En je keert snel de situatie om. Want jij bent hier natuurlijk de hypocriet, dat kan iedereen teruglezen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hypocriet ventje ben je ook , boos omdat ik jou op je plekje zet met je Islamhaat.
Ost-Batalion kwamen uit Turkistan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chinezen
En zo kan ik nog even doorgaan.
Decennia lang Islamistische landen bombarderen en illegaal een land binnenvallen ( Irak met als eindstand 1 miljoen doden!) een Zionitische staat supporteren wat aan landje pik doet en dan dan gaan janken omdat een Moslim terugslaat in Europa..quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:49 schreef Lkw het volgende:
[..]
En je keert snel de situatie om. Want jij bent hier natuurlijk de hypocriet, dat kan iedereen teruglezen.
Vergeet de Algerijnse vliegtuigkapers, de kernproeven op Mururoa en de croissant crisis nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ach ja een Franse soldaat heeft ook onschuldige burgers gedood door bommen te droppen op dorpen in het midden oosten.
Vergeet de Algerijnse genocide niet gepleegd door de Fransen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:53 schreef flufffy het volgende:
[..]
Vergeet de Algerijnse vliegtuigkapers, de kernproeven op Mururoa en de croissant crisis niet
Je kunt je beter druk maken om je broeders die zich in de zandbak onderling allemaal kapotvechten. Dat is wat er NU gebeurt. Jullie kunnen niet eens met elkaar leven. De islam is een destructieve ideologie.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Decennia lang Islamistische landen bombarderen en illegaal een land binnenvallen ( Irak met als eindstand 1 miljoen doden!) een Zionitische staat supporteren wat aan landje pik doet en dan dan gaan janken omdat een Moslim terugslaat in Europa..
Je bent in een oorlog dropt bommen op hele woonwijken en dan denken dat ze niet terug zullen slaan.
Ik vraag me af welk legeronderdeel het is. Ik zie wel een logo met een omgekeerde driehoek, herken het niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat stuk op wiki over rijnlandbastaarden klopt niet, want daar staat in dat ze niet in het leger mochten.
Ze worden tegen elkaar opgezet , wat ze ook proberen de Islam is niet te verslaan .quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je kunt je beter druk maken om je broeders die zich in de zandbak onderling allemaal kapotvechten. Dat is wat er NU gebeurt. Jullie kunnen niet eens met elkaar leven. De islam is een destructieve ideologie.
De islam verslaat zichzelf welquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze worden tegen elkaar opgezet , wat ze ook proberen de Islam is niet te verslaan .
Ach ja, die moslimmoordenaars in Europa zijn slachtoffers en strijden voor een goede zaak. Zoiets? Alle ellende in het Midden-Oosten heeft niets te maken met de bewoners daar? Moordden ze elkaar in Duitsland ook uit nadat ze in de Tweede Oorlog platgebombardeerd waren? Of gingen ze aanslagen plegen op burgers in de VS? Burgers onthoofden? Mensen doodschieten op terrassen? Bommen in treinen en metro's? Redacties uitmoorden? Nee. Misschien toch een verschil in de aard van het beestje?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Decennia lang Islamistische landen bombarderen en illegaal een land binnenvallen ( Irak met als eindstand 1 miljoen doden!) een Zionitische staat supporteren wat aan landje pik doet en dan dan gaan janken omdat een Moslim terugslaat in Europa..
Je bent in een oorlog dropt bommen op hele woonwijken en dan denken dat ze niet terug zullen slaan.
Ben deze taal van jou niet gewend.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je kunt je beter druk maken om je broeders die zich in de zandbak onderling allemaal kapotvechten. Dat is wat er NU gebeurt. Jullie kunnen niet eens met elkaar leven. De islam is een destructieve ideologie.
Ik zeg het wel vaker hoor. Mijn mond loopt er alleen niet van over.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ben deze taal van jou niet gewend.
Voor mij is de islam in eerste plaats een religie, godsdienst. Met een profeet en een god.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zeg het wel vaker hoor. Mijn mond loopt er alleen niet van over.
Inderdaad, dat was toen ook helemaal geen issue. Daarnaast waren de andere landen in de wereld nog niet veel beter. Churchill liet India in hongersnood zitten om blank Engeland te voeden. Zwarten in Amerika kregen pas echt wat meer status eind jaren 60/70.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:22 schreef LXIV het volgende:
Hoe kom je daar bij? Is dat er in het onderwijs de laatste jaren soms bijverzonnen? Hitler wilde een Jodenvrij Europa. Verder niets.
Er dienden Negers, Slaven, Tibetanen, ja zelfs Joden bij Wehrmacht en SS. Dat hele anti-vreemdelingenverhaal is er pas in de jaren 90 bijgehaald om de multikul te verdedigen.
Ik wil er bewijs van zien dat er negers (Afrikanen) bij de SS zaten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Is dat er in het onderwijs de laatste jaren soms bijverzonnen? Hitler wilde een Jodenvrij Europa. Verder niets.
Er dienden Negers, Slaven, Tibetanen, ja zelfs Joden bij Wehrmacht en SS. Dat hele anti-vreemdelingenverhaal is er pas in de jaren 90 bijgehaald om de multikul te verdedigen.
[..]
Dat klopt. We moeten niet aan geschiedvervalsing gaan doen hier en Hitler als een soort braverik gaan neerzetten. Want dat was hij natuurlijk verre van.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik wil er bewijs van zien dat er negers (Afrikanen) bij de SS zaten.
Voor de rest is het een fabeltje dat Hitler alleen een jodenvrij Europa wilde.
De nazi-ideologie was breder dan dat. Zo moest het Duitse rijk zich bijvoorbeeld naar het Oosten uitbreiden (ten koste van de Slavische volkeren) en waren negers inferieur aan Germanen.
Hitler had echter weinig last van de een a twee zwarten die in zijn land woonden. Duitsland had ook niet echt een verleden met Afrika, zoals Nederland. Stond niet hoog op de agenda, maar ze hadden de Afrikanen ongetwijfeld als slaven ingelijfd en grote aantallen vermoord of gesteriliseerd indien het gelukt was om Afrika te veroveren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik wil er bewijs van zien dat er negers (Afrikanen) bij de SS zaten.
Voor de rest is het een fabeltje dat Hitler alleen een jodenvrij Europa wilde.
De nazi-ideologie was breder dan dat. Zo moest het Duitse rijk zich bijvoorbeeld naar het Oosten uitbreiden (ten koste van de Slavische volkeren) en waren negers inferieur aan Germanen.
quote:
Wel eens beelden van de anti-AZCprotesten gezien de afgelopen tijd? Die zijn over het algemeen gewoon volwassen. En dit is wel het type geweldloze verzet wat een Wilders wel kan waarderen natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 02:15 schreef bedachtzaam het volgende:
Gewoon lachwekkend, welke 16 jarige steenpuist zal hierachter zitten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |