Nee wellicht niet, maar ja afgelopen 2 jaar toch vliegtuigje gecrasht he van Airasiaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dat is allemaal niet beter dan die aziaatjes hoor.
Oh nee, dat vind ik zo irrelevant.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee wellicht niet, maar ja afgelopen 2 jaar toch vliegtuigje gecrasht he van AirasiaZal toch onbewust wel meespelen
Omdat de gemiddeld HHB ganger toch slaaf van de commercie is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik bedenk mij dus net he. Waarom is RedBull normaal zo duur als ze het bij HHB zo goedkoop weg doen. Want ik heb namelijk nog een bon gekregen voor 4 gratis blikjes in de winkel. Dus eigenlijk 8 voor 2 euro. Betaal je normaal voor 1 blikje bijna
Ik koop het hierna toch komende maanden niet weer.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat de gemiddeld HHB ganger toch slaaf van de commercie is.
De gemiddelde persoon wel, anders gaven ze het niet weg.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik koop het hierna toch komende maanden niet weer.
True. Waar was dat ook alweer? Spanje toch?quote:
Tenerife.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Waar was dat ook alweer? Spanje toch?
Ach ben wel blij met hun enorme korting vandaag. Ik vind het ook gewoon best wel lachwekkend. 16 blikjes voor 4 euroquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De gemiddelde persoon wel, anders gaven ze het niet weg.
Wat het altijd blijft. Het blijft gewoon onnatuurlijk voor de mens om op 10 km hoogte te reizen, dat doet rare dingen met je hersenen kennelijkquote:
Vriendin van broertje komt naar hier, die komt op bezoek.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Oké genoeg over RedBull. Gaan jullie wat leuks doen dit weekend?
Moet zaterdag waarschijnlijk op kraambezoek.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Oké genoeg over RedBull. Gaan jullie wat leuks doen dit weekend?
Uren achter schermen zitten per dag is ook onnatuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat het altijd blijft. Het blijft gewoon onnatuurlijk voor de mens om op 10 km hoogte te reizen, dat doet rare dingen met je hersenen kennelijk![]()
Want dat het 40-45 keer veiliger is dan wat dan ook weet elke kip verder ook wel
Maar dat kan je op elk gewenst moment veranderenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uren achter schermen zitten per dag is ook onnatuurlijk.
Oh dat is wel leuk voor hemquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vriendin van broertje komt naar hier, die komt op bezoek.
verder wedstrijd spelen
Kraambezoek, oeh leuk. Van wie? Ik ga niks boeiends doen eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet zaterdag waarschijnlijk op kraambezoek.
Verder nog geen idee, jij?
In een auto wel ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat kan je op elk gewenst moment veranderen
Nichtje en dr vriend. Man eigenlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk voor hem![]()
[..]
Kraambezoek, oeh leuk. Van wie? Ik ga niks boeiends doen eigenlijk.
Klopt. Maar ik denk toch dat dat wel zo geldt. Je kan je auto sturen om een ongeluk te voorkomen. Als je in een vliegtuig zit en het gaat mis is het gewoon klaarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In een auto wel ja.
Maar daar kan iedere tegenligger bezopen zijn en je de klote in helpen.
Nee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik denk toch dat dat wel zo geldt. Je kan je auto sturen om een ongeluk te voorkomen.
Ik heb nooit echt een goede band gehad met nichten of nevenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nichtje en dr vriend. Man eigenlijk![]()
Al lang niet meer gezien dus wel leuk. Wel jammer, door verschillende levensstijlen vlakt dat allemaal wel wat af. Had vroeger echt leuke band met neven/nichten enzo, maar ja, veel trouwen en kinderen. dan krijg je dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |