Toffe gadget welquote:

Zaklampquote:

Dan moet je deze zaklamp kopen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:44 schreef essnhills het volgende:
Ik was een appel aan het eten. En er schoot een stukje weg. En die kan ik niet meer vinden.

Snel, koop deze, dan survive je rampen zoals stukke gongs!quote:

Ik dacht heel even dat er weer een sapcentrifuge kwam, dat had beter van toepassing geweestquote:

Hierdoor is je appel vochtiger, dus zachter, dus minder knapperig, dus minder kans dat er een stukje wegschiet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat er weer een sapcentrifuge kwam, dat had beter van toepassing geweest

bear grylls zou deze prul nooit gebruikenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Snel, koop deze, dan survive je rampen zoals stukke gongs!
Bear Grylls heeft hem ook!
En hij is geanodiseerd! Dinges

Over het algemeen zijn appels juist knapperiger als ze vochtiger zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hierdoor is je appel vochtiger, dus zachter, dus minder knapperig, dus minder kans dat er een stukje wegschiet.

Het stond anders in de highlightsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bear grylls zou deze prul nooit gebruiken

Ja verdommequote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn appels juist knapperiger als ze vochtiger zijn

quote:

U were saying?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |