abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 februari 2016 @ 00:49:25 #101
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_160221279
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:48 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Hypocriet ventje ben je ook , boos omdat ik jou op je plekje zet met je Islamhaat.
En je keert snel de situatie om. Want jij bent hier natuurlijk de hypocriet, dat kan iedereen teruglezen.
Stop the world, I want to get out.
pi_160221355
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Chinezen

En zo kan ik nog even doorgaan.
Ost-Batalion kwamen uit Turkistan.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 26-02-2016 01:00:38 ]
pi_160221359
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:49 schreef Lkw het volgende:

[..]

En je keert snel de situatie om. Want jij bent hier natuurlijk de hypocriet, dat kan iedereen teruglezen.
Decennia lang Islamistische landen bombarderen en illegaal een land binnenvallen ( Irak met als eindstand 1 miljoen doden!) een Zionitische staat supporteren wat aan landje pik doet en dan dan gaan janken omdat een Moslim terugslaat in Europa..

Je bent in een oorlog dropt bommen op hele woonwijken en dan denken dat ze niet terug zullen slaan.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 00:53:50 #104
427108 flufffy
totò schillaci
pi_160221385
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:43 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ach ja een Franse soldaat heeft ook onschuldige burgers gedood door bommen te droppen op dorpen in het midden oosten.
Vergeet de Algerijnse vliegtuigkapers, de kernproeven op Mururoa en de croissant crisis niet :')
pi_160221400
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:53 schreef flufffy het volgende:

[..]

Vergeet de Algerijnse vliegtuigkapers, de kernproeven op Mururoa en de croissant crisis niet :')
Vergeet de Algerijnse genocide niet gepleegd door de Fransen.
pi_160221415
In dit soort gevallen zet men Occam's razor in. Het lijkt me duidelijk dat het meest waarschijnlijke is dat een paar NVU sneuballen deze "brief" hebben opgesteld en verstuurd naar een paar moskeeën. Complotdenken is onnodig en leidt nergens toe.
pi_160221439
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:52 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Decennia lang Islamistische landen bombarderen en illegaal een land binnenvallen ( Irak met als eindstand 1 miljoen doden!) een Zionitische staat supporteren wat aan landje pik doet en dan dan gaan janken omdat een Moslim terugslaat in Europa..

Je bent in een oorlog dropt bommen op hele woonwijken en dan denken dat ze niet terug zullen slaan.
Je kunt je beter druk maken om je broeders die zich in de zandbak onderling allemaal kapotvechten. Dat is wat er NU gebeurt. Jullie kunnen niet eens met elkaar leven. De islam is een destructieve ideologie.
pi_160221470
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat stuk op wiki over rijnlandbastaarden klopt niet, want daar staat in dat ze niet in het leger mochten.
Ik vraag me af welk legeronderdeel het is. Ik zie wel een logo met een omgekeerde driehoek, herken het niet.

Voor de rest zien we die Afrikaan op een stoel of kruk zitten op bussen.

Meer een informeel kiekje dan uit de Duitse propaganda. Waar een 'neger' echt niet in thuis hoorde.

En om mijn oorspronkelijke punt te maken, als Hitler nu aan de macht zou zijn. Zou hij niet voor moslims in Europa zijn. Zijn ideaal was echt een groot en Germaans Duits rijk.

Hitler sloot allerlei allianties, met Rusland, met Japan, met Arabieren, met de Turken etc. Omdat het vaak ook vijanden waren van vijand Engeland, Frankrijk en Amerika.

[ Bericht 4% gewijzigd door luxerobots op 26-02-2016 01:06:02 ]
pi_160221471
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je kunt je beter druk maken om je broeders die zich in de zandbak onderling allemaal kapotvechten. Dat is wat er NU gebeurt. Jullie kunnen niet eens met elkaar leven. De islam is een destructieve ideologie.
Ze worden tegen elkaar opgezet , wat ze ook proberen de Islam is niet te verslaan .
pi_160221485
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:57 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ze worden tegen elkaar opgezet , wat ze ook proberen de Islam is niet te verslaan .
De islam verslaat zichzelf wel
  vrijdag 26 februari 2016 @ 00:58:46 #111
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_160221488
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:52 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ach ja, die moslimmoordenaars in Europa zijn slachtoffers en strijden voor een goede zaak. Zoiets? Alle ellende in het Midden-Oosten heeft niets te maken met de bewoners daar? Moordden ze elkaar in Duitsland ook uit nadat ze in de Tweede Oorlog platgebombardeerd waren? Of gingen ze aanslagen plegen op burgers in de VS? Burgers onthoofden? Mensen doodschieten op terrassen? Bommen in treinen en metro's? Redacties uitmoorden? Nee. Misschien toch een verschil in de aard van het beestje?

Ik heb inmiddels inderdaad een behoorlijke hekel aan de islam. Juist door die hypocriete instelling, het totale gebrek aan zelfinzicht of zelfkritiek en altijd maar weer dat vingertje wijzen en de vermoorde onschuld uithangen.
pi_160221527
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ben deze taal van jou niet gewend.
pi_160221530
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De islam verslaat zichzelf wel
Nee hoor .
pi_160221570
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 01:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ben deze taal van jou niet gewend.
Ik zeg het wel vaker hoor. Mijn mond loopt er alleen niet van over.

Overigens is dat wat ik constateer. Als ik denk aan wat voor een middeleeuwse, duistere, nihilistische wereld een islamitische wereld zou zijn, dan zie ik het als destructief ja.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2016 01:07:23 ]
pi_160221621
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 01:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zeg het wel vaker hoor. Mijn mond loopt er alleen niet van over.
Voor mij is de islam in eerste plaats een religie, godsdienst. Met een profeet en een god.

Er zit natuurlijk ook een ideologische/politieke kant aan, bijvoorbeeld met de sharia. Het is beiden, maar vooral een geloof.
pi_160221623
Bij het lezen van dit topique bekruipt me het gevoel dat veel schreeuwers alhier vooral schade toebrengen aan de zaak van degenen die op een gematigde en beschaafde wijze de conservatieve zaak trachten te verdedigen.

Sommige mensen zouden dus beter moeten nadenken voor ze hier onzinnige en ongefundeerde dingen neerzetten.
pi_160221663
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:22 schreef LXIV het volgende:

Hoe kom je daar bij? Is dat er in het onderwijs de laatste jaren soms bijverzonnen? Hitler wilde een Jodenvrij Europa. Verder niets.
Er dienden Negers, Slaven, Tibetanen, ja zelfs Joden bij Wehrmacht en SS. Dat hele anti-vreemdelingenverhaal is er pas in de jaren 90 bijgehaald om de multikul te verdedigen.

Inderdaad, dat was toen ook helemaal geen issue. Daarnaast waren de andere landen in de wereld nog niet veel beter. Churchill liet India in hongersnood zitten om blank Engeland te voeden. Zwarten in Amerika kregen pas echt wat meer status eind jaren 60/70.

Om nog maar te zwijgen over de racistische houding van de Europeanen en Amerikanen tegen de Aziaten.
pi_160221783
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij? Is dat er in het onderwijs de laatste jaren soms bijverzonnen? Hitler wilde een Jodenvrij Europa. Verder niets.
Er dienden Negers, Slaven, Tibetanen, ja zelfs Joden bij Wehrmacht en SS. Dat hele anti-vreemdelingenverhaal is er pas in de jaren 90 bijgehaald om de multikul te verdedigen.

[..]

Ik wil er bewijs van zien dat er negers (Afrikanen) bij de SS zaten.

Voor de rest is het een fabeltje dat Hitler alleen een jodenvrij Europa wilde.

De nazi-ideologie was breder dan dat. Zo moest het Duitse rijk zich bijvoorbeeld naar het Oosten uitbreiden (ten koste van de Slavische volkeren) en waren negers inferieur aan Germanen.

[ Bericht 2% gewijzigd door luxerobots op 26-02-2016 01:32:20 ]
  vrijdag 26 februari 2016 @ 01:39:57 #119
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_160222080
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De nazi-ideologie was breder dan dat. Zo moest het Duitse rijk zich bijvoorbeeld naar het Oosten uitbreiden (ten koste van de Slavische volkeren) en waren negers inferieur aan Germanen.
Dat klopt. We moeten niet aan geschiedvervalsing gaan doen hier en Hitler als een soort braverik gaan neerzetten. Want dat was hij natuurlijk verre van.
pi_160222122
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hitler had echter weinig last van de een a twee zwarten die in zijn land woonden. Duitsland had ook niet echt een verleden met Afrika, zoals Nederland. Stond niet hoog op de agenda, maar ze hadden de Afrikanen ongetwijfeld als slaven ingelijfd en grote aantallen vermoord of gesteriliseerd indien het gelukt was om Afrika te veroveren.

De rassenoorlog tegen de Slavische volkeren is weer een heel ander verhaal
pi_160222221
Ahhhhhhh, de fascistische Essalammoskee krijgt wat haatmail. :'( Schandalig. :o
pi_160222277
Gewoon lachwekkend, welke 16 jarige steenpuist zal hierachter zitten?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_160222307
Ik geloof er geen reet van. :D.
I´m back.
pi_160222863
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 02:21 schreef Ryan3 het volgende:
Ik geloof er geen reet van. :D.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_160223055
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 02:15 schreef bedachtzaam het volgende:
Gewoon lachwekkend, welke 16 jarige steenpuist zal hierachter zitten?
Wel eens beelden van de anti-AZCprotesten gezien de afgelopen tijd? Die zijn over het algemeen gewoon volwassen. En dit is wel het type geweldloze verzet wat een Wilders wel kan waarderen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')