quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:14 schreef Gevalletje het volgende:
Sta een beetje in lurkstand, maar ben altijd in voor een meet
Eh ja ik weet het, schoot er ineens van in de stressquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:26 schreef Selvaria het volgende:
[..]Je wordt gemist in het estafettetopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik prima hoor. Ga ik gelijk bij opa en oma langs.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:45 schreef Malteser het volgende:
Het mag van mij gerust bij ons maar dat is qua afstand voor jullie niet zo handig.
Het was dan ook een grapje (al zijn jullie wel uitgenodigd hoor 11 december uitnodiging volgtquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:25 schreef Selvaria het volgende:
Rustig aan hoor gevalletje.![]()
Bloesem, je mini is een sinterklaaskindje toch? Niet zo'n bijster handige datum hier.
SPOILER: ik woon inOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heel centraal is het niet maar Ik woon aan een park voor een wandeling en gratis parkeren en veel draagdoeken enzoEn mijn woonkamer is groot genoeg
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:51 schreef Budabuddumbam het volgende:
Bij mij mag ook!Ik woon daar ookSPOILER: ik woon inOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heel centraal is het niet maar Ik woon aan een park voor een wandeling en gratis parkeren en veel draagdoeken enzoEn mijn woonkamer is groot genoeg
![]()
![]()
Meets zijn leuk! Ik kijk ff hoe en wat en wanneer voor ik ja zeg.
Maar meets zijn leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |