ze hadden toch vorige keer van die wortels ?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef Prisha het volgende:
1 vis voor 12 man....mwah moet kunnen
ja...zal wel op zijn....quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze hadden toch vorige keer van die wortels ?
Had die niet voor het eten weg kunnen gaan had de rest meer gehadquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef Prisha het volgende:
Nou en daar gaat de volgende quitter......doei Frank
En toen waren er nog 11
dat jaquote:
ze zoeken mensen voor het volgende seizoenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:12 schreef N.icka het volgende:
Ik zou best met dit programma mee willen doen . Kan het nooit slechter doen dan deze watjes.
Geef je opquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:12 schreef N.icka het volgende:
Ik zou best met dit programma mee willen doen . Kan het nooit slechter doen dan deze watjes.
je kan je nog inschrijven voor deel 2...ik zat er serieus over na te denken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:12 schreef N.icka het volgende:
Dat durven ze niet meer, toen ze dat de vorige keer tegen mounir zeiden werd het ruziequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:11 schreef Inca het volgende:
[..]
Had die niet voor het eten weg kunnen gaan had de rest meer gehad
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
je kan je nog inschrijven voor deel 2...ik zat er serieus over na te denken.
doenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
je kan je nog inschrijven voor deel 2...ik zat er serieus over na te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |