SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten zij weten
Je gaat toch niet bezweet je kleding in, kan je daarna gelijk alles in was doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind 1 haartje op je borst al smerig
Ja maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je gaat toch niet bezweet je kleding in, kan je daarna gelijk alles in was doen.
Je kan ook gewoon in je sportkleren even op de fiets naar huis en dan meteen douchen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je gaat toch niet bezweet je kleding in, kan je daarna gelijk alles in was doen.
Ja lekker in de winterquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in je sportkleren even op de fiets naar huis en dan meteen douchen.
Loop niet in sportkleding over straat behalve als ik aan het hardlopen ben, ook niet in joggingbroek overigens.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in je sportkleren even op de fiets naar huis en dan meteen douchen.
We kunnen beter een klachtenbrief over Ama haar sandwich verzinnen jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een leuk onderwerp ook.
Ik al twee dagen niet. Damn!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ben al 10 jaar niet in een bad geweest geloof ik
Ja, laten we dat doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We kunnen beter een klachtenbrief over Ama haar sandwich verzinnen ja
Daarom even half stijf maken voordat je gaat douchen toch.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Maarja, we weten allemaal dat Fok-it onzeker is om zijn penislengte en -omtrek, dus vandaar dat hij liever thuis doucht.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom even half stijf maken voordat je gaat douchen toch.
Allemaal even lachen jongens!!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Maarja, we weten allemaal dat Fok-it onzeker is om zijn penislengte en -omtrek, dus vandaar dat hij liever thuis doucht.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las ooit op bodybuilding.com een topic over technieken hoe je dat het best kan doen.quote:
Je hebt een vagina?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]Moeilijk in mijn situatie.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]Moeilijk in mijn situatie.
Of in je boxer gaan douchen#mocrostylequote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genant is dat altijd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of in je boxer gaan douchen#mocrostyle
Gewoon kort fappen lijkt me?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las ooit op bodybuilding.com een topic over technieken hoe je dat het best kan doen.
Zelden zo gelachen om het internet.
Er zijn hier gasten die in hun boxer de sauna in gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan sta je nog meer voor lulquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bah, dat is echt heel onhygienisch.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Er zijn hier gasten die in hun boxer de sauna in gaan.
ja moet altijdquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bah, dat is echt heel onhygienisch.
Sauna moet je naakt in ofn iet.
Wtfquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Er zijn hier gasten die in hun boxer de sauna in gaan.
Doe dan gewoon even handdoekje om denk ik dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja moet altijd
en ook kort ervoor douchen
doen ook veel mensen niet
Dat is al helemaal ranzig. Niet douchen na sauna.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja moet altijd
en ook kort ervoor douchen
doen ook veel mensen niet
Ja, dat lijkt me wel aardig voor je klokkenspel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:47 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dat is al helemaal ranzig. Niet douchen na sauna.
Wel op een handdoek zitten trouwens
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ja. Ik was mij met een string.
Snap het wel verder maar ga dan niet de sauna in inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja, hoe onzeker ben je dan
Kan toch gewoon handdoekje omslaan als je preuts ben, wie bedenkt dat verdr in boxer.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap het wel verder maar ga dan niet de sauna in inderdaad
Ik denk dat het probleem is om hem uit te doen en dan dat je een handdoek omheen moet slaan. Die paar seconden dat iemand 'het' kán spotten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan toch gewoon handdoekje omslaan als je preuts ben, wie bedenkt dat verdr in boxer.
Waarschijnlijk vanwege badkledingdagen in sauna'squote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan toch gewoon handdoekje omslaan als je preuts ben, wie bedenkt dat verdr in boxer.
Oh heerlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga komende week dinsdag weer naar de sauna etc. Relax dagje man.
Probeer eens in de 3 weken te gaan. Altijd even bijkomen. Ben dan wel echt een hele dag van huis.quote:
chickies spottenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga komende week dinsdag weer naar de sauna etc. Relax dagje man.
Dat klinkt wel n goed ideequote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Probeer eens in de 3 weken te gaan. Altijd even bijkomen. Ben dan wel echt een hele dag van huis.
Ligt eraan. Alleen sauna niet. Maar ik doe ook stoombad, massage en al die andere ongein.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:51 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat klinkt wel n goed idee
moet maar iemand zien te fixen om mee te gaan, want alleen lijkt me saai
is t duur?
Dat doen ze goed ja. Boh pijnlijke zaak was dat in Thailand eerste keerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Altijd vragen om die extra harde massage om alles evne flink los te krijgeen.
Echt bizar hoe thaise vrouwtjes van 40kg dat kunnen
In Thailand weer lekker elke dag.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doen ze goed ja. Boh pijnlijke zaak was dat in Thailand eerste keer
Hoe oud ben jij?quote:
Ging je elke dag toen ja?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Thailand weer lekker elke dag.
als je ecto bent breken ze je botten zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Altijd vragen om die extra harde massage om alles evne flink los te krijgeen.
Echt bizar hoe thaise vrouwtjes van 40kg dat kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |