Letterlijk niemand die gepost heeft vannacht. Deze hunt zuigt behoorlijk. Nog maar 1 box zie ik.quote:
Niks mis met de hunt, maar ik heb het gigantisch druk deze twee dagen en de rest haakte al af voor het überhaupt begon.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:01 schreef bambino het volgende:
[..]
Letterlijk niemand die gepost heeft vannacht. Deze hunt zuigt behoorlijk. Nog maar 1 box zie ik.
Maximaal vermogen: 840 Wquote:
Europese wetgeving enzoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maximaal vermogen: 840 W
dat is op zich best weinig..
mogen stofzuigers niet meer echt zuigen dan?quote:
het ging over het zuigen van de hunt. En ik zag WEDEROM een stofzuigert....... neem mij niet zo serieus johquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maximaal vermogen: 840 W
dat is op zich best weinig..
sorry, net pas binnen en zoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
het ging over het zuigen van de hunt. En ik zag WEDEROM een stofzuigert....... neem mij niet zo serieus joh
ja..... sure....... tuulk.......quote:
En ook overal in kwijt te raken...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:39 schreef Nizno het volgende:
ultra fit usbstickjes. Passen overal in........
in de stofzuigerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:39 schreef Nizno het volgende:
ultra fit usbstickjes. Passen overal in........
ja, dat zou vervelender zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ook overal in kwijt te raken...
oehh daarom hebben ze zoveel stofzuigert.quote:
ja je verzameling raakt wel compleet deze huntquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Stofzuiger
Voor bij je collectie.
Zekersquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je verzameling raakt wel compleet deze hunt
Dus bij deze is bewezen:
Deze hunt ZUIGT!
omdat je een arme student bent?quote:
Die toch wel eigenlijk wel een nieuwe telefoon nodig heeft, maar budgettair niet verder komt dan een prepaid toestel van 15 euroquote:
Voor afgelopen december redelijk, nou niet meer.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:36 schreef essnhills het volgende:
Lol, zoveel snelheid komt er hier niet eens uit de muur..
Je hebt nu een veel hogere snelheid?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor afgelopen december redelijk, nou niet meer.
Nee veel lagere.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt nu een veel hogere snelheid?
Veel slechter dan hier kan het niet zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee veel lagere.
We zaten in studentencomplexen altijd op het netwerk van de uni en die had razendsnel internet waarbij je 1gb/s deelde met een stuk of 15 mensen.
Nu hebben we Ziggo
Ook een grote faal dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Veel slechter dan hier kan het niet zijn![]()
Wij hebben 0031ICT![]()
Supertraag internet, en regelmatig valt er weer een blok uit (we wonen in blokken). En vorige maand had het hele complex 5 dagen lang geen interneten toen hadden ze het eindelijk gemaakt, met de belofte dat we nu allemaal probleemloos internet zouden hebben. Een paar dagen later had het blok naast me weer 2 dagen geen internet
Oh, en vorig jaar, toen deden ze onaangekondigd, midden in de tentamenweek, een update, waarbij je ineens een scherm in beeld kreeg. Dat scherm zag er uit als een virus, en daar moest je dan zomaar opeens mee akkoord gaan, en je kon verder niet meer op internet om te checken wat het wasDus heel veel studenten hadden het weggeklikt, om er daarna achter te komen dat ze dat moesten invullen om weer internet te hebben. Met geen mogelijkheid dat scherm weer terug te krijgen natuurlijk
![]()
![]()
die had ik ook al verdacht langquote:
Ja, een studentencomplex zonder fatsoenlijk internet is gewoon niks waardquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook een grote faal dus.
Ons internet was altijd gratis totdat Ziggo. En we kregen Ziggo omdat de klantenservice en het probleemoplossend vermogen van Ziggo beter zou zijn.
Als student moet je gewoon fatsoenlijk, goedkoop internet hebben. Klaar.
Grote faal. Maarja ik verdenk corporaties ervan dat ze speciale deals hebben met internetleveranciers en er zelf ook wat aan verdienen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, een studentencomplex zonder fatsoenlijk internet is gewoon niks waard![]()
Ik bedoel, ALLES gaat via internet met de studie, zonder internet kan ik gewoon niksMaar ze vonden het helemaal niet raar om ons 5 dagen zonder internet te laten zitten. Het weekend kwam er ook nog tussendoor, maarja, onze corporatie had geen weekendcontract met ze, dus mooi niet dat ze het gingen fixen in het weekend
jepquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:11 schreef essnhills het volgende:
Is dit dat mes waar ik gister hagel mee wilde snijden?
blauwe bosch is normaal wel degelijk spul. ik heb een kleine accuboor er van en ben daar wel tevreden over.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:30 schreef bambino het volgende:
Die Bosch accuboor net gekocht.
Ga nog even uitzoeken of het een goede is, anders cancel ik hem.
Iemand ervaring ermee toevallig?
Nee, nog maar 1 box, gister rondom 17:00quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:34 schreef GekkePoes het volgende:
Heb ik een box gemist? ik ben er ineens uitgelogd...
Ah, ik stond namelijk al een week ingelogd, was ineens uitquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee, nog maar 1 box, gister rondom 17:00
Prijs was idd goedkoper dan wat ik kon vinden. En hier zitten 3 accu's en die koffer bij.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:38 schreef gianni61 het volgende:
accuboor was bij toolmax 253 euro met 2 accu's, dus prijs is ook niet verkeerd
die "highlights" ook echtquote:
mwa, voltage zegt niet alles.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Prijs was idd goedkoper dan wat ik kon vinden. En hier zitten 3 accu's en die koffer bij.
Ging mij meer om de kwaliteit. Bosch Blauw is normaal gesproken goed spul. En 18 volt is tegenwoordig ook de standaard.
Snel, verstop jequote:
voor de prijs hoef je ze ook niet te kopenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:02 schreef bambino het volgende:
Die rookmelder kan ik wel gebruiken. Alleen deze hebben geen koolmonoxide etc.
Dus kan beter een goed setje kopen lijkt me
Kloptquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:19 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het originele box plaatje wel veel toffer
Gewoon zo'n stomme bruine nietszeggende doos als plaatje.
Veel beter dan dit
Hoiquote:
Okayquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi![]()
En tevens doei![]()
Ben er later vanmiddag wel weer
same here...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:20 schreef bambino het volgende:
We verwerken je bestelling, hold on
5 keer gehad, dan bad gateway
kom niet in ideal of paypal
de box is ook het enige product dat goed verkoopt in zo'n huntquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:23 schreef bambino het volgende:
Elke hunt zelfde liedje, werkt gewoon voor geen meter
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:27 schreef gianni61 het volgende:
Dé ultieme Androidtelefoon
5,7" IPS Scherm met 2560 x 1440
Deze wil je!1!!1
Nee, die huawei wil ik helemaal niet
hee Melleynquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:29 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Inderdaad
Over een week of 2 komt mn S7 edge
Haaiquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee Melleyn
mijn LG is pas een maand oud, voorlopig doet die het nog wel
nachthavikquote:
ja elke dag opnieuw als je de doos gewoon in de kamer laat staan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:44 schreef Onnoman het volgende:
komt er wel eens een schaars geklede dame uit een ibood box?
is wel erg mooi speelgoed. Heb er erg veel plezier vanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:04 schreef essnhills het volgende:
Volgens mij had ik een popcorn hour in mijn eerste box.
Ik kon er niks mee. En m'n ex toen ook niet. Dus marktplaats it wasquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
is wel erg mooi speelgoed. Heb er erg veel plezier van
toch wel een mooi bedrag voor gekregen mag ik hopen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kon er niks mee. En m'n ex toen ook niet. Dus marktplaats it was
Zeker. Paar 100, weet het niet meer precies, is al een tijdje geledenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
toch wel een mooi bedrag voor gekregen mag ik hopen?
hahahahahaha dat is amazing!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker. Paar 100, weet het niet meer precies, is al een tijdje geleden![]()
Ik ben geneigd 450 te zeggen, maarja, 450![]()
Ja hahahaha, volgens mij was het rond dat bedrag toenquote:
een tuinklauw waarmee je niet hoeft te bukkenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:08 schreef essnhills het volgende:
ah wauw, wat een Tóp aanbieding dit!
Amazingquote:
quote:Jouw foto op poster: 76 x 114cm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |