Ik bedoel, ging al heel lang niet goed, ik stond op punt van uitmaken en toen kon ik het niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als je haar nog een keer goed vol hebt kunnen blaffen zie ik het probleem niet dat je het iets later uit hebt gemaakt
Sja, iemand hart breken is nooit makkelijk natuurlijk vind ikquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik bedoel, ging al heel lang niet goed, ik stond op punt van uitmaken en toen kon ik het niet.
Toen ging ze zelf vreemd
Erosie is het proces van slijtage van een vast oppervlak waarbij materiaal wordt verplaatst of geheel verdwijnt. Op Aarde gebeurt erosie vooral door de werking van wind, stromend water, ijs.quote:
Goed verhaal killquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Erosie is het proces van slijtage van een vast oppervlak waarbij materiaal wordt verplaatst of geheel verdwijnt. Op Aarde gebeurt erosie vooral door de werking van wind, stromend water, ijs.
En dat onder dwang.
TS kon deze vrouw gewoon niet aanquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:43 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie zegt dat t met die ander niet beter werkt? Niet zo snel conclusies trekken TS
Die gast is een grotere nerd als ikquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:34 schreef Hallmark het volgende:
[..]
TS kon deze vrouw gewoon niet aan
Nu heeft ze een echte alpha man die de lijntjes wat duidelijker uit zet.
Aha, dan stop ik met pestenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Die gast is een grotere nerd als ikik ging er juist (!) constant tegenin.
Ze heeft geen zus, en haar 'beste' vriendin is dik.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:12 schreef Dophertje het volgende:
Wens ze veel plezier en date haar zus/beste vriendin
Facebook van haar beste vriendin?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ze heeft geen zus, en haar 'beste' vriendin is dik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |