Nee. Die krokodillen vallen op.quote:
Misschien maken drugscriminelen zich niet zo druk over vergunningen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:02 schreef Rezania het volgende:
Je kan een vergunning voor een krokodil krijgen?
Politie zegt dat de eigenaar een vergunning heeft hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien maken drugscriminelen zich niet zo druk over vergunningen.
Verder wel cool.
Ik vroeg me ook even af of ze nou echt waren of nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:33 schreef jatochneetoch het volgende:
Let op, het gaat hier om levensgrote krokodillen.
Ze zijn dus blijkbaar niet echt
Dus zo onwijs moeilijk was het dus niet om bij het geld te komen.quote:De beesten bevonden zich in een ruimte waarbij het geld op zo'n manier opgeborgen lag, dat je eerste langs de krokodillen moet om erbij te kunnen. Doordat de eigenaar van de krokodillen de beesten naar een andere plek begeleidde, lukte het de agenten om het geld in te nemen.
Ja hoor. Alsof de politie dan denkt 'hmm, ok laat maar zitten dan'.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:58 schreef FlyDutchMan het volgende:
Slim tot op het punt dat de eigenaar die krokodillen naar een andere plek begeleidde. Waarom heb je die beesten dan lul? Dit lijkt me juist hét moment waarop ze hun nut bewijzen.
Crocking badquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heisenberg heeft zich gevestigd in Amsterdam
Gewoon aan de overheid doorgeven dat je twee platbektekkels hebt, weten zij veel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:02 schreef Rezania het volgende:
Je kan een vergunning voor een krokodil krijgen?
Tenzij de eigenaar niks wist van de drugs en het geldquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:58 schreef FlyDutchMan het volgende:
Slim tot op het punt dat de eigenaar die krokodillen naar een andere plek begeleidde. Waarom heb je die beesten dan lul? Dit lijkt me juist hét moment waarop ze hun nut bewijzen.
Ambtenaren omkopen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:41 schreef Infection het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk een vergunning voor krokodillen? En je zou zeggen dat ze wel vragen gaan stellen als je zo'n vergunning aanvraagt.
Ja, vragen of je aan de vereisten voor een vergunning voldoet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:41 schreef Infection het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk een vergunning voor krokodillen? En je zou zeggen dat ze wel vragen gaan stellen als je zo'n vergunning aanvraagt.
Ze komen ook wel even kijken lijkt mij?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, vragen of je aan de vereisten voor een vergunning voldoet.
Je kan ze wss ook kopen als ze nog piepjong zijn, dan kan je ze bij wijze van versturen in een pakketje. Ik heb anders geen idee hoe men even een volwassen krok gaat kopen, het is niet zo dat je zo'n beest even kan aanlijnen en hem achter in de auto mee naar huis neemt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:41 schreef Infection het volgende:
Das toevallig, ik ook. Komt dan wel ineens heel dichtbij.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:25 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wist je dat krokodillen ook gek zijn op aardbeien.?
maar jij bent toevalig geen krokodil toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das toevallig, ik ook. Komt dan wel ineens heel dichtbij.
Ik lijk er inderdaad niet op nee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:39 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maar jij bent toevalig geen krokodil toch?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:44 schreef Infection het volgende:
Krokodillen die drugs bewaakten mogelijk van Amsterdamse 'Steve Irwin'
http://www.volkskrant.nl/(...)teve-irwin~a4252310/
quote:De krokodil als gevangenbewaarder
De krokodil als bewaker van drugs, daar keek de Amsterdamse politie van op. Maar een generaal in Indonesië ging nog een stap verder. Generaal Budi Waseso ging in november op zoek naar krokodillen die kunnen helpen met het bewaken van een gevangeniseiland voor drugscriminelen. 'Krokodillen kun je niet omkopen', aldus de generaal.
Later zei de generaal naast krokodillen ook piranha's en tijgers te willen inzetten voor de beveiliging van drugscriminelen op het eiland.
Geen idee aan welke eisen aanvrager moet voldoen en of ter plekke gecontroleerd moet worden of aan die eisen wordt voldaan. Het zal echter geen vrije beslissing van vergunningverlener zijn, als aan de eisen wordt voldaan dan moet die afgegeven worden. De vraag 'waar hebt u ze voor nodig?' zou dan ook geen legitieme zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze komen ook wel even kijken lijkt mij?
Je maakt me bangquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:25 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wist je dat krokodillen ook gek zijn op aardbeien.?
Lasers!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:32 schreef Ludachrist het volgende:
_! Vanaf hier is het nog slechts een kleine stap naar haaien met lasers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |