en veel nog een overstap ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zal vast wel een verschil zijn ja.
In UK veel vluchten naar India en Pakistan?quote:
zal vast meer dan nederland jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In UK veel vluchten naar India en Pakistan?
Weet jij trouwens of je met een stempel uit Iran in je paspoort Israel inkomt?quote:
Is geen probleemquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet jij trouwens of je met een stempel uit Iran in je paspoort Israel inkomt?
Andersom lukt het niet namelijk
Apart wel dat ht andersom dan uitgesloten is. Amerika-Iran ookquote:
Amerika is sowieso moeilijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apart wel dat ht andersom dan uitgesloten is. Amerika-Iran ook
Houden ze je gewoon een dagje op vliegveld jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerika is sowieso moeilijk.
Mn neef kwam met business vanuit Bangkok naar NYC.
Maar had een stamp uit Pakistan in zn paspoort.
9 uur ondervraging.
Mwah, uurtje of 17.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
Tering lang trouwens Bangkok-NY pff. zal wel uurtje of 20 zijn
Ik wil zo weinig mogelijk vliegen volgend jaarquote:
Ga denk ik eht nooit meer niet meer vliegend naar vakantiequote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil zo weinig mogelijk vliegen volgend jaar
Heb toch de tijd
Je zit op een eiland dus dan maak je het jezelf sowieso al moeilijk hequote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga denk ik eht nooit meer niet meer vliegend naar vakantie
Airasia is gewoon prima hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben toch niet zo happig hoor met Airasia enzo.
Ja dat zegt bij mij niet zoveelquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Staan toch gewoon op de lijst van EU
vind die aziaatjes beter dan ryan air klote maatshcappijquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zegt bij mij niet zoveel
Heb er al mee gevlogen hoor
Hoezo KLM?quote:
Die fokkers waar KLM city hopper mee vliegt zijn toch extreem kut.quote:
Oh weet niet, nooit klm gevlogenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die fokkers waar KLM city hopper mee vliegt zijn toch extreem kut.
Nee wellicht niet, maar ja afgelopen 2 jaar toch vliegtuigje gecrasht he van Airasiaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dat is allemaal niet beter dan die aziaatjes hoor.
Oh nee, dat vind ik zo irrelevant.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee wellicht niet, maar ja afgelopen 2 jaar toch vliegtuigje gecrasht he van AirasiaZal toch onbewust wel meespelen
Omdat de gemiddeld HHB ganger toch slaaf van de commercie is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik bedenk mij dus net he. Waarom is RedBull normaal zo duur als ze het bij HHB zo goedkoop weg doen. Want ik heb namelijk nog een bon gekregen voor 4 gratis blikjes in de winkel. Dus eigenlijk 8 voor 2 euro. Betaal je normaal voor 1 blikje bijna
Ik koop het hierna toch komende maanden niet weer.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat de gemiddeld HHB ganger toch slaaf van de commercie is.
De gemiddelde persoon wel, anders gaven ze het niet weg.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik koop het hierna toch komende maanden niet weer.
True. Waar was dat ook alweer? Spanje toch?quote:
Tenerife.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Waar was dat ook alweer? Spanje toch?
Ach ben wel blij met hun enorme korting vandaag. Ik vind het ook gewoon best wel lachwekkend. 16 blikjes voor 4 euroquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De gemiddelde persoon wel, anders gaven ze het niet weg.
Wat het altijd blijft. Het blijft gewoon onnatuurlijk voor de mens om op 10 km hoogte te reizen, dat doet rare dingen met je hersenen kennelijkquote:
Vriendin van broertje komt naar hier, die komt op bezoek.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Oké genoeg over RedBull. Gaan jullie wat leuks doen dit weekend?
Moet zaterdag waarschijnlijk op kraambezoek.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Oké genoeg over RedBull. Gaan jullie wat leuks doen dit weekend?
Uren achter schermen zitten per dag is ook onnatuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat het altijd blijft. Het blijft gewoon onnatuurlijk voor de mens om op 10 km hoogte te reizen, dat doet rare dingen met je hersenen kennelijk![]()
Want dat het 40-45 keer veiliger is dan wat dan ook weet elke kip verder ook wel
Maar dat kan je op elk gewenst moment veranderenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uren achter schermen zitten per dag is ook onnatuurlijk.
Oh dat is wel leuk voor hemquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vriendin van broertje komt naar hier, die komt op bezoek.
verder wedstrijd spelen
Kraambezoek, oeh leuk. Van wie? Ik ga niks boeiends doen eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet zaterdag waarschijnlijk op kraambezoek.
Verder nog geen idee, jij?
In een auto wel ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat kan je op elk gewenst moment veranderen
Nichtje en dr vriend. Man eigenlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk voor hem![]()
[..]
Kraambezoek, oeh leuk. Van wie? Ik ga niks boeiends doen eigenlijk.
Klopt. Maar ik denk toch dat dat wel zo geldt. Je kan je auto sturen om een ongeluk te voorkomen. Als je in een vliegtuig zit en het gaat mis is het gewoon klaarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In een auto wel ja.
Maar daar kan iedere tegenligger bezopen zijn en je de klote in helpen.
Nee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik denk toch dat dat wel zo geldt. Je kan je auto sturen om een ongeluk te voorkomen.
Ik heb nooit echt een goede band gehad met nichten of nevenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nichtje en dr vriend. Man eigenlijk![]()
Al lang niet meer gezien dus wel leuk. Wel jammer, door verschillende levensstijlen vlakt dat allemaal wel wat af. Had vroeger echt leuke band met neven/nichten enzo, maar ja, veel trouwen en kinderen. dan krijg je dat
Soms niet nee tuurlijkquote:
Je hersenen werken simpelweg niet snel genoeg om heel veel ongelukken te voorkomen.quote:
Maar geef je controle maar eens weg aan een computer die jenaar onnatuurlijke hoogte brengtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hersenen werken simpelweg niet snel genoeg om heel veel ongelukken te voorkomen.
Een computer die een vliegtuig in de lucht haalt is duizenden keren sneller.
Dat heb ik liever dan aan anderen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar geef je controle maar eens weg aan een computer die jenaar onnatuurlijke hoogte brengt
Ook dat doe je natuurlijk met een pilootquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan aan anderen.
Dat zijn er 2.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook dat doe je natuurlijk met een piloot
Dat noem ik dan geen band natuurlijk. Heb ook een oom die ik nog nooit gezien heb, denk niet dat het me veel zal doen als ik een keer hoor dat hij overleden is. Ik ken hem namelijk nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook veel neven/nichten die ik nog nooit of zelden heb gezien, maar ja, blijft familia he.
Gewoon familieband.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat noem ik dan geen band natuurlijk. Heb ook een oom die ik nog nooit gezien heb, denk niet dat het me veel zal doen als ik een keer hoor dat hij overleden is. Ik ken hem namelijk niet
Behalve als ze depressief zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zijn er 2.
Op een weg wel wat meer.
En piloten doen vrijwel alles op de computer.
En daarvan heb je er op een weg duizenden per rit, die allemaal depressief, een vlaag van verstandsverbijstering of niet kunnen rijden kunnen zijnquote:
Is zo, is zoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daarvan heb je er op een weg duizenden per rit, die allemaal depressief, een vlaag van verstandsverbijstering of niet kunnen rijden kunnen zijn
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder is vliegen wel vooral enorm saai.
Oh van dat laatste heb ik geen last. Is toch op elk vliegveld het zelfde slechte eten, onvriendelijke personeel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ook ja.
En je ziet veel minder van het uitzicht. Is ook gewoon een deel reisgenot vind ik.
Stress op vliegvelden verpest dat het alleen maar weer
Je moet het gewoon eens doen dan sanp je wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh van dat laatste heb ik geen last. Is toch op elk vliegveld het zelfde slechte eten, onvriendelijke personeel.
Wat?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het gewoon eens doen dan sanp je wel wat ik bedoel
Treinen. Vooral de mooie routes dan.quote:
Gaat nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Treinen. Vooral de mooie routes dan.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Een keer ayuthaya - chiang mai in trein meegemaakt.
en een keer naar berlijn met trein.
walgelijk
was goedkoop toen, was toen 15 ofzoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]Vind het echt heel erg z`n charme hebben
hoezo ben je naar Berlijn met de trein gegaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |