Wat?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Een oerwoud hebben daar beneden![]()
Zie ik soms nog weleens op sportschool. Dan krijg ik oogaids.
Ben je een beetje bang voor gezamenlijk douchen in openbare doucheruimtes, o.a. op de sportschool?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is dat voor sportschool?
Ik kom nooit in een sportschool. Niets voor mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ben je een beetje bang voor gezamenlijk douchen in openbare doucheruimtes, o.a. op de sportschool?
Zolang het gemengd isquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ben je een beetje bang voor gezamenlijk douchen in openbare doucheruimtes, o.a. op de sportschool?
Ben je een dikkertje?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom nooit in een sportschool. Niets voor mij.
Dit iddquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom nooit in een sportschool. Niets voor mij.
Mensen die dat gelijk linken aan bangquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Smerig man.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die dat gelijk linken aan banggewoon lekker in m'n eigen douche douchen
Ik doe andere sporten om dun te blijven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ben je een dikkertje?
Dat zeker maar ik pak vaak nog de sauna mee, dus dan is douchen wel handig.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die dat gelijk linken aan banggewoon lekker in m'n eigen douche douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |