Nee hoor, hij komt vanzelf wel weer terug.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je je sig niet een beetje verouderd?
Ja echt kut die trolls in de clubtopics.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij Sunri5e ook al weggejaagd.
Ik ben fan van Stijn.
Ook al zin in zaterdag?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij komt vanzelf wel weer terug.
Allemaal bannen, zonder uitzondering.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja echt kut die trolls in de clubtopics.
Leuk dat je er bent!quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
Memphis loopt er iig al een stuk normaler bij.
Deze moest inderdaad met links, dan was de bal 100 procent niet geblokt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:14 schreef Doublepain het volgende:
Memphis gaat lekker, moet alleen minder rechts gebruiken als links beter uitkomt
Daarom gewoon zoveel mogelijk TR'en. Ik ben geen God die iedereens pijn en zorgen voelt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja echt kut die trolls in de clubtopics.
Gewoon een clubtopicverbod geven. Maarja, dat durven de admins niet omdat ze bang zijn voor de harde kern van Fok!quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Allemaal bannen, zonder uitzondering.
Uh.. ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gewoon een clubtopicverbod geven. Maarja, dat durven de admins niet omdat ze bang zijn voor de harde kern van Fok!
Een clubtopicverbod, what.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gewoon een clubtopicverbod geven. Maarja, dat durven de admins niet omdat ze bang zijn voor de harde kern van Fok!
Jij geen Godquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom gewoon zoveel mogelijk TR'en. Ik ben geen God die iedereens pijn en zorgen voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |