Ik had liever graag een zeer zeldzame anekdote over je tijd op de middelbare schoolquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Vroeger ging ik met een vriend een poster van Eminem kopen. Ik vond Eminem heel cool in die tijd. IK was 16 ofzo. Dus wij waren bij de FRS en je hebt daar van die voorbeeldbladen om de posters te bekijken en daaronder liggen de poster opgerold met een nummer er op. Het nummer van de poster correspondeert met het voorbeeld, zodat je weet dat je de goede hebt.
Dus wij die poster zo kopen. En naar huis fietsend (ik had toen nog geen auto) hadden we opeens een discussie over de nummers van de poster. Dus ik haal de poster uit mijn schooltas om te kijken, blijkt het een extreem homofiele poster van een halfnaakte Sisqo te zijn.
Die heb ik toen bij iemand door de brievenbus gegooid.
Lekker boeien.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Jongens jullie missen zo wel een wereldrecord.
[ afbeelding ]
Zou GwaiLow een serieuze user zijn of houdt hij ons al jaren voor de gek?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
/gwailow
Dit vergat ik er nog bij te zetten eigenlijk.
De edele dartssportquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Blijf ontopic.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand van fc moneyballquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
Door mijn anekdote heb ik de 1-1 gemist.
Wie maakte hem?
De moderator MOET nu optreden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:43 schreef GGMM het volgende:
Kunnen we die darts-aids ff buiten dit topic houden?
Geen 167 gemiddeld dusquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het is niet saai.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als het heel saai is dan mag het even
Dat weet hij niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heet hij Memphis, waren z'n ouders fan van Elvis?
Ik denk het wel. Het was echt te absurd voor woorden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
123.4
What the fuck. Is dit niet het hoogste gemiddeld ooit ?
Ik blijf die naam inderdaad vreemd vinden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:44 schreef DrDentz het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Het was echt te absurd voor woorden.
Averages +105 on TVquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Het was echt te absurd voor woorden.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:45 schreef flufffy het volgende:
Iker Casillas heeft gescoord voor Dortmund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |