+1! Op het 040-er zijn na danquote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:57 schreef LeSage het volgende:
Het lijkt me heel leuk om te meeten, maar vind het als 'nieuwe' poster een beetje spannend. Voor mij als 040-er is het trouwens ook best ver weg
Ik vond je anders met onze meet heel gezellig hoor!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef Chanty het volgende:
Ik volg ff wat eruit komt maar ik voel mezelf altijd zo sociaal hulpeloos op meets
Als het zoiets wordt, ga ik het ook overwegenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:02 schreef FlyingFish het volgende:
Kunnen we er geen doe meet van maken? Dan is het wat minder socially awkward. Naar een speelhel, dierentuin of iets anders kinderproof? Het Nijntje-museum of Kinderboekenmuseum?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 07:12 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik vond je anders met onze meet heel gezellig hoor!
Heel leuk maar mijn ervaring is dat je niemand spreekt en alleen achter je kind aanrent.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:02 schreef FlyingFish het volgende:
Kunnen we er geen doe meet van maken? Dan is het wat minder socially awkward. Naar een speelhel, dierentuin of iets anders kinderproof? Het Nijntje-museum of Kinderboekenmuseum?
+1quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 07:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Als het zoiets wordt, ga ik het ook overwegen
Plaswijck!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:45 schreef SaskiaR het volgende:
Combi zou leuk zijn, met een binnenruimte waar we kunnen zitten en kletsen, en een buitenruimte om te spelen. Plaswijck misschien?
Hihi als het Plaswijckpark wordt, kom ik zekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:57 schreef faptist het volgende:
[..]
Plaswijck!
Ook lekker dichtbij voor jou , shop
Is er op de Utrechtse heide (heuvelrug) niet iets?
Nijntje museum is ook tof hoor
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:35 schreef LUstjepepernotenDANN het volgende:
Verkeerde account oeps!
Als ik kan, neem ik pepernoten mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |