abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160233843
Ik stuitte op een soortgelijk topic op reddit, en de mening waren sterk verdeeld. Al hoewel, er waren heel veel posts met een nee als antwoord en degene die de meeste punten kreeg en bovenstaand stond was een ja. Maar goed, dat is over een internationaal publiek daar zij in het buitenland social media anders gebruiken dan bij ons hier.

Gooi jij je ex weg van social media?

Eerlijk is eerlijk; het is net uit en mijn ex zei dat wij elkaar niet van social media moesten verwijderen. Wat ik opzich wel vreemd vond, want ik ben dat niet gewend. Bij mijn vorige exen was het een heel ander verhaal, na een tijdje flikker je elkaar toch wel weg van social media.
FR1908
pi_160233925
Social media zo belangrijk vinden :')

[ Bericht % gewijzigd door Re op 27-02-2016 12:05:09 ]
pi_160233935
Zolang je nog gevoelens hebt voor de ex een kwestie is het niet verstandig om hem/haar op Facebook te houden imo. Dan gaat loslaten veel moeilijker. Als je er al lang overheen bent (beiden) dan zie ik het probleem niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2016 16:05:12 ]
pi_160234038
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:04 schreef TUFKAL het volgende:
Als jij dagelijks geconfronteerd wordt met het leven van je ex op Snapchat, Facebook en Instagram kan dat lastig zijn.

[ Bericht % gewijzigd door Re op 27-02-2016 12:05:14 ]
FR1908
pi_160234069
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:08 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Als jij dagelijks geconfronteerd wordt met het leven van je ex op Snapchat, Facebook en Instagram kan dat lastig zijn.
Je noemt nu al drie sites die totaal onbelangrijk zijn in mijn leven.
pi_160234082
Nee waarom zou ik.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_160234238
Heb geen social media :)
International
pi_160234246
Ex bitchez zo belangrijk vinden :')
pi_160234380
Ja, gewoon verwijderen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_160234422
In ieder geval eerst even snel de lekkerste foto's opslaan (wie weet raakt zij ze ooit kwijt, dan kun je ze weer teruggeven, #gentleman), dan mag je daarna doen wat je wilt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 16:26:09 #11
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_160234524
Gewoon laten en dr spijt laten hebben door foto's van geld, bitches en auto's te posten.

De bitch, wie denkt ze wel niet dat ze is om jou te dumpen.
Ik ben geil
pi_160234844
Sowieso social media :') een en al onzin
Maar oké ik zou m'n ex nooit blokkeren of verwijderen. Heb ook gewoon op app. Felicitaties met verjaardagen ook altijd.
Kijk dit vind ik dus vreemd, wel paar jaar samen neuken en daarna niet eens met verjaardag feliciteren.
pi_160235039
wat een issues :')! Als je als vrienden uit elkaar gaat lijkt het me toch geen probleem? Als je het vervelend vind dat ze in je Facebookfeed zichtbaar is zet je haar tijdelijk op niet volgen totdat je je daar weer prettig bij voelt. Al die andere vormen van social media zou je gewoon niet moeten gebruiken als zelfrespecterend persoon. Facebook is nog een beetje handig om mensen die je kent maar minder vaak spreekt te volgen. Snapchat en instagram is echt voor 12 jarige aandachtshoeren :')!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 16:45:22 #14
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_160235095
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:37 schreef Chasingrainbows het volgende:
Maar oké ik zou m'n ex nooit blokkeren of verwijderen. Heb ook gewoon op app. Felicitaties met verjaardagen ook altijd.
Kijk dit vind ik dus vreemd, wel paar jaar samen neuken en daarna niet eens met verjaardag feliciteren.
social media onzin vinden haha
pi_160235757
Ik vind het persoonlijk onzin. Mijn ex blokkeerde mij wel op alles, wat ik zelf behoorlijk kinderachtig vind. Ongewild kom je elkaar toch wel tegen op social media. Maar goed, ze negeert mij ook volkomen als ik haar tegen kom. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_160235854
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:45 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

social media onzin vinden haha
Ja wat dan? Beetje naar elkaars foto's zitten turen. Achterlijk gedoe allemaal.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 17:26:15 #17
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_160236211
Ik heb mijn exen niet weggegooid op facebook, wel zit ik minder op facebook als het 'uit' is, om gewoon te voorkomen dat ik zie dat ze online komen.
Het nadeel bij mij is wel dat ze het altijd kut hebben uitgemaakt, waardoor ik eigenlijk geen behoefte heb om nog deel te maken van hun leven, maar met weggooien geef ik ze teveel eer :).
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
pi_160236230
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:26 schreef Jhovall het volgende:
Ik heb mijn exen niet weggegooid op facebook, wel zit ik minder op facebook als het 'uit' is, om gewoon te voorkomen dat ik zie dat ze online komen.
Het nadeel bij mij is wel dat ze het altijd kut hebben uitgemaakt, waardoor ik eigenlijk geen behoefte heb om nog deel te maken van hun leven, maar met weggooien geef ik ze teveel eer :).
Hoezo, het gaat toch om jezelf?
Kan jou het verrotten wat je ex dan nog over je denkt.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 17:30:36 #19
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_160236298
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:27 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Hoezo, het gaat toch om jezelf?
Kan jou het verrotten wat je ex dan nog over je denkt.
Dat klopt. Maar ik ga niet speciaal voor ze moeite doen om ze weg te gooien.
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 17:44:04 #20
416020 K44S
The bearded man
pi_160236519
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:04 schreef TUFKAL het volgende:
Dit.

Maar daarnaast: ik wou (omdat ik geen vrienden kon blijven) niets meer met dr te maken hebben.

Dus om er over heen te komen-> verwijderen.

Überhaupt waarden hechten aan fb of andere social media :')
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_160236765
Gewoon jezelf van social media verwijderen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160236805
Mensen met 'social media' :')
pindazakje
pi_160236911
Ligt toch echt aan de situatie hoor. Doe waar je je prettig bij voelt. Frappanter vond ik dat één van haar vrienden mij uit zijn lijst gooide nadat zij mij gedumpt had. Go figure :')

We spreken elkaar nooit meer. Post-break was kommer en kwel hoewel zij zich gedroeg als een nonchalante feeks, dus het zal wel aan mij liggen. We hebben elkaar nog op FB.
pi_160237011
Ik gooide haar er niet af, maar na een vrij lang bericht van haar naar mij toe (Over het niet open kunnen stellen voor vriendschap maar als ze dat ooit wel zou kunnen dat ze mij zéker een berichtje zou sturen en dat als ik dat dan niet zou willen ze dat jammer zou vinden, zeer :') Waardig dus) Blokkeerde ze mij overal. We hadden een paar maanden nadat het klaar was nog gewoon contact en dit was voor mijn gevoel uit het niets.

Normaliter gooi ik niet zomaar iemand van Facebook af, heb met een oude scharrel nog gewoon dagelijks contact :) Zie niet in waarom je er niet gewoon bevriend mee kan blijven.
pi_160237157
Misschien.
pi_160237214
Gewoon verwijderen als je geen contact meer wil.
Heb je 500 mensen als vrienden waarvan je misschien 50 mensen echt kent en spreekt :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_160237669
Nee. Mijn exen en ik hebben sowieso een overlappend sociaal netwerk; dus we zien elkaar toch nog.
pi_160237761
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 18:10 schreef Aiciu het volgende:
Gewoon verwijderen als je geen contact meer wil.
Heb je 500 mensen als vrienden waarvan je misschien 50 mensen echt kent en spreekt :')
Precies daarom heb ik laatst +- 370! Mensen verwijderd. Allemaal van die figuren die ik bij het uitgaan weleens heb gezien, of via jamsessies. Schiet je niks mee op.
Heb er nu nog 35 in m`n lijst staan, mensen die ik dagelijks spreek (vrienden familie en bandleden)
  vrijdag 26 februari 2016 @ 20:20:16 #29
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_160240664
quote:
Ja dat dacht ik ook! Dan heb je jaren lief en leed gedeeld en ga je zo kinderachtig lopen doen van "ik spreek niet meer tegen jou!"
Oké als je met een klootzak of een teef te maken had, bedrogen was, totaal respectloos of zelfs met geweld werd benaderd, dan is dat begrijpelijk. Zo'n zaken, daar ga je ook beter mee naar politie en gerecht.
Tja, ik heb ook na enkele maanden mijn laatste ex waarmee ik zou gaan trouwen eraf gegooid. Naar stripclubs gaan is ook bedrog, en toen ik mijn vermoeden bevestigd zag dat hij naar de hoeren liep. Ik kreeg de kriebeling van zijn constante opdates over lekkere wijven aan de kassa en hete verpleegstertjes. Zo'n types zwier ik er meteen af, ex of niet, maar het deed wel raar hoor.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:26 schreef Jhovall het volgende:
Ja, dat heb ik ook. Met een aantal kom ik nog overeen hoor, maar de anderen gunde ik de aandacht niet van een verwijdermove alsof het me nog iets zou doen en ik het niet aankan hen op facebook te hebben.
pi_160242933
Hangt helemaal af van hoe je uit elkaar bent gegaan denk ik :)
pi_160243564
Nee hoefde voor mij niet. Maar meneer vond het nodig om geen contact meer te hebben. Hij kon het niet hebben dat ik het nu echt definitief uitmaakte.

Ook járen later toen hij toevallig in Scheveningen was en dus vlakbij mij en dat in een gesprek (hij deelde mee dat het huis verkocht was) naar voren kwam zei hij nee op het voorstel om elkaar (met partners) te ontmoeten.

Die gast is echt zo triest! :') Ik bedoel: Het is fucking járen later. We zijn beide gelukkig met een ander, dan kun je toch wel over je grote ego heenstappen en me ontmoeten? In plaats van kinderachtig te blijven en zoiets niet willen.

Maar nee. Meneer niet.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 22:08:45 #32
381667 Name_it
Music is my life, life is good
pi_160244374
Het is inderdaad kinderachtig om je ex van social media te verwijderen maar, wanneer je doel is om over diegene heen te komen, vind ik het wel een goede reden.

Heb ik bij mijn 2 exen ook gedaan, werkte zeer goed. Daarna gewoon weer toegevoegd op alles wat ze sociale media noemen!
pi_160244524
Ik heb geen ex.
pi_160244811
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:14 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik heb geen ex.
Die zul je waarschijnlijk ook nooit krijgen o'nie?
pi_160244840
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:23 schreef ChefvanOekels het volgende:

[..]

Die zul je waarschijnlijk ook nooit krijgen o'nie?
Nee ik ben 4 evah maagd.
pi_160246633
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef Californium het volgende:
wat een issues :')! Als je als vrienden uit elkaar gaat lijkt het me toch geen probleem? Als je het vervelend vind dat ze in je Facebookfeed zichtbaar is zet je haar tijdelijk op niet volgen totdat je je daar weer prettig bij voelt. Al die andere vormen van social media zou je gewoon niet moeten gebruiken als zelfrespecterend persoon. Facebook is nog een beetje handig om mensen die je kent maar minder vaak spreekt te volgen. Snapchat en instagram is echt voor 12 jarige aandachtshoeren :')!
Helemaal eens.

Ik heb alleen whatsapp en facebook (momenteel niet eens whatsapp ivm telefoon maar dat wil ik wel weer) wat echt handige media zijn om mensen snel te contacten, en met veel mensen is het mijn enige connectie omdat ik hun telefoonnummer niet heb, behalve dan misschien e mail wat totaal niet handig is voor snelle communicatie.
Ik zou op zich wel willen stoppen met facebook ivm privacy, maar de voordelen ervan zijn simpelweg te groot als je het tegenover het privacy nadeel zet. Je kunt snel communiceren met iedereen, je kunt links en nieuws delen, je kunt groepen oprichten voor diverse zaken (zowel privé als studiegerelateerd), je kunt zelfs netwerken via facebook (hoe sneu het ook klinkt, het heeft me bijvoorbeeld al eens aan een stage geholpen !), etc.

Snapchat en instagram is echter alleen voor dickpics, domme hipsterfoto's met achterlijke filters en ranzige foto's van je dagelijkse prakkie, om nog maar te zwijgen over domme duckface selfies :') :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zaterdag 27 februari 2016 @ 09:06:47 #37
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_160252764
Blijf het altijd met fascinatie lezen dat mensen vandaag de dag zoveel waarde hechten aan social media, stel je voor dat iemand je verwijderd of niet meer volgt. ;(

@TS, doe wat je zelf wil, heb je er last van tief je haar eruit zo niet dan niet. Hoewel het uiteindelijk altijd oud zeer blijf omdat je er constant mee geconfronteerd wordt op dat soort bende.
pi_160253215
Vind het een beetje rancuneus staan eerlijk gezegd.

Heb zelf mijn ex destijds geblokkeerd, maar blijkt dus dat Facebook mensen die je blokkeert ook meteen verwijdert. Heb dat dus wel gedaan, maar dat was niet de intentie.

Na een paar jaar heb ik haar er wel af gegooid, maar dat kwam omdat ze een eigen bedrijfje had opgezet met armbandjes maken, en daar mijn halve timeline liep vol te spammen de hele tijd :')

In beginsel vind ik het vrij kinderachtig om je ex te verwijderen eerlijk gezegd, laat vooral zien dat je er nog niet overheen bent. In de eerste 1/2 weken na de break-up kan het nog wel, maar als je haar na vier maanden nog gaat verwijderen staat dat een beetje apart lijkt me.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 09:54:31 #39
436958 groteknakworst
Hallo. Ik ben een knakworst.
pi_160253260
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Nee hoefde voor mij niet. Maar meneer vond het nodig om geen contact meer te hebben. Hij kon het niet hebben dat ik het nu echt definitief uitmaakte.

Ook járen later toen hij toevallig in Scheveningen was en dus vlakbij mij en dat in een gesprek (hij deelde mee dat het huis verkocht was) naar voren kwam zei hij nee op het voorstel om elkaar (met partners) te ontmoeten.

Die gast is echt zo triest! :') Ik bedoel: Het is fucking járen later. We zijn beide gelukkig met een ander, dan kun je toch wel over je grote ego heenstappen en me ontmoeten? In plaats van kinderachtig te blijven en zoiets niet willen.

Maar nee. Meneer niet.
Ik zou bij een wijf met zo'n blik op de wereld ook kilometers uit de buurt blijven. Je hebt duidelijk nog gevoelens voor hem.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 09:55:43 #40
427108 flufffy
totň schillaci
pi_160253280
je kan altijd nog je ex stalken met een kloon account, schijnt ook heel hip te wezen :')
pi_160253290
quote:

Maar nee. Meneer niet.
Waarom zou een ex na jaren nog met jou af moeten spreken?

Zou er ook niet aan moeten denken om nu nog met mijn ex af te spreken. Niet omdat ik haar haat ofzo, maar omdat ik gewoon helemaal niets meer met haar heb. Zou hetzelfde zijn als afspreken met een klasgenoot van de basisschool, omdat we toevallig 8 jaar in dezelfde klas hebben gezeten.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 10:15:59 #42
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160253564
Ligt eraan hoe de relatie beëindigd is.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 12:00:26 #43
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_160255133
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 10:15 schreef Twiitch het volgende:
Ligt eraan hoe de relatie beëindigd is.
Ze stak de straat over en ik gaf vol gas.

Anyway, het hangt er van af voor mij. De ene ex was ten eerste nogal nieuwsgierig van aard, en ten tweede lag het voor mij een stuk pijnlijker. Die heb ik eraf gemikt. De andere interesseerde het nauwelijks dus die mocht blijven.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_160258324
pi_160258447
quote:
En iedereen die degene heeft verwijderd ziet die post toch niet meer, dus weer een ekte attentionwhore-image :')
Lambo of Rekt
pi_160259157
Die mensen hier die een soort ranglijst hebben van social media. :') "Ja, facebook is nog wel handig, maar instagram is voor aandachtshoeren". Waarschijnlijk komt het precies overéén met wat ze zelf gebruiken (is heel handig) en wat niet (is heel stom). Alle social media kun je gebruiken zoals je zelf wil, dus slaat natuurlijk nergens op.

Daarbij snap ik die ophef niet die soms ontstaat als je iemand verwijdert van facebook. Als ik eigenlijk nooit contact met je heb en je zelf niet zoveel op facebook zet dan is het voor mij niet zo nuttig om je in m'n lijst te houden. Dat betekent niet dat ik je opeens stom vind of boos ben of weet ik het. Zo ook met je ex, die kun je ontvolgen als je het niet meer wilt zien, maar je kunt hem/haar er ook uitgooien, eigenlijk maakt het helemaal niet zoveel verschil. Doe gewoon wat je zelf fijn vindt.
pi_160259403
quote:
:D
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_160259470
Ligt eraan hoe je uit elkaar gaat. Ik verwijder vervelende mensen van mijn FB lijst. Als die ex vervelend zou zijn dan zou die datzelfde lot ondergaan. Vrij simpel.
Ja doei.
pi_160259514
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ligt eraan hoe je uit elkaar gaat. Ik verwijder vervelende mensen van mijn FB lijst. Als die ex vervelend zou zijn dan zou die datzelfde lot ondergaan. Vrij simpel.
Ik zorg er gewoon voor dat ze mij eraf flikkeren.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_160259612
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef Californium het volgende:
Voor Facebook geldt hetzelfde natuurlijk, verzameling van idioten
DolphinScreensaver.exe
  zaterdag 27 februari 2016 @ 16:49:05 #51
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_160260900
Heb zelf vrijwel alle exen nog op Linkedin.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_160267380
Nope. Ben gewoon bevriend met exen. Behalve m'n laatste, die heeft me geblokt. Ook prima.
  zondag 28 februari 2016 @ 02:06:46 #53
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_160275853
Nee, ik bewaar ze ook alle-maal O+
With the stars as her umbrella
  zondag 28 februari 2016 @ 02:24:14 #54
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160275940
Nee, maar dat is omdat we samen kinderen hebben en hij zo makkelijker foto's en dergelijke van de kinderen kan zien, anders waarschijnlijk wel gedaan omdat ik niet denk dat we nog vrienden geweest waren zonder de kinderen als bindmiddel.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160276040
Bevriend blijven met een ex vind ik zo'n onzin, ik tyf ze van m'n social media. Telefoonnummer wordt ook verwijderd. :W
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zondag 28 februari 2016 @ 02:42:32 #56
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_160276065
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 02:24 schreef snakelady het volgende:
Nee, maar dat is omdat we samen kinderen hebben en hij zo makkelijker foto's en dergelijke van de kinderen kan zien, anders waarschijnlijk wel gedaan omdat ik niet denk dat we nog vrienden geweest waren zonder de kinderen als bindmiddel.
Dat vind ik dan wel weer tof van je :Y
With the stars as her umbrella
  zondag 28 februari 2016 @ 04:03:37 #57
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_160276598
Ligt puur aan de manier waarop en de reden waarom je uit elkaar bent gegaan. Als jij een hekel hebt gekregen aan haar of andersom dan wil social media nog wel eens een wapen worden om de ander te gaan stangen. ;)

[spoiler] ik ga hier uit van een scenario waar je geen kinderen hebt met haar[/spoler]
Self-interest makes the world go round!
pi_160279190
In eerste instantie heb ik m'n ex niet verwijderd, maar al gauw bleek dat hij de foto's en statusupdates van mijn kant gebruikte om een soort reconstructie te maken van waar ik was en met wie. Nadat ik 14 keer 's nachts ben gebeld door hem was ik er wel klaar mee. Hij heeft me een tijdje terug weer een vriendschapsverzoek gestuurd, na 6 jaar, maar ik heb hem inmiddels niks meer te vertellen, dus geweigerd.
  zondag 28 februari 2016 @ 11:51:01 #59
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160279699
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 23:22 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Helemaal eens.

Ik heb alleen whatsapp en facebook (momenteel niet eens whatsapp ivm telefoon maar dat wil ik wel weer) wat echt handige media zijn om mensen snel te contacten, en met veel mensen is het mijn enige connectie omdat ik hun telefoonnummer niet heb, behalve dan misschien e mail wat totaal niet handig is voor snelle communicatie.
Ik zou op zich wel willen stoppen met facebook ivm privacy, maar de voordelen ervan zijn simpelweg te groot als je het tegenover het privacy nadeel zet. Je kunt snel communiceren met iedereen, je kunt links en nieuws delen, je kunt groepen oprichten voor diverse zaken (zowel privé als studiegerelateerd), je kunt zelfs netwerken via facebook (hoe sneu het ook klinkt, het heeft me bijvoorbeeld al eens aan een stage geholpen !), etc.

Snapchat en instagram is echter alleen voor dickpics, domme hipsterfoto's met achterlijke filters en ranzige foto's van je dagelijkse prakkie, om nog maar te zwijgen over domme duckface selfies :') :')
Wow je kunt links en nieuws delen. Echt een onwijze feature die ik mis in MN facebook-loze leven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 28 februari 2016 @ 12:08:14 #60
277627 Seven.
We are Borg.
pi_160280003
Mijn ex heeft mij verwijderd. Hij vindt het moeilijk om met mij geconfronteerd te worden en tijdens de spaarzame berichtjes die we nog uitwisselen komt het vaak tot 'succes met je nieuwe leven' en 'je hebt me in de steek gelaten'. Jammer... en kut voor hem dat hij er zo mee zit, ik wou dat hij het ook zo makkelijk had, ik was duidelijk al over hem heen toen ik de stekker eruit trok. Voor mijn ex was het alsnog een shock, hoewel het laatste jaar al veel gepraat werd, veel ruzies en noem maar op.

Ik heb een paar dagen na de break-up alle foto's waar we als koppel op staan van facebook gehaald maar alle vakantiefoto's en familiefoto's blijven lekker waar ze zijn. En ik hoop dat hij zijn boosheid en verdriet opzij kan zetten zodat we vrienden kunnen zijn. Zowel op social media als in het echte leven.
Resistance is futile.
  zondag 28 februari 2016 @ 12:25:09 #61
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_160280352
Verwijderen en over 20 jaar weer toevoegen.
  zondag 28 februari 2016 @ 12:28:23 #62
277627 Seven.
We are Borg.
pi_160280437
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:25 schreef frietenstamp het volgende:
Verwijderen en over 20 jaar weer toevoegen.
Ik hoop een paar maandjes.
Resistance is futile.
pi_160280849
Pfff. Straks maar eens noten en bezemen.
Ja doei.
pi_160305306
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Wow je kunt links en nieuws delen. Echt een onwijze feature die ik mis in MN facebook-loze leven.
Als je alleen op 1 zin van ee nbericht wil reageren en de rest van de relevante info wil negeren, kun je beter de rest wegknippen uit je quote, zodat het wat beter te zien is dat je maar op 1 ding reageert en alle andere argumenten negeert.

Overigens moet je vooral zelf weten of je FB gebruikt hoor, ik vertelde simpelweg waarom ík het gebruik.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_160307179
quote:

Maar nee. Meneer niet.
Vrouwen die hun ex meneer noemen. :')
  dinsdag 1 maart 2016 @ 22:11:19 #66
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_160353673
quote:
Dit dus. Vind het zo kinderachtig als je elkaar ineens 'hoort' te haten. :')
  woensdag 2 maart 2016 @ 23:15:01 #67
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_160381159
Het is alweer een tijdje geleden (2011). Maar ik had zelf een harde breuk nodig. Dus inderdaad verwijderd en geblokkeerd. Alle berichten verwijderd. Sms'jes, e-mails idem. Contact uit telefoon en Gmail verwijderd. Foto's van computer. Gekregen cadeau's weg. Vrienden en familie van haar zelfde behandeling.

Gewoon helemaal weg. Haar bestaan vanaf dat moment ontkent.

Haten deed en doe ik haar overigens niet. Ben binnen iets meer dan een jaar een veel leukere meid tegengekomen, waar ik nog steeds samen mee ben :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')