SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten zij weten
Je gaat toch niet bezweet je kleding in, kan je daarna gelijk alles in was doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind 1 haartje op je borst al smerig
Ja maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je gaat toch niet bezweet je kleding in, kan je daarna gelijk alles in was doen.
Je kan ook gewoon in je sportkleren even op de fiets naar huis en dan meteen douchen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je gaat toch niet bezweet je kleding in, kan je daarna gelijk alles in was doen.
Ja lekker in de winterquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in je sportkleren even op de fiets naar huis en dan meteen douchen.
Loop niet in sportkleding over straat behalve als ik aan het hardlopen ben, ook niet in joggingbroek overigens.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in je sportkleren even op de fiets naar huis en dan meteen douchen.
We kunnen beter een klachtenbrief over Ama haar sandwich verzinnen jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een leuk onderwerp ook.
Ik al twee dagen niet. Damn!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ben al 10 jaar niet in een bad geweest geloof ik
Ja, laten we dat doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We kunnen beter een klachtenbrief over Ama haar sandwich verzinnen ja
Daarom even half stijf maken voordat je gaat douchen toch.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Maarja, we weten allemaal dat Fok-it onzeker is om zijn penislengte en -omtrek, dus vandaar dat hij liever thuis doucht.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom even half stijf maken voordat je gaat douchen toch.
Allemaal even lachen jongens!!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Maarja, we weten allemaal dat Fok-it onzeker is om zijn penislengte en -omtrek, dus vandaar dat hij liever thuis doucht.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las ooit op bodybuilding.com een topic over technieken hoe je dat het best kan doen.quote:
Je hebt een vagina?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]Moeilijk in mijn situatie.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]Moeilijk in mijn situatie.
Of in je boxer gaan douchen#mocrostylequote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genant is dat altijd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of in je boxer gaan douchen#mocrostyle
Gewoon kort fappen lijkt me?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las ooit op bodybuilding.com een topic over technieken hoe je dat het best kan doen.
Zelden zo gelachen om het internet.
Er zijn hier gasten die in hun boxer de sauna in gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan sta je nog meer voor lulquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bah, dat is echt heel onhygienisch.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Er zijn hier gasten die in hun boxer de sauna in gaan.
ja moet altijdquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bah, dat is echt heel onhygienisch.
Sauna moet je naakt in ofn iet.
Wtfquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Er zijn hier gasten die in hun boxer de sauna in gaan.
Doe dan gewoon even handdoekje om denk ik dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja moet altijd
en ook kort ervoor douchen
doen ook veel mensen niet
Dat is al helemaal ranzig. Niet douchen na sauna.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja moet altijd
en ook kort ervoor douchen
doen ook veel mensen niet
Ja, dat lijkt me wel aardig voor je klokkenspel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:47 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dat is al helemaal ranzig. Niet douchen na sauna.
Wel op een handdoek zitten trouwens
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ja. Ik was mij met een string.
Snap het wel verder maar ga dan niet de sauna in inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja, hoe onzeker ben je dan
Kan toch gewoon handdoekje omslaan als je preuts ben, wie bedenkt dat verdr in boxer.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap het wel verder maar ga dan niet de sauna in inderdaad
Ik denk dat het probleem is om hem uit te doen en dan dat je een handdoek omheen moet slaan. Die paar seconden dat iemand 'het' kán spotten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan toch gewoon handdoekje omslaan als je preuts ben, wie bedenkt dat verdr in boxer.
Waarschijnlijk vanwege badkledingdagen in sauna'squote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan toch gewoon handdoekje omslaan als je preuts ben, wie bedenkt dat verdr in boxer.
Oh heerlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga komende week dinsdag weer naar de sauna etc. Relax dagje man.
Probeer eens in de 3 weken te gaan. Altijd even bijkomen. Ben dan wel echt een hele dag van huis.quote:
chickies spottenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga komende week dinsdag weer naar de sauna etc. Relax dagje man.
Dat klinkt wel n goed ideequote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Probeer eens in de 3 weken te gaan. Altijd even bijkomen. Ben dan wel echt een hele dag van huis.
Ligt eraan. Alleen sauna niet. Maar ik doe ook stoombad, massage en al die andere ongein.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:51 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat klinkt wel n goed idee
moet maar iemand zien te fixen om mee te gaan, want alleen lijkt me saai
is t duur?
Dat doen ze goed ja. Boh pijnlijke zaak was dat in Thailand eerste keerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Altijd vragen om die extra harde massage om alles evne flink los te krijgeen.
Echt bizar hoe thaise vrouwtjes van 40kg dat kunnen
In Thailand weer lekker elke dag.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doen ze goed ja. Boh pijnlijke zaak was dat in Thailand eerste keer
Hoe oud ben jij?quote:
Ging je elke dag toen ja?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Thailand weer lekker elke dag.
als je ecto bent breken ze je botten zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Altijd vragen om die extra harde massage om alles evne flink los te krijgeen.
Echt bizar hoe thaise vrouwtjes van 40kg dat kunnen
Lekker man. Tegen uurtje of 7 even uurtje, daarna beetje eten, flanneren, terrasjes pakken.quote:
Nee joh. Maar het is wel hard man.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als je ecto bent breken ze je botten zeker
Je reacties zijn nogal puberaalquote:
voor thailand?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Zal ik met Royal Air Maroc vliegen, ik wil wel aankomen.
Jij moet maar niet naar een haman gaan dan als je daar bang voor bentquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als je ecto bent breken ze je botten zeker
Hammam bedoel je?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet maar niet naar een haman gaan dan als je daar bang voor bentdat is echt absurd hoe hard het daar aan toe gaat
Enkeltje, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
KLMgoden
ik ga ook met KLM naar Noorwegen
Ziet er wel genottelijk uit volgens googlequote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet maar niet naar een haman gaan dan als je daar bang voor bentdat is echt absurd hoe hard het daar aan toe gaat
Had ik al gezegd dat ik jou niet aardig vind?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Enkeltje, mag ik hopen?
KLM binnen europa is echt heel matig helaas.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
KLMgoden
ik ga ook met KLM naar Noorwegen
Dat jaquote:
Internationaal is Lufthansa beter dan KLMquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
KLM binnen europa is echt heel matig helaas.
Intercontinentaal is het oke, slechter dan de aziaatjes.
Maar waren vies goedkoop naar thailand.
Intercontinentaal is veel beter dan KLM ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Internationaal is Lufthansa beter dan KLM
KLM heeft niet eens WiFi in het vliegtuigquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Intercontinentaal is veel beter dan KLM ja.
Al schijnen ze wel beter te worden.
Bij deze, 2 keer al.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik jou niet aardig vind?
Komende 2 jaar komt het overalj a.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
KLM heeft niet eens WiFi in het vliegtuigLufthansa wel.
Maar volgens mij krijgt KLM wel WiFi as zomer ofzo.
Lulquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik vind jou niet aardig.
Drie keer.
ja verstandig voor lange vluchtenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Komende 2 jaar komt het overalj a.
En ze zijn bezig met business class te verbeteren.
Heb wel even die extra beenruimte en comfort geboekt in KLM.
Zeker, en stoel gereserveerd waar 2 naast elkaar zitten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:04 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja verstandig voor lange vluchten
Google eens hammam Marokko en dan: mijn Hamam ontmaagding in Marokko: leuk verhaaltje daaroverquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ziet er wel genottelijk uit volgens google
[ afbeelding ]
Haha, goed geregeld.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker, en stoel gereserveerd waar 2 naast elkaar zitten.
Dus even leuning omhoog en dan zit ik in de zetel met een vriendin naast me van <1,70 en nauwelijks 50 kg
Dit klinkt een beetje dubieus maar ik ga even googlenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:05 schreef Fok-it het volgende:
hammam Marokko en dan: mijn Hamam ontmaagding in Marokko
Wij hebben nachtvluchtje dus mn vriendin voer ik een paar wijntjes zodat die mij niet stress geeft door dr vliegangst.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Haha, goed geregeld.
We gingen met Lufthansa naar Japan en we zaten helemaal vooraan, bij de nooduitgang. Dus we zaten ook heerlijk languit.
Alleen werkte de WiFi op mijn telefoon niet en die van mijn neef wel, dus had ik alsnog 11 uur niks te doen.
slapen lukt mij nooit in het vliegtuigquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij hebben nachtvluchtje dus mn vriendin voer ik een paar wijntjes zodat die mij niet stress geeft door dr vliegangst.
En dan gewoon proberen te slapen of boekie lezen
Sinds ik niet meer standaard dronken vlieg mij ook niet meer.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
slapen lukt mij nooit in het vliegtuig
Geloof het welquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sinds ik niet meer standaard dronken vlieg mij ook niet meer.
Zit er eigenlijk maccie bij schiphol bij de gates?
ligt eraan waar je zit volgens mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sinds ik niet meer standaard dronken vlieg mij ook niet meer.
Zit er eigenlijk maccie bij schiphol bij de gates?
Ik zoek nog een jong poesje als speelkameraadje voor mijn andere poes. Ga ook maar even googelen of er iets te vinden is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje dubieus maar ik ga even googlen
Ga echt niet meer vliegtuig voer eten, dus moet aar van te voren even maccie pakken of iets anders waar je niet de hoofdprijs betaald voor slecht etenquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ligt eraan waar je zit volgens mij.
Leuk verhaaltje, klinkt spannendquote:
nee dat moet je niet willenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga echt niet meer vliegtuig voer eten, dus moet aar van te voren even maccie pakken of iets anders waar je niet de hoofdprijs betaald voor slecht eten
op dat soort termen wil ik al helemaal niet googlenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zoek nog een jong poesje als speelkameraadje voor mijn andere poes. Ga ook maar even googelen of er iets te vinden is.
Het wordt tijd voor fatsoenlijk eten op vliegvelden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
nee dat moet je niet willen
Zit wel soort la place achtig iets waar ze wel lekkere broodjes hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga echt niet meer vliegtuig voer eten, dus moet aar van te voren even maccie pakken of iets anders waar je niet de hoofdprijs betaald voor slecht eten
Jammer, je trapt er niet in.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
op dat soort termen wil ik al helemaal niet googlen
Transavia heeft patatquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
nee dat moet je niet willen
Dat gaat zelfs mij te verquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Transavia heeft patat
Uit de magnetron
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Transavia heeft patat
Uit de magnetron
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Transavia heeft patat
Uit de magnetron
Ik ben echt jaren niet niet langer dan 30 minuten op schiphol geweestquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit wel soort la place achtig iets waar ze wel lekkere broodjes hebben
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer, je trapt er niet in.
Jij schatte mij in als een onnozele puberquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Onze band is nog niet helemaal goed merk ik.
Huh?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij schatte mij in als een onnozele puber
Valt wel mee, ik vlieg er graag mee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Transavia lijkt me echt een kut maatschappij
Komt van de verhalen altijd over als zo'n typische budgetvliegertje.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik vlieg er graag mee.
Klopt, maar valt allemaal wel meequote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Komt van de verhalen altijd over als zo'n typische budgetvliegertje.
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Komt van de verhalen altijd over als zo'n typische budgetvliegertje.
Weinig mis meequote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Transavia lijkt me echt een kut maatschappij
Had me wel grappig geleken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik ging googlen op poesjes om mee te spelen
vind het niets. wel vaak mee gevlogen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:18 schreef Paxcon het volgende:
vond ryanair ook prima te doen
dan heb je het ergste wel gehad geloof ik
woon in nijmegenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij woont toch ergens in Limburg en dan ga je op en neer reizen met de bus?
1 uur en 15 min jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh oke. Dat is nog wel te doen dan inderdaad.
hoe bedoel je ouderequote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zitten er ook oudere mensen in de flixbus?
Heel goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, voor het eerst in jaren gewogen.
Wel geschrokken, maar het is een eerste stap. Nu regelmatig wegen en kijken hoe dicht ik bij mijn streefgewicht kom
Ze komt net onder het bureau vandaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wil je niet zo met haar spotten?
Wow dit had ik nooit van haar verwachtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze komt net onder het bureau vandaan.
Moest even mijn ei kwijt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wow dit had ik nooit van haar verwacht
was ze n beetje goed?
Eentje maar?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest even mijn ei kwijt.
Soms zijn het er twee, misschien nu ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet er eentje de snelste en beste zijn.
Zolang het er geen zes zijn. ....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Soms zijn het er twee, misschien nu ook
Wat zou je dan doen als het zo blijkt te zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang het er geen zes zijn. ....
Dan heb ik een probleempje denk ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat zou je dan doen als het zo blijkt te zijn
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb ik een probleempje denk ik.
Wordt verder nooit besproken hier.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Hoe denkt de rest erover?
Haha okequote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt verder nooit besproken hier.
Ik ben blij dat ik van die krengen af benquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:42 schreef supersof het volgende:
Mijn verstandskies doet echt zo'n pijn. 17 maart pas naar het ziekenhuis
Ja veel is dat hequote:
wat moet ik doen met de mijnequote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik van die krengen af ben
2 weken geleden laatste 2 laten trekken, nu heb ik er nooit meer last van
De tandarts zei ooit dat ze mooi groeiden bij mij en dat ik er waarschijnlijk geen last van zou krijgen. Maar ik huiver ervoor dat die krengen bij mij er ook ooit uit moeten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik van die krengen af ben
2 weken geleden laatste 2 laten trekken, nu heb ik er nooit meer last van
ja, wachten hè. daarom preventief eruit halen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
wat moet ik doen met de mijne
wordt steeds erger
Als je er aan toe bent en het ook echt wilt dan komt het wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja veel is dat he
ik wil geen kinderen. nooit van m'n leven.![]()
tenzij mn vriend dat echt heel graag wilt, maar ik geef hem weinig kans
Tandarts bellen om stevige pijnstilling uit te schrijven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
wat moet ik doen met de mijne
wordt steeds erger
Ze groeiden ook bij mij netjes en goed hoor, en hoefden er ook niet uit. Tot ik vorig jaar ineens last kreeg van mn tandvlees (door de verstandskiezen), toen moesten ze er toch uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De tandarts zei ooit dat ze mooi groeiden bij mij en dat ik er waarschijnlijk geen last van zou krijgen. Maar ik huiver ervoor dat die krengen bij mij er ook ooit uit moeten.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja, wachten hè. daarom preventief eruit halen.
Godverquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had je dit gelezen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tandarts bellen om stevige pijnstilling uit te schrijven.
Daarna kaakchirurg bellen en smeken of er niet eerder een gaatje is.
Tandarts is nu al gesloten heel het weekendquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tandarts bellen om stevige pijnstilling uit te schrijven.
Daarna kaakchirurg bellen en smeken of er niet eerder een gaatje is.
HAHAHHAHA.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet er niet aan denken. Ik hoop echt dat het zo blijft, ben nu 29.....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ze groeiden ook bij mij netjes en goed hoor, en hoefden er ook niet uit. Tot ik vorig jaar ineens last kreeg van mn tandvlees (door de verstandskiezen), toen moesten ze er toch uit.
Het trekken en op de stoel liggen is een van mn grootste trauma's in m'n leven.
Echt niet grappig.
Ik weet niet of je uberhaupt 2,5 week kan wachten met die dingen.quote:
lolquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je dit gelezen?
http://www.express.co.uk/(...)olice-called-website
Anders bel je weekendtandarts even morgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Tandarts is nu al gesloten heel het weekend
als het maandag nog steeds is ga ik wel bellen ja
Nee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet je hoofd gestoten, toevallig?
Hmm, ik hoop t ook voor je.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. Ik hoop echt dat het zo blijft, ben nu 29.....
Ach, wat er niet zit (verstand), kunnen ze er ook niet uithalen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hmm, ik hoop t ook voor je.
Het scheelt wel dat bij mij de pijn binnen 1 dag over was. Ik ken mensen die de hele week last van hadden, of een dikke wang.
Ja kan ik ook wel doenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders bel je weekendtandarts even morgen.
Bof je even.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit ga voelen dat ik verstandskiezen heb. Zou wel heel erg laat zijn.
Lekker.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit ga voelen dat ik verstandskiezen heb. Zou wel heel erg laat zijn.
Nierenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Welke lichaamsdelen zijn nog meer nutteloos, die eigenlijk wel uit je lichaam kunnen?
Verstandskiezen, keelamandelen, ...
Teelbalquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:58 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet verstandig.
blinde darmquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Welke lichaam(onder)delen zijn nog meer nutteloos, die eigenlijk wel uit je lichaam kunnen?
Ja is ook niet echt mijn hobby.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Lijkt me echt raar. Eén teelbal hebben.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oke, dan weet ik het alvast. Dan gaat dat binnenkort ook bij mij eruit.
Gaat wel goedquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kan ik ook wel doen
Bleh
alles goed met jou inso?
Blindedarmquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Welke lichaam(onder)delen zijn nog meer nutteloos, die eigenlijk wel uit je lichaam kunnen?
Sowieso iemand met maar een teelbal.quote:
Nee, ik vind dat heel naar.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze niet meer gestimuleerd worden bij de seks.
(dat is srs lekker)
ja weet ik, krijg je ook kippenvel n beetjequote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik krijg dan smerige rilling door mn lichaam
walgelijk walgelijk walgelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja weet ik, krijg je ook kippenvel n beetje
Eh....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja weet ik, krijg je ook kippenvel n beetje
Dat kan feitelijk gezien overal.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
het is idd niet mn favo plek om te lopen likken/zuigen, maar het kan wel
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan feitelijk gezien overal.
Pokemonquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)link_time=1456487002
dit waren echt mooie tijden
Ja toch, ouwe tenenzuigerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Of het overal zo wenselijk is.
Waarom quote je me drie keerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Of het overal zo wenselijk is.
ging iets misquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:16 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom quote je me drie keer
3x is scheepsrechtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:16 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom quote je me drie keer
Ik doe wel mee, ik verveel me de pleuris.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben met Aloa aan het strijden in Mens erger je niet.
Goffetommequote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik doe wel mee, ik verveel me de pleuris.
Wel bijblijven hequote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goffetommegaat een partij snel
Valt allemaal mee joh.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel maar die Aloa is fucking snel man. Ook met merken joh.
Hoe haal je je postcount omhoogquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Valt allemaal mee joh.
Amaliaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik weet geen namen meer met de 'a'.
Denk je niet dat 95% van de Nederlanders dat als eerste opnoemt als ze een meisjesnaam met een 'a' moeten opnoemen? Hetzelfde verhaal als in het topic.quote:
Analia danquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Denk je niet dat 95% van de Nederlanders dat als eerste opnoemt als ze een meisjesnaam met een 'a' moeten opnoemen? Hetzelfde verhaal als in het topic.
Ariellequote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik weet geen namen meer met de 'a'.
Verzin lekker je eigen namen dan als je hwt zo goed weetquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Volgens mij zit de tweede 'a' op de verkeerde plek en hoort de 'i' daar niet thuis
Hoi babequote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hey schatje.
Je bent zelf een Arielle
Wauw. Duidelijk. Dankje.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verzin lekker je eigen namen dan als je hwt zo goed weet
Bedanktquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoi babe![]()
Jij bent een alaaddin
Die 3 namen zou ik niet snel gebruiken maar oke, als jij ze mooi vindtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wauw. Duidelijk. Dankje.
Wat doet jouw mening ertoe?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die 3 namen zou ik niet snel gebruiken maar oke, als jij ze mooi vindt
Net zoveel als de jouwequote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:58 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat doet jouw mening ertoe?
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Volgens mij doet Fok-it nu zo omdat ik hem heb beledigd om zijn penigslente en -omtrek.
Sorry, Fokkie. Ik zal het nooit meer doen.
Zo vroeg mogelijk he. Je kan volgens mij nu al wel boeken voor augustus op skyscanner.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Hey jo Fokkie, wat is de beste maand om vliegtickets te boeken voor in augustus?Qua prijs enzo.
Ik las laatst ergens dat 6 weken van te voren, op een dinsdag, meestal het goedkoopst is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo vroeg mogelijk he. Je kan volgens mij nu al wel boeken voor augustus op skyscanner.
Ja, I know. Voor Japan had ik in februari geboekt en was 700 kwijt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo vroeg mogelijk he. Je kan volgens mij nu al wel boeken voor augustus op skyscanner.
Klopt. Scheelt echt enorm soms met een vrijdag of zaterdag bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat 6 weken van te voren, op een dinsdag, meestal het goedkoopst is.
Denk het niet. Veel discount sites checken he. Soms zitten er mooie deals bij. New York ook vaak voor 200 euro ofzoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:04 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja, I know. Voor Japan had ik in februari geboekt en was 700 kwijt.
Maar ik moet me nog aanmelden enzo, en ik ga daar pas volgende week mee beginnenIk verwacht midden april een brief terug te krijgen dat ik toegelaten word.
Dus als je bekijkt vanaf april t/m augustus. Of maakt dat niet veel uit?
Dat had ik ook bedacht, en was paar maanden geleden ook bezig met bedenken wat ik moest doen voor haar 50ste. Maar toen kwamen mijn plannen voor de VS en laatst is er een familiegroepsapp opgestart en wil iedereen nu ineens wat doen voor haar 50ste.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:19 schreef Fok-it het volgende:
Geef je je ma toch een weekendje Murica als cadeau als ze 50 wordt?
Jawel. Is toch weer een reden om die iemand te zien?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
Als je iemand heel leuk vindt en je geeft 'n feestje maar je denkt dat diegene 't daar helemaal niet leuk zal vinden (vanwege eerdere feestjes met dezelfde mensen). Zou je dan wel of niet uitnodigen?
Bedoel je met leuk aardig, of meer dan dat?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
Als je iemand heel leuk vindt en je geeft 'n feestje maar je denkt dat diegene 't daar helemaal niet leuk zal vinden (vanwege eerdere feestjes met dezelfde mensen). Zou je dan wel of niet uitnodigen?
Kan welquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
Stel je hebt 'n hele goede vriend die je heel leuk vindt en waar je veel om geeft enzo en je geeft 'n feestje maar je denkt dat diegene 't daar helemaal niet leuk zal vinden (vanwege eerdere feestjes met dezelfde mensen). Zou je dan wel of niet uitnodigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |