Als jij dagelijks geconfronteerd wordt met het leven van je ex op Snapchat, Facebook en Instagram kan dat lastig zijn.quote:
Je noemt nu al drie sites die totaal onbelangrijk zijn in mijn leven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:08 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Als jij dagelijks geconfronteerd wordt met het leven van je ex op Snapchat, Facebook en Instagram kan dat lastig zijn.
social media onzin vinden hahaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:37 schreef Chasingrainbows het volgende:
Sowieso social mediaeen en al onzin
Maar oké ik zou m'n ex nooit blokkeren of verwijderen. Heb ook gewoon op app. Felicitaties met verjaardagen ook altijd.
Kijk dit vind ik dus vreemd, wel paar jaar samen neuken en daarna niet eens met verjaardag feliciteren.
Ja wat dan? Beetje naar elkaars foto's zitten turen. Achterlijk gedoe allemaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
social media onzin vinden haha
Hoezo, het gaat toch om jezelf?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:26 schreef Jhovall het volgende:
Ik heb mijn exen niet weggegooid op facebook, wel zit ik minder op facebook als het 'uit' is, om gewoon te voorkomen dat ik zie dat ze online komen.
Het nadeel bij mij is wel dat ze het altijd kut hebben uitgemaakt, waardoor ik eigenlijk geen behoefte heb om nog deel te maken van hun leven, maar met weggooien geef ik ze teveel eer.
Dat klopt. Maar ik ga niet speciaal voor ze moeite doen om ze weg te gooien.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:27 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Hoezo, het gaat toch om jezelf?
Kan jou het verrotten wat je ex dan nog over je denkt.
Dit.quote:
Precies daarom heb ik laatst +- 370! Mensen verwijderd. Allemaal van die figuren die ik bij het uitgaan weleens heb gezien, of via jamsessies. Schiet je niks mee op.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:10 schreef Aiciu het volgende:
Gewoon verwijderen als je geen contact meer wil.
Heb je 500 mensen als vrienden waarvan je misschien 50 mensen echt kent en spreekt
Ja dat dacht ik ook! Dan heb je jaren lief en leed gedeeld en ga je zo kinderachtig lopen doen van "ik spreek niet meer tegen jou!"quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:37 schreef Chasingrainbows het volgende:
Maar oké ik zou m'n ex nooit blokkeren of verwijderen. Heb ook gewoon op app. Felicitaties met verjaardagen ook altijd.
Kijk dit vind ik dus vreemd, wel paar jaar samen neuken en daarna niet eens met verjaardag feliciteren.
Ja, dat heb ik ook. Met een aantal kom ik nog overeen hoor, maar de anderen gunde ik de aandacht niet van een verwijdermove alsof het me nog iets zou doen en ik het niet aankan hen op facebook te hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:26 schreef Jhovall het volgende:
Ik heb mijn exen niet weggegooid op facebook, wel zit ik minder op facebook als het 'uit' is, om gewoon te voorkomen dat ik zie dat ze online komen.
Het nadeel bij mij is wel dat ze het altijd kut hebben uitgemaakt, waardoor ik eigenlijk geen behoefte heb om nog deel te maken van hun leven, maar met weggooien geef ik ze teveel eer.
Nee ik ben 4 evah maagd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:23 schreef ChefvanOekels het volgende:
[..]
Die zul je waarschijnlijk ook nooit krijgen o'nie?
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef Californium het volgende:
wat een issues! Als je als vrienden uit elkaar gaat lijkt het me toch geen probleem? Als je het vervelend vind dat ze in je Facebookfeed zichtbaar is zet je haar tijdelijk op niet volgen totdat je je daar weer prettig bij voelt. Al die andere vormen van social media zou je gewoon niet moeten gebruiken als zelfrespecterend persoon. Facebook is nog een beetje handig om mensen die je kent maar minder vaak spreekt te volgen. Snapchat en instagram is echt voor 12 jarige aandachtshoeren
!
Ik zou bij een wijf met zo'n blik op de wereld ook kilometers uit de buurt blijven. Je hebt duidelijk nog gevoelens voor hem.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Nee hoefde voor mij niet. Maar meneer vond het nodig om geen contact meer te hebben. Hij kon het niet hebben dat ik het nu echt definitief uitmaakte.
Ook járen later toen hij toevallig in Scheveningen was en dus vlakbij mij en dat in een gesprek (hij deelde mee dat het huis verkocht was) naar voren kwam zei hij nee op het voorstel om elkaar (met partners) te ontmoeten.
Die gast is echt zo triest!Ik bedoel: Het is fucking járen later. We zijn beide gelukkig met een ander, dan kun je toch wel over je grote ego heenstappen en me ontmoeten? In plaats van kinderachtig te blijven en zoiets niet willen.
Maar nee. Meneer niet.
Waarom zou een ex na jaren nog met jou af moeten spreken?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Nee hoefde voor mij niet. Maar meneer vond het nodig om geen contact meer te hebben. Hij kon het niet hebben dat ik het nu echt definitief uitmaakte.
Ook járen later toen hij toevallig in Scheveningen was en dus vlakbij mij en dat in een gesprek (hij deelde mee dat het huis verkocht was) naar voren kwam zei hij nee op het voorstel om elkaar (met partners) te ontmoeten.
Die gast is echt zo triest!Ik bedoel: Het is fucking járen later. We zijn beide gelukkig met een ander, dan kun je toch wel over je grote ego heenstappen en me ontmoeten? In plaats van kinderachtig te blijven en zoiets niet willen.
Maar nee. Meneer niet.
Ze stak de straat over en ik gaf vol gas.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:15 schreef Twiitch het volgende:
Ligt eraan hoe de relatie beëindigd is.
En iedereen die degene heeft verwijderd ziet die post toch niet meer, dus weer een ekte attentionwhore-imagequote:
quote:
Ik zorg er gewoon voor dat ze mij eraf flikkeren.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ligt eraan hoe je uit elkaar gaat. Ik verwijder vervelende mensen van mijn FB lijst. Als die ex vervelend zou zijn dan zou die datzelfde lot ondergaan. Vrij simpel.
Voor Facebook geldt hetzelfde natuurlijk, verzameling van idiotenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef Californium het volgende:
wat een issues! Als je als vrienden uit elkaar gaat lijkt het me toch geen probleem? Als je het vervelend vind dat ze in je Facebookfeed zichtbaar is zet je haar tijdelijk op niet volgen totdat je je daar weer prettig bij voelt. Al die andere vormen van social media zou je gewoon niet moeten gebruiken als zelfrespecterend persoon. Facebook is nog een beetje handig om mensen die je kent maar minder vaak spreekt te volgen. Snapchat en instagram is echt voor 12 jarige aandachtshoeren
!
Dat vind ik dan wel weer tof van jequote:Op zondag 28 februari 2016 02:24 schreef snakelady het volgende:
Nee, maar dat is omdat we samen kinderen hebben en hij zo makkelijker foto's en dergelijke van de kinderen kan zien, anders waarschijnlijk wel gedaan omdat ik niet denk dat we nog vrienden geweest waren zonder de kinderen als bindmiddel.
Wow je kunt links en nieuws delen. Echt een onwijze feature die ik mis in MN facebook-loze leven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:22 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Ik heb alleen whatsapp en facebook (momenteel niet eens whatsapp ivm telefoon maar dat wil ik wel weer) wat echt handige media zijn om mensen snel te contacten, en met veel mensen is het mijn enige connectie omdat ik hun telefoonnummer niet heb, behalve dan misschien e mail wat totaal niet handig is voor snelle communicatie.
Ik zou op zich wel willen stoppen met facebook ivm privacy, maar de voordelen ervan zijn simpelweg te groot als je het tegenover het privacy nadeel zet. Je kunt snel communiceren met iedereen, je kunt links en nieuws delen, je kunt groepen oprichten voor diverse zaken (zowel privé als studiegerelateerd), je kunt zelfs netwerken via facebook (hoe sneu het ook klinkt, het heeft me bijvoorbeeld al eens aan een stage geholpen !), etc.
Snapchat en instagram is echter alleen voor dickpics, domme hipsterfoto's met achterlijke filters en ranzige foto's van je dagelijkse prakkie, om nog maar te zwijgen over domme duckface selfies![]()
Ik hoop een paar maandjes.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:25 schreef frietenstamp het volgende:
Verwijderen en over 20 jaar weer toevoegen.
Als je alleen op 1 zin van ee nbericht wil reageren en de rest van de relevante info wil negeren, kun je beter de rest wegknippen uit je quote, zodat het wat beter te zien is dat je maar op 1 ding reageert en alle andere argumenten negeert.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Wow je kunt links en nieuws delen. Echt een onwijze feature die ik mis in MN facebook-loze leven.
Vrouwen die hun ex meneer noemen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Maar nee. Meneer niet.
Dit dus. Vind het zo kinderachtig als je elkaar ineens 'hoort' te haten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:37 schreef Chasingrainbows het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |