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ze gaan gewoon winnen klaar niks eraf
vrede of niet ik blijf achter me club staanquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegen dit AZ zijn ze kansloos. En ik heb er ook allang vrede mee.
Net als dat ik zeker weet dat Twente ons nog gaat passeren at the end. Wat natuurlijk wel een schandalige constatering is verder maar oke
Southampton wel vies lelijk verlorenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
zelf wel 2-1 gewonnen komaaan, blik op 2e plek.
Geprikt?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Inso effect heeft intrede gemaakt bij mn nieuwe team
Charlton ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Southampton wel vies lelijk verloren
nee dat niet.quote:
klopt en nsbquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
fokit gelijk negeren, nep supporter en jood.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
fokit gelijk negeren, nep supporter en jood.
Heb je je trainer niet gezegd dat je luie spits bent?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee dat niet.
wordt ook veel te moe op rechtervleugel
nou wat negeer je danquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gek, heeft niks te maken of je wel of niet achter je club blijft staan. Ik zit waarschijnlijk net zo geod weer 90+ minuten lang op het puntje van m`n stoel tegen AZ. Daar gaat het helemaal niet om
Jawel maar onze spits is in bloedvorm.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je je trainer niet gezegd dat je luie spits bent?
Rustig maarquote:
nee wij gooien met bier blikjes en stofzuiger zakkenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rustig maar
Of ga je ook meteen met verhuisdozen gooien?
Zit je weleens Kuipie dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee wij gooien met bier blikjes en stofzuiger zakken
He jarige jobquote:
Dat ging helemaal nergens over neequote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja vorige week wel toen ze al die mensen hadden aangehouden
Elke dag.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He jarige job
Ben je lekker verwend vandaag?
Welke non-seksuele cadeautjes heb je gehad?quote:
Gefeliciteerdquote:
He Browniequote:
TTquote:
Oei oeiquote:
Lekkahquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oei oei
Waddup?
Ja gaat wel goed hoor. Biertje en burgers#Goodlife
Hm, herinner me even?quote:
Dan weet je wel dat het goed zit jaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Compared with teenagers internationally, those at British paid-for schools would out-perform the best European nations and match rigorously-taught pupils in Japan and South Korea.
Lekker op gelijk niveau als japan en zuid-korea zitten, dan heb je het begrepen.
Ja. Lekker hoor die prive kostscholenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan weet je wel dat het goed zit ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |