Het probleem ligt hem ook bij de rechterlijke macht die consistent lagere straffen geeft dan dat er mogelijk is.quote:Op maandag 2 januari 2017 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
De politie moet gewoon veel harder mogen optreden. En de straffen moeten fors omhoog.
quote:Op maandag 2 januari 2017 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind Jinek ook wel meer bij jou passen. Wat laagdrempeliger.
Als ik je reacties daar lees denk ik wel eens 'die kan beter Jinek kijken', dat zegt wel genoeg.quote:Op maandag 2 januari 2017 23:13 schreef Fylax het volgende:
[..]Wat een onzin, ik kijk ook dagelijks met plezier naar Pauw
Dat is zeker onderdeel van het probleem. Maar het gaat hier ook over het moment zelf, op straat, als mensen geweld tegen de politie gebruiken. Gewoon meteen keihard terugslaan. Traangas, tasers, verzin maar iets. Gewoon zero tolerance op zulke momenten.quote:Op maandag 2 januari 2017 23:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het probleem ligt hem ook bij de rechterlijke macht die consistent lagere straffen geeft dan dat er mogelijk is.
Dat zou ik ook het liefst zien. Zulk soort optreden dwingt tenminste respect af bij dat straattuig.quote:Op maandag 2 januari 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is zeker onderdeel van het probleem. Maar het gaat hier ook over het moment zelf, op straat, als mensen geweld tegen de politie gebruiken. Gewoon meteen keihard terugslaan. Traangas, tasers, verzin maar iets. Gewoon zero tolerance op zulke momenten.
Ja idd, en ze wil zo graag pleasen en 'normaal' zijn. Biertje erbij, af en toe wat medeleven veinzen, 'Oooh vreselijk!'... Zo onnodig, wees gewoon een vakvrouw en speel op de inhoud.quote:Op maandag 2 januari 2017 23:18 schreef Bolasie het volgende:
Jinek heeft zoals altijd veel aandacht voor dit soort non-onderwerpen. Jammer.
Bij dat item met die vlogger straks komt er nog wel een 'i love it' over haar Amerikaanse accent gok ik.quote:Op maandag 2 januari 2017 23:22 schreef kladderadatsch het volgende:
Hee, Eva is eindelijk dat irritante kutaccent kwijt, zou ze spraakles hebben gehad?
Checkquote:Op maandag 2 januari 2017 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Bij dat item met die vlogger straks komt er nog wel een 'i love it' over haar Amerikaanse accent gok ik.
In een wereld waarin je een grote heldin bent en bakken met geld binnenharkt als je een beetje gek doet voor een camera en mensen zijn gek genoeg om ernaar te kijken.quote:Op maandag 2 januari 2017 23:31 schreef kladderadatsch het volgende:
WTF!? In wat voor wereld leven we in godsnaam?
je praat over rtl4?quote:Op maandag 2 januari 2017 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In een wereld waarin je een grote heldin bent en bakken met geld binnenharkt als je een beetje gek doet voor een camera en mensen zijn gek genoeg om ernaar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |